precies, die hebben de finale niet eens gehaaldquote:
Ik wist niet dat jij voetbaldequote:Op zaterdag 19 april 2025 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
wij pakken de schaal en spelen volgend jaar weer tegen real madrid, daar waar we horen
Nou nou nouquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
go ahead staat nu 7e en az 6e, meestal bungelt go ahead ergens onderaan
zwemmen, handbal en voetbalquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Welke sport deden jullie als kind? Ik zwemmen en daarna volleybal en tennis. En basketbal ook nog een blauwe maandag.
Voornamelijk voetbal. Oom van mij had een tennishal dus speelde ook best geregeld tennis.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Welke sport deden jullie als kind? Ik zwemmen en daarna volleybal en tennis. En basketbal ook nog een blauwe maandag.
Handbal, toen best lang niks, toen badminton, daarna weer handbal.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Voetbal, Judo (gele slip max). Reddend zwemmen en Tennisquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
O ja reddend zwemmen zou ik eigenlijk ook nog wel willen leren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voetbal, Judo (gele slip max). Reddend zwemmen en Tennis
Hardlopen is pas rond mijn dertigste begonnen...
Ik vond dat toen best leuk hoor. Zwemmen deed ik toen heel graag iigquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja reddend zwemmen zou ik eigenlijk ook nog wel willen leren.
reddend zwemmen en badminton.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Dies Roelvink had toch ook gele slip?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voetbal, Judo (gele slip max). Reddend zwemmen en Tennis
Hardlopen is pas rond mijn dertigste begonnen...
Bos is gewoon stiekem Dries Roelvinkquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dies Roelvink had toch ook gele slip?
Schaken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Judo, Taekwondo en karate/kickboksen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Jarenlang zwemmen en judo gedaan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Ja tijdens corona zijn volgens mij ook heel wat mensen van sport gewisseld. Ik ben toen weer gaan hardlopen bij gebrek aan sportschool.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook nog even gebokst. Dat bloedde tijdens Corona-periode beetje dood helaas.
Wedstrijdzwemmenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
In de Corona-periode weer gaan tennissen met een vriend, dat mocht dan weer wel. Dat lieten we ook vrij snel weer vallen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja tijdens corona zijn volgens mij ook heel wat mensen van sport gewisseld. Ik ben toen weer gaan hardlopen bij gebrek aan sportschool.
geenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
Paardrijden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:36 schreef mschol het volgende:
[..]
paardrijboksen, dat lijkt me wel complex...
Nog nooit gezien, is dat eigenlijk iets??quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:33 schreef Ama het volgende:
Oh kan zo nog wel even Emma en Maarten kijken.
Mwoa, in de jaren '80 heb ik op ons dorpsclubje twee bekers gewonnen jaquote:
nooit, en nog steeds nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijkNooit de behoefte gehad om een sport te doen?
Ik heb ook nog beker van een lokaal tafeltenniskampioenschapquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, in de jaren '80 heb ik op ons dorpsclubje twee bekers gewonnen ja
Ik vind het vaak wel grappig.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, is dat eigenlijk iets??
Ik moet nog ergens bekers hebben van nationale en regionale volleybal kampioenschappen, en veel van lokale tenniskampioenschappen. Weet alleen niet waar ik ze gelaten heb eigenlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook nog beker van een lokaal tafeltenniskampioenschap
Mijn moeder had een hoop dingen nog op zolder liggen; maar tijd geleden hebben die grote opruiming gehad dus grootste deel weggedaan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet nog ergens bekers hebben van nationale en regionale volleybal kampioenschappen, en veel van lokale tenniskampioenschappen. Weet alleen niet waar ik ze gelaten heb eigenlijk
Ergens jammer. Maar ja, zet je ze nog echt ergens neer?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn moeder had een hoop dingen nog op zolder liggen; maar tijd geleden hebben die grote opruiming gehad dus grootste deel weggedaan.
Ik heb er de plek niet voor; en ook niet de binding mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens jammer. Maar ja, zet je ze nog echt ergens neer?
Misschien liggen die van mij ook nog op zolder bij m'n stiefvader. Volgende keer eens kijken
Het thunderbirds eilandquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er de plek niet voor; en ook niet de binding mee eigenlijk.
Meeste speelgoed is ook naar mijn broer gegaan. Al had ik het playmobil-eiland en het Thunderbirds-eiland nog wel willen hebben
thunderbirds eiland heb ik ook nog gehadquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er de plek niet voor; en ook niet de binding mee eigenlijk.
Meeste speelgoed is ook naar mijn broer gegaan. Al had ik het playmobil-eiland en het Thunderbirds-eiland nog wel willen hebben
een 'nieuwsblad' van groep 8 schiermonnikoog weekquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:54 schreef mschol het volgende:
ik heb ook nog een hele krat met oude schoolspullen.. doe er echt niks mee, heb ook niemand die het mogelijk intressant vind, maar weggooien is ook weer zoiets..
hmm, nee dat heb ik niet.. onze groep 8 ging naar Vledder, en ik ging niet mee ivm drain en beetje ver van een academisch/groot ziekenhuisquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
een 'nieuwsblad' van groep 8 schiermonnikoog week
hmm ja nee ik bedoelde dan ook mijn nieuwsblad van groep 8.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, nee dat heb ik niet.. onze groep 8 ging naar fledder volgens mij, en ik ging niet mee ivm drain en beetje ver van een academisch/groot ziekenhuis
ahaquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm ja nee ik bedoelde dan ook mijn nieuwsblad van groep 8.
kwam er 9 jaar geleden achter dat ik de enige ben van de klasgenoten die hem nog heeft.
Naja van de klasgenoten die in onze feestboekgroep zitten
nope... ik zie dingen van klasgenootjes van groep 8 van de basisschool. daarvan waren er een paar die een reunie wilden organiseren dus is er een facebookgroep gemaakt en ja dan voeg je ze ook als vrienden toe.. maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:06 schreef mschol het volgende:
en heb je nog met veel klasgenoten contact @:nizno?
ik helemaal niet meer (van geen enkele opleiding)
ahhquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope... ik zie dingen van klasgenootjes van groep 8 van de basisschool. daarvan waren er een paar die een reunie wilden organiseren dus is er een facebookgroep gemaakt en ja dan voeg je ze ook als vrienden toe.. maar meer ook niet.
ik heb geen enkel idee hoe het met de mensen van de basisschool is vergaan eigenlijk..quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mensen van de basisschool heb ik geen contact meer mee. Aantal zijn ook redelijk ontspoort in de middelbareschooltijd dus dat is eigenlijk misschien ook wel goed.
Mijn vriendengroep van de middelbareschool is altijd mijn go-to vriendengroep gebleven; dat was best een grote groep dus contact met de meeste is inmiddels ook minimaal.
Aan mijn laatste studie 1 goede vriend overgehouden; maar die is inmiddels flink stuk weg verhuist dus die zie ik helaas niet meer zoveel.
nope, wel geprobeerd maar ook daarvan omdat de overeenkomst weg is is het contact ook naar verloop van tijd wegquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:40 schreef mschol het volgende:
en van vorige banen? daar nog vrienden van overgehouden?
Nee, ook niet. Ook geen contact meer mee. Met nog twee van mijn vorige werk heb ik nog contact. Een omdat dat nu ook weer een collega is en die andere omdat die werkt bij een klant waar ik voor werk.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:40 schreef mschol het volgende:
en van vorige banen? daar nog vrienden van overgehouden?
ik heb toch meerdere mensen om mij heen die nog met mensen van middelbare school contact hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:43 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat het best zeldzaam is om zolang nog contact te houden.
wanneer moet die bij de weg? Dan geven we @4EverBlackEyed even een seintje dat ze je op die dag even moet remindenquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn rug.
Maar de groene kliko is weer vol.
middelbare school echt 0quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb toch meerdere mensen om mij heen die nog met mensen van middelbare school contact hebben
Je sport weer gehadquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn rug.
Maar de groene kliko is weer vol.
Dinsdagquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
wanneer moet die bij de weg? Dan geven we @:4everblackeyed even een seintje dat ze je op die dag even moet reminden
Ohquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voornamelijk alleen Fok-vriendinnetjes.
Hand opsteken wie dit gelooftquote:De Russische president Poetin heeft
een eenzijdig bestand afgekondigd voor
Pasen.Hij zegt dat de Russische troepen
in Oekraīne tot en met zondagavond de
wapens neerleggen.
ik wil best 5 miljoen winnen, maar is er niet een makkelijkere weg?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
mocht iemand nog 5 miljoen dollar willen verdienen
VS looft 5 miljoen dollar uit voor Nederlands-Somalische vrouw
Ayaan Hirsi-Ali?quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
mocht iemand nog 5 miljoen dollar willen verdienen
VS looft 5 miljoen dollar uit voor Nederlands-Somalische vrouw
quote:
SPOILER: niet netjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:Op zaterdag 19 april 2025 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil best 5 miljoen winnen, maar is er niet een makkelijkere weg?
quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:24 schreef Nizno het volgende:
[..]Ja en met een beetje algemene ontwikkeling weet je gewoon dat die ook inmiddels een Amerikaans paspoort heeftSPOILER: niet netjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
dan zou ze geen Nederlandse nationaliteit meer hebben als ik de sites van de overheid leesquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en met een beetje algemene ontwikkeling weet je gewoon dat die ook inmiddels een Amerikaans paspoort heeft
quote:U neemt vrijwillig een andere nationaliteit aan. U verliest dan automatisch de Nederlandse nationaliteit. Dit geldt als u in het buitenland woont, maar ook als u in Nederland woont. Bij uitzondering behoudt u de Nederlandse nationaliteit in de volgende drie situaties:
U bent geboren in het land waarvan u de nationaliteit aanneemt. U woont ook in dat land als u die nieuwe nationaliteit krijgt.
U woonde voordat u meerderjarig werd minimaal 5 jaar achterelkaar in het land van die andere nationaliteit.
U neemt de nationaliteit aan van uw partner. En u bent gehuwd of hebt een geregistreerd partnerschap met elkaar.
Ik heb net bij de jumbo ook wat lekkere biertjes gehaald. Dubbels en witbierquote:
ik las laatst dat lentebok ook best zomers en fris zijn. Dat klinkt goed, binnenkort eens proberen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb net bij de jumbo ook wat lekkere biertjes gehaald. Dubbels en witbier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |