SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik had tijdens corona een enorme SUV 4x4 V8 uit Japan gekocht voor de fun. Kleine Picantos vlogen naar rechts als je daarmee gas gaf.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik reed voorheen ook rond (voor de hondjes in het weekend in de bossen) rond in een terreinwagen met een enorme bullbar voorop, daar pas je een beetje je rijgedrag op aan kan ik je vertellen
Misschien moet je paar Duitse vrouwen bezwangeren als je toch daar bent.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Je merkt wel in Duitsland dat het helemaal niet goed gaat.
Alle wegen zijn in onderhoud.
De auchtone bevolking vergrijst veel meer dan in NL.
Je ziet in plaatsen kleiner dan grote steden alleen maar grijze mensen of allochtonen.
Once you go knoflook, your land goes up in smoke.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Je merkt wel in Duitsland dat het helemaal niet goed gaat.
Alle wegen zijn in onderhoud.
De auchtone bevolking vergrijst veel meer dan in NL.
Je ziet in plaatsen kleiner dan grote steden alleen maar grijze mensen of allochtonen.
verplichtingen op een weekendochtendquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Vrije zaterdagen met 0 verplichtingen zijn ondergewaardeerd.
*geniet*
Ik zei zaterdag, dus de hele dag.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
verplichtingen op een weekendochtend
vrijwillig al je vrije tijd opgevenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je enige vrije dagen verspillen aan alleen maar op de bank hangen
hoofdpijn in je oog ofzo?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gisteravond iets van oogmigraine ofzowas wel even eng
Ik vroeg mij gisteren nog af hoeveel mensen dat dat eigenlijk eten vooral van mijn generatie. Volgens mij ken ik niemand die daar gelukkig van wordt.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gisteren nog af hoeveel mensen dat dat eigenlijk eten vooral van mijn generatie. Volgens mij ken ik niemand die daar gelukkig van wordt.
dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:26 schreef Karzai het volgende:
kerststol vind ik ook niet zo lekker, veelste zoet
dat koop ik dan weer nooit, volgens mij wel ooit eens geproefd.. (en niet vies ofzo, wel zoetquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:28 schreef Nizno het volgende:
* Nizno neemt nog twee plakjes suikerbrood
Het heet nu toch ook allemaal feeststol?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:27 schreef mschol het volgende:
en krentenbollen dan @:ama ?
dat is praktisch hetzelfde (minus amandelspijs en ander vormpje)
[..]
dat kan natuurlijk
en of het nou kerst of paasstol is, dat is allemaal hetzelfde
ja zoet... gek he met suiker in het broodquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat koop ik dan weer nooit, volgens mij wel ooit eens geproefd.. (en niet vies ofzo, wel zoet)
volgens mij doen ze dat nu wel zo ja...quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het heet nu toch ook allemaal feeststol?
Suiker is ook heel ongezond.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het heet nu toch ook allemaal feeststol?
moeten ze op dat feest niet ook een extra heffing heffen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Suiker is ook heel ongezond.
Dat suikerfeest maar gewoon feestfeest noemen
Jawel dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten ze op dat feest niet ook een extra heffing heffen?
Nee gewoon een gat in m'n gezichtsveld en daarna een soort kleurige flikkerende streep langs dat gat.quote:
ieuw jakquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon een gat in m'n gezichtsveld en daarna een soort kleurige flikkerende streep langs dat gat.
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:33 schreef Karzai het volgende:
zal ik nog wat gaan doen vandaag of gewoon bankhangen
rot dan op met die kutmail!quote:Met Weekend- & Vakantiekorting reis je nu extra voordelig met je betaalpas bij Qbuzz. Ontvang 50% korting op je bus- en treinreizen in het weekend, op feestdagen én in de schoolvakanties. Activeer dit nieuwe kortingsproduct eenvoudig via onze webshop. De korting geldt alleen in onze bussen en treinen in de regio Drechtsteden, Molenlanden en Gorinchem.
Ik ben gewoon in slaap gevallenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ieuw jak
das idd een kenmerk dat ook bij migraine voor kan komen
Molenlanden?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:38 schreef Nizno het volgende:
Qbuzz stuurt een mail
[..]
rot dan op met die kutmail!
ik krijg wel eens een kloppende hoofdpijn precies achter het botje boven mn oog, Enige manier om dat weg te krijgen is minimaal een uur slapen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in slaap gevallenmaar ik kon het ook niet goed googelen want ik zag de toetsen van het toetsenbord op m'n telefoon niet, zat er steeds een letter naast. las uiteindelijk wel dat het vaak een half uur tot één uur duurt maar ik lag al in bed en kon ook niet lezen of tv kijken dus heb toen maar alles uitgezet en de lamp uitgedaan.
Heb het vroeger ook eens gehad maar niet zo erg als nu en toen was het ook met een paar minuten weer weg. Nu was ik na 20 minuten gaan slapen.
Kun je kortingsproducten op je betaalpas zetten? Da's nieuwquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:38 schreef Nizno het volgende:
Qbuzz stuurt een mail
[..]
rot dan op met die kutmail!
quote:
aldus Wikipediaquote:Molenlanden is een gemeente in de Nederlandse provincie Zuid-Holland, die op 1 januari 2019 is ontstaan uit een fusie van de gemeenten Molenwaard en Giessenlanden. De gemeente heeft een oppervlakte van 192 km² en telt op 22 november 2024 45.271 inwoners.
aha. Had ik nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd vandaag.quote:
ja tis nieuw maar alleen dus in die kleine kutgemeenten die uiteraard niet eens in de buurt van mijn woonplaats zijnquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je kortingsproducten op je betaalpas zetten? Da's nieuw
kende het ook niet hoor, die andere twee wel dus vermoedde al dat he daar zou liggenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
aha. Had ik nog nooit van gehoord. Weer wat geleerd vandaag.
Is dat een pilot of zo dan? Zal toch ook met de banken overlegd moeten zijn etc.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja tis nieuw maar alleen dus in die kleine kutgemeenten die uiteraard niet eens in de buurt van mijn woonplaats zijn
denk dat ze bij qbuzz de bankrekening koppelen aan de korting en dus een lagere incasso doen. niet dat bij de bank die korting wordt vermeld op je rekeningnummerquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat een pilot of zo dan? Zal toch ook met de banken overlegd moeten zijn etc.
Ah zo okee. Dan hoef je dus niet daadwerkelijk iets met die pas te doen idd.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat ze bij qbuzz de bankrekening koppelen aan de korting en dus een lagere incasso doen. niet dat bij de bank die korting wordt vermeld op je rekeningnummer
heb ff gekekenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah zo okee. Dan hoef je dus niet daadwerkelijk iets met die pas te doen idd.
quote:Om een OVpay abonnement op je betaalpas te zetten, moet je een paar stappen zetten:
• Maak eerst een rit met de betaalpas waarop je de korting wilt zetten.
• Na een eerste rit staat er een betalingskenmerk van OVpay (zoek naar NLOV in je afschriften) en de afgeschreven ritprijs op je afschrijving. Dit kenmerk en de ritprijs heb je nodig bij de aanschaf. Dit doen we omdat de betaalpas gevalideerd moet worden en dit gebeurt door een eerste rit te maken.
• Via onze webshop klik je de korting aan en volg je de instructies op het scherm om je betaalpas te koppelen. Ook kun je de gebruikte betaalpas meteen een naam geven voor extra herkenbaarheid bij bijvoorbeeld het inzien van je ritten in je account.
• Je kunt nu direct gaan reizen en gebruik maken van je korting.
Ok, onderweg.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
even boodschappen doen maar, ga deze curry maken vanavond
[ afbeelding ]
denk er om @Luctor.et.Emergo als je er om 18.59 bent of om 20.00 nog binnen bent wordt je kwaad aangekekenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
je bent welkom tussen 19 en 20 uur vanavond
Oh ja, goed om te weten.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk er om @:luctor.et.emergo als je er om 18.59 bent of om 20.00 nog binnen bent wordt je kwaad aangekeken
aankomsttijd bedoel ikquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk er om @:luctor.et.emergo als je er om 18.59 bent of om 20.00 nog binnen bent wordt je kwaad aangekeken
hahahahahaquote:
neh.. ik heb sarpassio en saladequote:
ik heb al meer dan een week geen post van postnl gehad, dus die is heel erg leegquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:10 schreef Ama het volgende:
PostNL app werkt echt matig de laatste weken.
niks meer. F1 kijken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Wat hebben we allemaal voor plannen vandaag?
meer boodschappen doenquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Boodschappen doen. Eindequote:Op zaterdag 19 april 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Uhm oke.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb ik echt zin om met een vlammenwerper de lokale insectenpopulatie om zeep te helpen.
terecht welquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm oke.
Soms maak ik mij ernstig zorgen over je
Die bestuiven de bloemen en gewassen waar we van leven. Laat je helpen aan deze primale neigingenquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Soms heb ik echt zin om met een vlammenwerper de lokale insectenpopulatie om zeep te helpen.
begrijpelijk maar slecht planquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm oke.
Soms maak ik mij ernstig zorgen over je
ik zit in de zonquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:40 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, toch wat minder lekker weer dan verwacht vandaag, dikke laag sluierbewolking en hoge luchtvochtigheid
hier is het lichtbewolkt, niet al te warm. op zich prima voor iedereen die vandaag de kennedymars of de amstelgold tourverise aan het doen isquote:
ik doe gewoon aan zonnebradenquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het lichtbewolkt, niet al te warm. op zich prima voor iedereen die vandaag de kennedymars of de amstelgold tourverise aan het doen is
ik zit gewoon op kantoor met de deur openquote:
Ja leuk voor je, die zit hier achter de sluierbewolkingquote:
Met de deur openquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit gewoon op kantoor met de deur open
ja toch. beetje netflix kijken en uitzoeken waar ik op vakantie wil.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met de deur openjij bent in een wilde bui vandaag
Er zijn vervelendere manieren om je centjes te verdienen inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja toch. beetje netflix kijken en uitzoeken waar ik op vakantie wil.
en dat aan zaterdagtarief
alleen jammer dat de aflossing pas om 17:30 komtquote:Op zaterdag 19 april 2025 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn vervelendere manieren om je centjes te verdienen inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |