SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik had tijdens corona een enorme SUV 4x4 V8 uit Japan gekocht voor de fun. Kleine Picantos vlogen naar rechts als je daarmee gas gaf.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik reed voorheen ook rond (voor de hondjes in het weekend in de bossen) rond in een terreinwagen met een enorme bullbar voorop, daar pas je een beetje je rijgedrag op aan kan ik je vertellen
Misschien moet je paar Duitse vrouwen bezwangeren als je toch daar bent.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Je merkt wel in Duitsland dat het helemaal niet goed gaat.
Alle wegen zijn in onderhoud.
De auchtone bevolking vergrijst veel meer dan in NL.
Je ziet in plaatsen kleiner dan grote steden alleen maar grijze mensen of allochtonen.
Once you go knoflook, your land goes up in smoke.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Je merkt wel in Duitsland dat het helemaal niet goed gaat.
Alle wegen zijn in onderhoud.
De auchtone bevolking vergrijst veel meer dan in NL.
Je ziet in plaatsen kleiner dan grote steden alleen maar grijze mensen of allochtonen.
verplichtingen op een weekendochtendquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Vrije zaterdagen met 0 verplichtingen zijn ondergewaardeerd.
*geniet*
Ik zei zaterdag, dus de hele dag.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
verplichtingen op een weekendochtend
vrijwillig al je vrije tijd opgevenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je enige vrije dagen verspillen aan alleen maar op de bank hangen
hoofdpijn in je oog ofzo?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gisteravond iets van oogmigraine ofzowas wel even eng
Ik vroeg mij gisteren nog af hoeveel mensen dat dat eigenlijk eten vooral van mijn generatie. Volgens mij ken ik niemand die daar gelukkig van wordt.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gisteren nog af hoeveel mensen dat dat eigenlijk eten vooral van mijn generatie. Volgens mij ken ik niemand die daar gelukkig van wordt.
dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:26 schreef Karzai het volgende:
kerststol vind ik ook niet zo lekker, veelste zoet
dat koop ik dan weer nooit, volgens mij wel ooit eens geproefd.. (en niet vies ofzo, wel zoetquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:28 schreef Nizno het volgende:
* Nizno neemt nog twee plakjes suikerbrood
Het heet nu toch ook allemaal feeststol?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:27 schreef mschol het volgende:
en krentenbollen dan @:ama ?
dat is praktisch hetzelfde (minus amandelspijs en ander vormpje)
[..]
dat kan natuurlijk
en of het nou kerst of paasstol is, dat is allemaal hetzelfde
ja zoet... gek he met suiker in het broodquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat koop ik dan weer nooit, volgens mij wel ooit eens geproefd.. (en niet vies ofzo, wel zoet)
volgens mij doen ze dat nu wel zo ja...quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het heet nu toch ook allemaal feeststol?
Suiker is ook heel ongezond.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het heet nu toch ook allemaal feeststol?
moeten ze op dat feest niet ook een extra heffing heffen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Suiker is ook heel ongezond.
Dat suikerfeest maar gewoon feestfeest noemen
Jawel dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten ze op dat feest niet ook een extra heffing heffen?
Nee gewoon een gat in m'n gezichtsveld en daarna een soort kleurige flikkerende streep langs dat gat.quote:
ieuw jakquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon een gat in m'n gezichtsveld en daarna een soort kleurige flikkerende streep langs dat gat.
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:33 schreef Karzai het volgende:
zal ik nog wat gaan doen vandaag of gewoon bankhangen
rot dan op met die kutmail!quote:Met Weekend- & Vakantiekorting reis je nu extra voordelig met je betaalpas bij Qbuzz. Ontvang 50% korting op je bus- en treinreizen in het weekend, op feestdagen én in de schoolvakanties. Activeer dit nieuwe kortingsproduct eenvoudig via onze webshop. De korting geldt alleen in onze bussen en treinen in de regio Drechtsteden, Molenlanden en Gorinchem.
Ik ben gewoon in slaap gevallenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ieuw jak
das idd een kenmerk dat ook bij migraine voor kan komen
Molenlanden?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:38 schreef Nizno het volgende:
Qbuzz stuurt een mail
[..]
rot dan op met die kutmail!
ik krijg wel eens een kloppende hoofdpijn precies achter het botje boven mn oog, Enige manier om dat weg te krijgen is minimaal een uur slapen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in slaap gevallenmaar ik kon het ook niet goed googelen want ik zag de toetsen van het toetsenbord op m'n telefoon niet, zat er steeds een letter naast. las uiteindelijk wel dat het vaak een half uur tot één uur duurt maar ik lag al in bed en kon ook niet lezen of tv kijken dus heb toen maar alles uitgezet en de lamp uitgedaan.
Heb het vroeger ook eens gehad maar niet zo erg als nu en toen was het ook met een paar minuten weer weg. Nu was ik na 20 minuten gaan slapen.
Kun je kortingsproducten op je betaalpas zetten? Da's nieuwquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:38 schreef Nizno het volgende:
Qbuzz stuurt een mail
[..]
rot dan op met die kutmail!
quote:
aldus Wikipediaquote:Molenlanden is een gemeente in de Nederlandse provincie Zuid-Holland, die op 1 januari 2019 is ontstaan uit een fusie van de gemeenten Molenwaard en Giessenlanden. De gemeente heeft een oppervlakte van 192 km˛ en telt op 22 november 2024 45.271 inwoners.
aha. Had ik nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd vandaag.quote:
ja tis nieuw maar alleen dus in die kleine kutgemeenten die uiteraard niet eens in de buurt van mijn woonplaats zijnquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je kortingsproducten op je betaalpas zetten? Da's nieuw
kende het ook niet hoor, die andere twee wel dus vermoedde al dat he daar zou liggenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aha. Had ik nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd vandaag.
Is dat een pilot of zo dan? Zal toch ook met de banken overlegd moeten zijn etc.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja tis nieuw maar alleen dus in die kleine kutgemeenten die uiteraard niet eens in de buurt van mijn woonplaats zijn
denk dat ze bij qbuzz de bankrekening koppelen aan de korting en dus een lagere incasso doen. niet dat bij de bank die korting wordt vermeld op je rekeningnummerquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat een pilot of zo dan? Zal toch ook met de banken overlegd moeten zijn etc.
Ah zo okee. Dan hoef je dus niet daadwerkelijk iets met die pas te doen idd.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat ze bij qbuzz de bankrekening koppelen aan de korting en dus een lagere incasso doen. niet dat bij de bank die korting wordt vermeld op je rekeningnummer
heb ff gekekenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah zo okee. Dan hoef je dus niet daadwerkelijk iets met die pas te doen idd.
quote:Om een OVpay abonnement op je betaalpas te zetten, moet je een paar stappen zetten:
• Maak eerst een rit met de betaalpas waarop je de korting wilt zetten.
• Na een eerste rit staat er een betalingskenmerk van OVpay (zoek naar NLOV in je afschriften) en de afgeschreven ritprijs op je afschrijving. Dit kenmerk en de ritprijs heb je nodig bij de aanschaf. Dit doen we omdat de betaalpas gevalideerd moet worden en dit gebeurt door een eerste rit te maken.
• Via onze webshop klik je de korting aan en volg je de instructies op het scherm om je betaalpas te koppelen. Ook kun je de gebruikte betaalpas meteen een naam geven voor extra herkenbaarheid bij bijvoorbeeld het inzien van je ritten in je account.
• Je kunt nu direct gaan reizen en gebruik maken van je korting.
Ok, onderweg.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
even boodschappen doen maar, ga deze curry maken vanavond
[ afbeelding ]
denk er om @Luctor.et.Emergo als je er om 18.59 bent of om 20.00 nog binnen bent wordt je kwaad aangekekenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
je bent welkom tussen 19 en 20 uur vanavond
Oh ja, goed om te weten.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk er om @:luctor.et.emergo als je er om 18.59 bent of om 20.00 nog binnen bent wordt je kwaad aangekeken
aankomsttijd bedoel ikquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk er om @:luctor.et.emergo als je er om 18.59 bent of om 20.00 nog binnen bent wordt je kwaad aangekeken
hahahahahaquote:
neh.. ik heb sarpassio en saladequote:
ik heb al meer dan een week geen post van postnl gehad, dus die is heel erg leegquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:10 schreef Ama het volgende:
PostNL app werkt echt matig de laatste weken.
niks meer. F1 kijken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Wat hebben we allemaal voor plannen vandaag?
meer boodschappen doenquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Boodschappen doen. Eindequote:Op zaterdag 19 april 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Uhm oke.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb ik echt zin om met een vlammenwerper de lokale insectenpopulatie om zeep te helpen.
terecht welquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm oke.
Soms maak ik mij ernstig zorgen over je
Die bestuiven de bloemen en gewassen waar we van leven. Laat je helpen aan deze primale neigingenquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb ik echt zin om met een vlammenwerper de lokale insectenpopulatie om zeep te helpen.
begrijpelijk maar slecht planquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm oke.
Soms maak ik mij ernstig zorgen over je
ik zit in de zonquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:40 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, toch wat minder lekker weer dan verwacht vandaag, dikke laag sluierbewolking en hoge luchtvochtigheid
hier is het lichtbewolkt, niet al te warm. op zich prima voor iedereen die vandaag de kennedymars of de amstelgold tourverise aan het doen isquote:
ik doe gewoon aan zonnebradenquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het lichtbewolkt, niet al te warm. op zich prima voor iedereen die vandaag de kennedymars of de amstelgold tourverise aan het doen is
ik zit gewoon op kantoor met de deur openquote:
Ja leuk voor je, die zit hier achter de sluierbewolkingquote:
Met de deur openquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit gewoon op kantoor met de deur open
ja toch. beetje netflix kijken en uitzoeken waar ik op vakantie wil.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met de deur openjij bent in een wilde bui vandaag
Er zijn vervelendere manieren om je centjes te verdienen inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja toch. beetje netflix kijken en uitzoeken waar ik op vakantie wil.
en dat aan zaterdagtarief
alleen jammer dat de aflossing pas om 17:30 komtquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn vervelendere manieren om je centjes te verdienen inderdaad
de zon schijnt daar toch niet dus je hebt niets beters te doenquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen jammer dat de aflossing pas om 17:30 komt
mwa, er is altijd iets beters te doenquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
de zon schijnt daar toch niet dus je hebt niets beters te doen
quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga 'm nu verdrinken in vanille saus![]()
[ afbeelding ]
dit ziet er wel lekker oubollig uitquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ditquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Is het ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit ziet er wel lekker oubollig uit
Lunchen in een tijdmachinequote:
quote:Voor het eerst hebben robots meegedaan aan een speciale halve marathon, in Beijing. Hardlopers hoefden niet bang te zijn dat machines hen in een hardloopwedstrijd voorbij zouden streven: de snelste robot deed er ruim twee keer zo lang over als de winnaar.
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-marathon~ac4f4c72/
was het Dimmy's moeder?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:11 schreef kwiwi het volgende:
Dimmy niet gespot @:citizen.erased
Wel een bekende vrouw, maar weet bij god niet waar ik haar van ken
dan moet ik dus nog minder naar buitenquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat krijg je als je nooit buiten komt.
En dat ze het nog durven te brengen als 'haha die robotjes doen er 2x zo lang over, trage kutdingen'. Er van uitgaande hoe de meeste technologie zich de afgelopen twee decennia heeft ontwikkeld lopen die robots over een paar jaar 2x zo snel als mensen.quote:
die kunnen straks in het magazijn van picnic werkenquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is het nut van een robot die meedoet aan een marathon?
De T-600 moet ergens uit ontstaan toch?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is het nut van een robot die meedoet aan een marathon?
Als we volgens de mantra van deze sc kunnen concluderen dat meer stapjes = meer hapjes, misschien hebben ze gewoon heel erg honger.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap al niet waarom mensen er aan meedoen, maar menselijk gedrag is compleet onverklaarbaar
vroeger waren wij jagers en verzamelaars en moest je soms een dag achter een dier aanrennen om aan je eten te komenquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap al niet waarom mensen er aan meedoen, maar menselijk gedrag is compleet onverklaarbaar
Nee, de mens is van het uithoudingsvermogen, we kunnen uren achtereen lopen om op die manier een prooi te achtervolgen tot die vermoeid is en dan toeslaan. Rennen is over het algemeen een vorm van of vluchten (voor prooidieren) of om aan te vallen (voor roofdieren), maar dat kunnen ze slecht een korte periode volhoudenquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
vroeger waren wij jagers en verzamelaars en moest je soms een dag achter een dier aanrennen om aan je eten te komen
flatsquote:
Heb je het warm?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:24 schreef Karzai het volgende:
lekker plaatjes draaien en ik heb een boekje uit de straatbieb meegenomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanwaar het open raam en ventilator?quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb een trui aan en de thermostaat zegt 18,5 graden
beetje frisse lucht in huisquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanwaar het open raam en ventilator?
Luchtvochtigheidquote:Op zaterdag 19 april 2025 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Man ik had net m'n tussenjas aan en ik liep al te zweten.
Klinkt als een studentenrantsoen de avond voordat de stufi gestort wordt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Curry met omelet , kaas en rijst
Het is echt super lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als een studentenrantsoen de avond voordat de stufi gestort wordt.
behalve in Amerika met de eierprijzenquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt als een studentenrantsoen de avond voordat de stufi gestort wordt.
Leuk bijgerecht, wat heb je nog meer op??quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Curry met omelet , kaas en rijst
gerookte zalm en gyozaquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leuk bijgerecht, wat heb je nog meer op??
nee das denk ik niet zo een. Deze was wel echt omelet achtig zeg maarquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
is dat zo'n omelet die nog niet helemaal droog gegaard is en dan wordt "opengesneden" op de rijst?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
is dat zo'n omelet die nog niet helemaal droog gegaard is en dan wordt "opengesneden" op de rijst?
ja die ken ik wel. Weet niet of ik dat hier al ben tegen gekomen eigenlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
vanaf 6.30 ongeveer
Het is beide omurice. Dat opensnijden is alleen een showstukje. Jouw omelet ziet er ongeveer hetzelfde uit maar dan al open opgediend.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die ken ik wel. Weet niet of ik dat hier al ben tegen gekomen eigenlijk
Harakiri omelet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
vanaf 6.30 ongeveer
oh lekker aan de bubbels iedereen dusquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
Volgens mij verwacht iedereen koppijn te krijgen door het verplichte paasdiner want paracetamol was op.
dan zou de omelet zichzelf moeten snijdenquote:
Kleinigheidje hou je tochquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou de omelet zichzelf moeten snijden
dan is het morgenochtend lekker rustigquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:28 schreef Ama het volgende:
Volgens mij verwacht iedereen koppijn te krijgen door het verplichte paasdiner want paracetamol was op.
Dat is het hier bij de supermarkt sowieso want gesloten.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het morgenochtend lekker rustig
Ik zie geen Bal..quote:
Gaaf!quote:
Ben je daar nu? Ziet er mooi uitquote:
komoptanquote:
ftfyquote:
minstens twee dagenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Mooi uitzicht vandaag, heerlie de weerlieEn plantjes gekocht voor op het terras. Hoe lang ga ik ze deze keer in leven kunnen houden?
![]()
[ afbeelding ]
is de leuning hoog, of de planten klein. ik kan het niet zien in dit perspectief?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Mooi uitzicht vandaag, heerlie de weerlieEn plantjes gekocht voor op het terras. Hoe lang ga ik ze deze keer in leven kunnen houden?
![]()
[ afbeelding ]
groene handschoenen kopenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Het zal erom spannen, met mijn alles-behalve-groene-vingers
Planten zijn klein. Het glas zo hoog als.. een gewone balkonleuning denk ik? 1m20 gok ik.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is de leuning hoog, of de planten klein. ik kan het niet zien in dit perspectief?
Hoezo ook?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik geef go ahead wel een goede kans, az speelt ook niet zo goed
Goed uitzicht welquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:04 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
HdPquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Planten zijn klein. Het glas zo hoog als.. een gewone balkonleuning denk ik? 1m20 gok ik.
Lag op een ligbedje toen ik de foto nam![]()
Ajax ook nietquote:
Volgens mij doet ajax niet meequote:
Ja daarom hebben we de aanbouw ook laten maken met terras erbovenop, nu kijken we over alle huizen uitquote:
precies, die hebben de finale niet eens gehaaldquote:
Ik wist niet dat jij voetbaldequote:Op zaterdag 19 april 2025 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
wij pakken de schaal en spelen volgend jaar weer tegen real madrid, daar waar we horen
Nou nou nouquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
go ahead staat nu 7e en az 6e, meestal bungelt go ahead ergens onderaan
zwemmen, handbal en voetbalquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Welke sport deden jullie als kind? Ik zwemmen en daarna volleybal en tennis. En basketbal ook nog een blauwe maandag.
Voornamelijk voetbal. Oom van mij had een tennishal dus speelde ook best geregeld tennis.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Welke sport deden jullie als kind? Ik zwemmen en daarna volleybal en tennis. En basketbal ook nog een blauwe maandag.
Handbal, toen best lang niks, toen badminton, daarna weer handbal.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Voetbal, Judo (gele slip max). Reddend zwemmen en Tennisquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
O ja reddend zwemmen zou ik eigenlijk ook nog wel willen leren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voetbal, Judo (gele slip max). Reddend zwemmen en Tennis
Hardlopen is pas rond mijn dertigste begonnen...
Ik vond dat toen best leuk hoor. Zwemmen deed ik toen heel graag iigquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja reddend zwemmen zou ik eigenlijk ook nog wel willen leren.
reddend zwemmen en badminton.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Dies Roelvink had toch ook gele slip?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voetbal, Judo (gele slip max). Reddend zwemmen en Tennis
Hardlopen is pas rond mijn dertigste begonnen...
Bos is gewoon stiekem Dries Roelvinkquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dies Roelvink had toch ook gele slip?
Schaken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Judo, Taekwondo en karate/kickboksen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Jarenlang zwemmen en judo gedaan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Ja tijdens corona zijn volgens mij ook heel wat mensen van sport gewisseld. Ik ben toen weer gaan hardlopen bij gebrek aan sportschool.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook nog even gebokst. Dat bloedde tijdens Corona-periode beetje dood helaas.
Wedstrijdzwemmenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
In de Corona-periode weer gaan tennissen met een vriend, dat mocht dan weer wel. Dat lieten we ook vrij snel weer vallen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja tijdens corona zijn volgens mij ook heel wat mensen van sport gewisseld. Ik ben toen weer gaan hardlopen bij gebrek aan sportschool.
geenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Paardrijden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:36 schreef mschol het volgende:
[..]
paardrijboksen, dat lijkt me wel complex...
Nog nooit gezien, is dat eigenlijk iets??quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:33 schreef Ama het volgende:
Oh kan zo nog wel even Emma en Maarten kijken.
Mwoa, in de jaren '80 heb ik op ons dorpsclubje twee bekers gewonnen jaquote:
nooit, en nog steeds nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijkNooit de behoefte gehad om een sport te doen?
Ik heb ook nog beker van een lokaal tafeltenniskampioenschapquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, in de jaren '80 heb ik op ons dorpsclubje twee bekers gewonnen ja
Ik vind het vaak wel grappig.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, is dat eigenlijk iets??
Ik moet nog ergens bekers hebben van nationale en regionale volleybal kampioenschappen, en veel van lokale tenniskampioenschappen. Weet alleen niet waar ik ze gelaten heb eigenlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook nog beker van een lokaal tafeltenniskampioenschap
Mijn moeder had een hoop dingen nog op zolder liggen; maar tijd geleden hebben die grote opruiming gehad dus grootste deel weggedaan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens bekers hebben van nationale en regionale volleybal kampioenschappen, en veel van lokale tenniskampioenschappen. Weet alleen niet waar ik ze gelaten heb eigenlijk
Ergens jammer. Maar ja, zet je ze nog echt ergens neer?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn moeder had een hoop dingen nog op zolder liggen; maar tijd geleden hebben die grote opruiming gehad dus grootste deel weggedaan.
Ik heb er de plek niet voor; en ook niet de binding mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens jammer. Maar ja, zet je ze nog echt ergens neer?
Misschien liggen die van mij ook nog op zolder bij m'n stiefvader. Volgende keer eens kijken
Het thunderbirds eilandquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er de plek niet voor; en ook niet de binding mee eigenlijk.
Meeste speelgoed is ook naar mijn broer gegaan. Al had ik het playmobil-eiland en het Thunderbirds-eiland nog wel willen hebben
thunderbirds eiland heb ik ook nog gehadquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er de plek niet voor; en ook niet de binding mee eigenlijk.
Meeste speelgoed is ook naar mijn broer gegaan. Al had ik het playmobil-eiland en het Thunderbirds-eiland nog wel willen hebben
een 'nieuwsblad' van groep 8 schiermonnikoog weekquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:54 schreef mschol het volgende:
ik heb ook nog een hele krat met oude schoolspullen.. doe er echt niks mee, heb ook niemand die het mogelijk intressant vind, maar weggooien is ook weer zoiets..
hmm, nee dat heb ik niet.. onze groep 8 ging naar Vledder, en ik ging niet mee ivm drain en beetje ver van een academisch/groot ziekenhuisquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
een 'nieuwsblad' van groep 8 schiermonnikoog week
hmm ja nee ik bedoelde dan ook mijn nieuwsblad van groep 8.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, nee dat heb ik niet.. onze groep 8 ging naar fledder volgens mij, en ik ging niet mee ivm drain en beetje ver van een academisch/groot ziekenhuis
ahaquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm ja nee ik bedoelde dan ook mijn nieuwsblad van groep 8.
kwam er 9 jaar geleden achter dat ik de enige ben van de klasgenoten die hem nog heeft.
Naja van de klasgenoten die in onze feestboekgroep zitten
nope... ik zie dingen van klasgenootjes van groep 8 van de basisschool. daarvan waren er een paar die een reunie wilden organiseren dus is er een facebookgroep gemaakt en ja dan voeg je ze ook als vrienden toe.. maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:06 schreef mschol het volgende:
en heb je nog met veel klasgenoten contact @:nizno?
ik helemaal niet meer (van geen enkele opleiding)
ahhquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope... ik zie dingen van klasgenootjes van groep 8 van de basisschool. daarvan waren er een paar die een reunie wilden organiseren dus is er een facebookgroep gemaakt en ja dan voeg je ze ook als vrienden toe.. maar meer ook niet.
ik heb geen enkel idee hoe het met de mensen van de basisschool is vergaan eigenlijk..quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mensen van de basisschool heb ik geen contact meer mee. Aantal zijn ook redelijk ontspoort in de middelbareschooltijd dus dat is eigenlijk misschien ook wel goed.
Mijn vriendengroep van de middelbareschool is altijd mijn go-to vriendengroep gebleven; dat was best een grote groep dus contact met de meeste is inmiddels ook minimaal.
Aan mijn laatste studie 1 goede vriend overgehouden; maar die is inmiddels flink stuk weg verhuist dus die zie ik helaas niet meer zoveel.
nope, wel geprobeerd maar ook daarvan omdat de overeenkomst weg is is het contact ook naar verloop van tijd wegquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:40 schreef mschol het volgende:
en van vorige banen? daar nog vrienden van overgehouden?
Nee, ook niet. Ook geen contact meer mee. Met nog twee van mijn vorige werk heb ik nog contact. Een omdat dat nu ook weer een collega is en die andere omdat die werkt bij een klant waar ik voor werk.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:40 schreef mschol het volgende:
en van vorige banen? daar nog vrienden van overgehouden?
ik heb toch meerdere mensen om mij heen die nog met mensen van middelbare school contact hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:43 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat het best zeldzaam is om zolang nog contact te houden.
wanneer moet die bij de weg? Dan geven we @4EverBlackEyed even een seintje dat ze je op die dag even moet remindenquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn rug.
Maar de groene kliko is weer vol.
middelbare school echt 0quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb toch meerdere mensen om mij heen die nog met mensen van middelbare school contact hebben
Je sport weer gehadquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn rug.
Maar de groene kliko is weer vol.
Dinsdagquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
wanneer moet die bij de weg? Dan geven we @:4everblackeyed even een seintje dat ze je op die dag even moet reminden
Ohquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voornamelijk alleen Fok-vriendinnetjes.
Hand opsteken wie dit gelooftquote:De Russische president Poetin heeft
een eenzijdig bestand afgekondigd voor
Pasen.Hij zegt dat de Russische troepen
in Oekraīne tot en met zondagavond de
wapens neerleggen.
ik wil best 5 miljoen winnen, maar is er niet een makkelijkere weg?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
mocht iemand nog 5 miljoen dollar willen verdienen
VS looft 5 miljoen dollar uit voor Nederlands-Somalische vrouw
Ayaan Hirsi-Ali?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
mocht iemand nog 5 miljoen dollar willen verdienen
VS looft 5 miljoen dollar uit voor Nederlands-Somalische vrouw
quote:
SPOILER: niet netjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:Op zaterdag 19 april 2025 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil best 5 miljoen winnen, maar is er niet een makkelijkere weg?
quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]Ja en met een beetje algemene ontwikkeling weet je gewoon dat die ook inmiddels een Amerikaans paspoort heeftSPOILER: niet netjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
dan zou ze geen Nederlandse nationaliteit meer hebben als ik de sites van de overheid leesquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en met een beetje algemene ontwikkeling weet je gewoon dat die ook inmiddels een Amerikaans paspoort heeft
quote:U neemt vrijwillig een andere nationaliteit aan. U verliest dan automatisch de Nederlandse nationaliteit. Dit geldt als u in het buitenland woont, maar ook als u in Nederland woont. Bij uitzondering behoudt u de Nederlandse nationaliteit in de volgende drie situaties:
U bent geboren in het land waarvan u de nationaliteit aanneemt. U woont ook in dat land als u die nieuwe nationaliteit krijgt.
U woonde voordat u meerderjarig werd minimaal 5 jaar achterelkaar in het land van die andere nationaliteit.
U neemt de nationaliteit aan van uw partner. En u bent gehuwd of hebt een geregistreerd partnerschap met elkaar.
Ik heb net bij de jumbo ook wat lekkere biertjes gehaald. Dubbels en witbierquote:
ik las laatst dat lentebok ook best zomers en fris zijn. Dat klinkt goed, binnenkort eens proberen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb net bij de jumbo ook wat lekkere biertjes gehaald. Dubbels en witbier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |