SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De film was wel leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zit even terug te lezen in het topic. Maar benieuwd of dit uiteindelijk wat is. Dus mocht je klaar zijn met kijken, dan hoor ik graag je mening
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ben je chagrijnig of zoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Schijnbaar niet in plaatjes, ik weet ook niet anders dan wat mijn hoofd doetquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan me dat niet voorstellenquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Schijnbaar niet in plaatjes, ik weet ook niet anders dan wat mijn hoofd doetWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ik vroeg het en hij houdt niet van mijquote:
Als mizzezamy het nou vroeg...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is dat nou weerquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het en hij houdt niet van mij
Als mizzezamy het nou vroeg...
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En het is nog niet eens Pasen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is het dan maandag paasdoordeweeksquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed, beter dan gisteren
Hoe is t met jou?
Hier gaat ie lekker![]()
![]()
2e Paasdagquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het dan maandag paasdoordeweeks![]()
![]()
Dat vroeg ik nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Allang gedaan maar ik dacht het is weekend, laat ik lilak het eens niet melden.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Afwijkendquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Allang gedaan maar ik dacht het is weekend, laat ik lilak het eens niet melden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het dan maandag paasdoordeweeks![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jezus net dood
Iedereen verdrietig
JustinK be like![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen weet je natuurlijk wel wat er op het eind gebeurd..quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben halverwege maar tot nu toe leuk ja."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dudje zei net zullen we maandag dan samen paasbrunch doen
Maar we hebben morgen al brunch
Hij denkt ook vreetfestijn![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was op het nieuws hequote:Op zaterdag 19 april 2025 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen weet je natuurlijk wel wat er op het eind gebeurd..![]()
![]()
Justin is met z’n verkeerde paasei uit bed gestaptWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Huh!?quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Justin is met z’n verkeerde paasei uit bed gestapt![]()
Ja 3 jaar geleden al weer, gisteren even opgezochtquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Justin is met z’n verkeerde paasei uit bed gestapt
Werewolf![]()
Time fliesquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja 3 jaar geleden al weer, gisteren even opgezocht![]()
Ja geef maar gewoon toequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Damindeniequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Brand new information![]()
![]()
Hazen hebben geen cloaka, dus uit welk gat komen de paaseieren?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zie je. Chagrjjstinnetjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Steek je nu echt je middelvingers naar mij op?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja heerlijk
Na sporten douchen en dan naar de IKEA voor een picknick tafelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dit is correctquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Twee zelfsquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Steek je nu echt je middelvingers naar mij op?![]()
![]()
paasweekend naar de ikea is hier een no goquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja heerlijk
Na sporten douchen en dan naar de IKEA voor een picknick tafel
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
MiddelvingerS schreef ik. Hoeveel heb je er? 17?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoef alleen bij het magazijn te zijn, ga niet de winkel doorquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paasweekend naar de ikea is hier een no goHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Op bolkbaneilandquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weet je waar je die mag laten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja, heb de trui nog aanquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
13 graden maar.. Dat is wel weer minderReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ohja nog niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
MiddelvingerS schreef ik. Hoeveel heb je er? 17?![]()
![]()
Och. Dacht wel dat je voor mij zou opkomenquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als hij middelvingers naar mij had gedaan
quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als hij middelvingers naar mij had gedaan![]()
![]()
En chagrijnigquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet ik hem even billenkoek geven?quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Och. Dacht wel dat je voor mij zou opkomen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik een trui en een sportleggingquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij hebt natuurlijk IKEA Heerlen, die is half Duits op een goede dag, laat staan met pasenquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paasweekend naar de ikea is hier een no goHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou ik wel opwindendfijn vinden. Jaquote:
Zie je. Ik ken m’n Justin wel.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Legging en tanktopquote:
Had korte legging aan moeten trekkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die zit onder m’n truiquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Legging en tanktop
Had korte legging aan moeten trekken
Stijve tepels gekregenquote:
jep, afgelopen vrijdag was natuurlijk ook al invasie van duitsers bij de ikea en de outlet in roermondquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk IKEA Heerlen, die is half Duits op een goede dag, laat staan met pasenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Heb in de ksc wel eens een TR gezet omdat iemand Tilburg lelijk noemde
Toen kwam dud0r naar mij toe om te vertellen dat dat geen goede reden was voor een TRHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga straks mountainbiken en ik heb net al m’n stretch oefeningen gedaan.quote:![]()
En ik vind deze sportlegging lekker zitten![]()
Zeker met het huishouden doen. Wat eigenlijk ook een sport is. Want ik doe alles op tempo. Dan gaat de hartslag ook wel omhoog.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Meer een terechte klacht in KLBquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Toen kwam dud0r naar mij toe om te vertellen dat dat geen goede reden was voor een TR![]()
Wat een servicequote:Op zaterdag 19 april 2025 09:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Toen kwam dud0r naar mij toe om te vertellen dat dat geen goede reden was voor een TRals ik een TR zet krijg ik echt nooit een reactie. Maar ik zet ook zélden een TR
Dit iddquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat een serviceals ik een TR zet krijg ik echt nooit een reactie. Maar ik zet ook zélden een TR
![]()
Voordeel van een huis delen met een modquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat een serviceals ik een TR zet krijg ik echt nooit een reactie. Maar ik zet ook zélden een TR
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik moest eerst even een screenshot maken![]()
![]()
hmm, jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Toen kwam dud0r naar mij toe om te vertellen dat dat geen goede reden was voor een TRheb jij geen rechtstreekse lijntjes met een mod?quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Mijn telefoon autocorrect vindt overigens niet dat swj een woord isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
“Mensen gaan niet vreemd omdat ze iemand anders willen. Mensen gaan vreemd omdat ze iemand anders willen zijn.”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En hoeveel km ga je fietsen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga straks mountainbiken en ik heb net al m’n stretch oefeningen gedaan.![]()
En ik vind deze sportlegging lekker zitten![]()
Zeker met het huishouden doen. Wat eigenlijk ook een sport is. Want ik doe alles op tempo. Dan gaat de hartslag ook wel omhoog."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
M’n lieve Wouterquote:
Diep!quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
“Mensen gaan niet vreemd omdat ze iemand anders willen. Mensen gaan vreemd omdat ze iemand anders willen zijn.”![]()
Minimaal 15quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:“Mensen gaan niet diep omdat ze iemand anders willen. Mensen gaan diep omdat ze iemand anders willen zijn.”quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:54 schreef KoningWouter het volgende:
“Mensen gaan niet vreemd omdat ze iemand anders willen. Mensen gaan vreemd omdat ze iemand anders willen zijn.”![]()
Welke dan?quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja
[..]
heb jij geen rechtstreekse lijntjes met een mod?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hihihiquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:54 schreef JustinK het volgende:
[..]“Mensen gaan niet diep omdat ze iemand anders willen. Mensen gaan diep omdat ze iemand anders willen zijn.”quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 19 april 2025 09:54 schreef KoningWouter het volgende:
“Mensen gaan niet vreemd omdat ze iemand anders willen. Mensen gaan vreemd omdat ze iemand anders willen zijn.”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Laaaaaaat ooook maaaaaarrrrrrWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja, dat mag je zelf kiezen, denk ikquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik tast ook altijd diep in de buidel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet niet wat je zit te insinueren hierquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat mag je zelf kiezen, denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hihihiquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Mensen gaan niet diep omdat ze iemand anders willen. Mensen gaan diep omdat ze iemand anders willen zijn.”
[/quote]
Hahaha wat ben je aan het doen allemaal?![]()
![]()
ik insinueer niks, ik stel alleen een vraagquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet niet wat je zit te insinueren hier
Klopt. Maar dat geeft niet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen weet je natuurlijk wel wat er op het eind gebeurd..How can I make this topic about me?![]()
Lees die zin van jou eens op een andere toon dan doe ik het ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik insinueer niks, ik stel alleen een vraagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Woooah dikke fittie tussen een moeraskat en een beerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Woooah dikke fittie tussen een moeraskat en een beerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
mwa, te mooi weer voor, denk dat ik een rondje ga wandelen tussen de koeltorensquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Woooah dikke fittie tussen een moeraskat en een beerReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dus je wil niet worstelen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, te mooi weer voor, denk dat ik een rondje ga wandelen tussen de koeltorensWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb echt nooit een fittie met deze beer.
Nee is hij veel te lief voorquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb echt nooit een fittie met deze beer.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hij heeft ook scherpe nagels en tanden hoorquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee is hij veel te lief voorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik dacht dat ze die verwijderd haddenquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij heeft ook scherpe nagels en tanden hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
“Ik belde je, maar je drukte me weg.
Ik wilde naar huis. Maar ze liet me niet gaan. Toen ben ik voor de bijl gegaan. Het was sterker dan mezelf.”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou, als je het zo zegtquote:
Zie je welquote:
Zelden zo snel mijn set afgemaakt
Vent die het bankje naast me pakte heeft niet gedoucht
*Lust geen koffie*![]()
Snel afgemaakt zodat jullie samen kunnen douchen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vent die het bankje naast me pakte heeft niet gedoucht![]()
Nee ik ga voor ronde twee met mijn grote vriend stairmasterquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snel afgemaakt zodat jullie samen kunnen douchen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ik ga voor ronde twee met mijn grote vriend stairmaster![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ik ga voor ronde twee met mijn grote vriend stairmaster![]()
![]()
Ik zat laatst op de shoulder press. Toen ineens een gast precies tegenover me op de back extension bank ging liggen en dus steeds mij aankeek.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vent die het bankje naast me pakte heeft niet gedoucht
Terwijl er dus nog zat van die banken leeg waren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou ik ook willen. Maar wij hebben die je omhoog moet trappelen. En ik kan het gewoon nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ik ga voor ronde twee met mijn grote vriend stairmaster
Ja niet fijn. Wist niet waar ik moest kijken. Ben maar naar een ander apparaat gegaan. Echt vet irritant. Waarom kies je precies die uit. En die kerel was nog lang ook. Dus er zat amper anderhalve meter tussen ons.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker awkwardquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ja niet fijn. Wist niet waar ik moest kijken. Ben maar naar een ander apparaat gegaan. Echt vet irritant. Waarom kies je precies die uit. En die kerel was nog lang ook. Dus er zat amper anderhalve meter tussen ons.![]()
![]()
Ja snel weggaan dan maar.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ja niet fijn. Wist niet waar ik moest kijken. Ben maar naar een ander apparaat gegaan. Echt vet irritant. Waarom kies je precies die uit. En die kerel was nog lang ook. Dus er zat amper anderhalve meter tussen ons.
Rare gasten heb je toch![]()
![]()
Ja en ik voelde me al ongemakkelijk. Want 🩸🚩 en dan zit je daar al met open benen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja snel weggaan dan maar.
Rare gasten heb je toch
Moest ook wel steeds lachen want het leek ook alsof hij mij aan het aanbidden was met z’n gebuig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moest lachenquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en ik voelde me al ongemakkelijk. Want 🩸🚩 en dan zit je daar al met open benen.
Maar snap het ja![]()
Dat zou ik wel snappenquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
Moest ook wel steeds lachen want het leek ook alsof hij mij aan het aanbidden was met z’n gebuig.![]()
![]()
Oja morgen de eerste zondag zonder pizza. En ik heb de hele week al geen snacks snoep of vetzakkerij op.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hallo lieverdquote:
Trots op jequote:Op zaterdag 19 april 2025 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
Oja morgen de eerste zondag zonder pizza. En ik heb de hele week al geen snacks snoep of vetzakkerij op.![]()
![]()
Zelfs geen frikandel.quote:en ik hou ZO ERG van frikandellen
Dag schatquote:Is het nieuws al bekend bij kitten en kater?quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
Oja morgen de eerste zondag zonder pizza. En ik heb de hele week al geen snacks snoep of vetzakkerij op.
Dat zegt dan wel iets!quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zelfs geen frikandel.en ik hou ZO ERG van frikandellen
![]()
![]()
Bij de kater wel. Bij kitten nog niet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dag schat
[..]
Is het nieuws al bekend bij kitten en kater?
Dat wordt nog watquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij de kater wel. Bij kitten nog niet.![]()
![]()
Belangrijk dat jullie 1 front vormen als je nieuws breekt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij de kater wel. Bij kitten nog niet.
Weetje. Het is ook niet zo erg om een frikandel te eten. Als je maar gewoon in je kcal te kort blijft, genoeg eiwitten en vetten en suikers binnen krijgt. En daar dus niet overheen komt.quote:
Als je wil kan je zelfs elke dag een mars of Snickers eten zonder aan te komen. Als de rest van je voeding en beweging maar goed is en erop is afgestemd.
Maar ik kies daar niet voor. Want ik kan dan geen grenzen stellenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo boodschappen binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja en dan moet je het idd ook gewoon niet doen. Maar wel lastig, zeker als het in je ritme zit.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weetje. Het is ook niet zo erg om een frikandel te eten. Als je maar gewoon in je kcal te kort blijft, genoeg eiwitten en vetten en suikers binnen krijgt. En daar dus niet overheen komt.
Als je wil kan je zelfs elke dag een mars of Snickers eten zonder aan te komen. Als de rest van je voeding en beweging maar goed is en erop is afgestemd.
Maar ik kies daar niet voor. Want ik kan dan geen grenzen stellen
Daarom knap van je als je dit volhoudt![]()
![]()
Ja, want vanavond uit eten. Dus dat wordt een ding. Hoe ga ik dat invullenquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en dan moet je het idd ook gewoon niet doen. Maar wel lastig, zeker als het in je ritme zit.
Daarom knap van je als je dit volhoudt
A frikandel a day keeps the doctor away.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Voor de salade gaanquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, want vanavond uit eten. Dus dat wordt een ding. Hoe ga ik dat invullen![]()
![]()
Hij vond het een goed idee. Maar hij moet dan ook wel wat afvallen van de arts. ( ik vind van niet )quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Belangrijk dat jullie 1 front vormen als je nieuws breekt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey aequequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij doet dus met je mee?quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij vond het een goed idee. Maar hij moet dan ook wel wat afvallen van de arts. ( ik vind van niet )![]()
Met eten ja. Bewegen doet hij wel. Wandelen. Elke dag hetzelfde rondje.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ga je vaak uiteten? Zo nee, dan zou ik daar een keertje niet zo zwaar aan tillen. Het leven moet wel leuk blijven.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, want vanavond uit eten. Dus dat wordt een ding. Hoe ga ik dat invullenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ehquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:29 schreef maily het volgende:
[..]
whut?
Pedofielen gebruiken massaal pizzapunt als codetaal op tiktokWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:29 schreef maily het volgende:
[..]
whut?
Pedofielen gebruiken massaal pizzapunt als codetaal op tiktok![]()
![]()
Wat is vaak?quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ga je vaak uiteten? Zo nee, dan zou ik daar een keertje niet zo zwaar aan tillen. Het leven moet wel leuk blijven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik bemerk een oordeel in deze zinquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met eten ja. Bewegen doet hij wel. Wandelen. Elke dag hetzelfde rondje.![]()
![]()
En we wisten al dat mensen met een J naam niet jofel waren. Nou blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:29 schreef maily het volgende:
[..]
whut?
Pedofielen gebruiken massaal pizzapunt als codetaal op tiktok
Ik zou zeggen is elke week. Maar ik ben al zeker 10 jaar niet uiteten geweest dus ik ben niet zo'n goede graadmeter.quote:
Neuh. Hij is van routine. Eerst bewoog hij amper. Dus dit is wel vooruitgangquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat vind ik niet vaakquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou zeggen is elke week. Maar ik ben al zeker 10 jaar niet uiteten geweest dus ik ben niet zo'n goede graadmeter.![]()
![]()
Ooh nee niet elke week. Maar wel om de week ongeveer. Soms zit er langere tijd tussen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zou zeggen is elke week. Maar ik ben al zeker 10 jaar niet uiteten geweest dus ik ben niet zo'n goede graadmeter.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh dan is het zeker mooiquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neuh. Hij is van routine. Eerst bewoog hij amper. Dus dit is wel vooruitgang![]()
![]()
Maar dat is tegenwoordig een paradepaardje van huisartsen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij vond het een goed idee. Maar hij moet dan ook wel wat afvallen van de arts. ( ik vind van niet )Dottiequote:
Ja want dik zijn is verder gewoon gezond natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar dat is tegenwoordig een paradepaardje van huisartsen.
[..]![]()
Hey KWquote:
Dan moet het gewoon kunnen zolang je het niet te gek maakt toch.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ooh nee niet elke week. Maar wel om de week ongeveer. Soms zit er langere tijd tussen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hij is ook wel echt aangekomen hoor. Maar ik vind hem zo gewoon ook aantrekkelijk. Maar voor z’n gezondheid mag hij wel afvallen. Ik ook, 5 kilo of zo qua vetquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar dat is tegenwoordig een paradepaardje van huisartsen.
[..]
DottieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja want dik zijn is verder gewoon gezond natuurlijk
Nee hoor. Want bij een paar kilootjes teveel gooien huisartsen het daar tegenwoordig al op terwijl er iets heel anders aan de hand is.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou anders een beetje loze opmerkingOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Als vrouw zijnde hoef je tegenwoordig niet eens meer naar de dokter want je weet al wat zij zeggen:
Afvallen
Aan de pil
Het zit tussen je oren
Zo makkelijk
Tenzij je bloed uit wat niet je vagina is of er groeit iets dat je bij je buik zit. Dan willen ze misschien nog kijkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja bij een paar kilootjes hoeft het ook echt geen probleem te zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor. Want bij een paar kilootjes teveel gooien huisartsen het daar tegenwoordig al op terwijl er iets heel anders aan de hand is.
Maar met de steeds toenemende problemen met overgewicht snap ik ook wel dat daar de focus wat meer op is.![]()
jullie hebben het zo makkelijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Als vrouw zijnde hoef je tegenwoordig niet eens meer naar de dokter want je weet al wat zij zeggen:
Afvallen
Aan de pil
Het zit tussen je oren
Zo makkelijk
Tenzij je bloed uit wat niet je vagina is of er groeit iets dat je bij je buik zit. Dan willen ze misschien nog kijkenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Stressquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Afvallen
Aan de pil
Het zit tussen je oren
Zo makkelijk
Tenzij je bloed uit wat niet je vagina is of er groeit iets dat je bij je buik zit. Dan willen ze misschien nog kijkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Verder is bewegen ook goed voor je Knarquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja bij een paar kilootjes hoeft het ook echt geen probleem te zijn.
Maar met de steeds toenemende problemen met overgewicht snap ik ook wel dat daar de focus wat meer op is.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zekersquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Verder is bewegen ook goed voor je Knar
Straks maar weer even een rondje doen![]()
![]()
Valt onder kopje zit tussen je orenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik zou eigenlijk geld moeten krijgen van de zorgverzekeraars. Niet bewegen en dik zijn maar geen zorg vragen en dan ga ik ook nog heel wat jaren eerder dood. Ik bespaar ze uiteindelijk duizende euros.
Jij bent te goedquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:43 schreef aeque het volgende:
Ik zou eigenlijk geld moeten krijgen van de zorgverzekeraars. Niet bewegen en dik zijn maar geen zorg vragen en dan ga ik ook nog heel wat jaren eerder dood. Ik bespaar ze uiteindelijk duizende euros.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:43 schreef aeque het volgende:
Doe ik gewoon voor jullie.quote:
Nee dat is te veel werkquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ik ook willen. Maar wij hebben die je omhoog moet trappelen. En ik kan het gewoon nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja. Ik vind het ook gênantquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe is het met je papa?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat een combiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ben je toch een schatjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ieder cardio apparaat kan je naar hetzelfde doel helpen, dus gewoon degene pakken die het fijnste isquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De droom van elke vrouw.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je gelooft nooit hoe ze satésaus maken
Geen nieuws?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het voorstel voor morgen soep en maandag kip saté staat![]()
Nu nog de reactie afwachtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zit er vodka in je thee dat je er zat van wordt?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neequote:Op zaterdag 19 april 2025 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zit er vodka in je thee dat je er zat van wordt?![]()
Kan, maar ik hou daar niet zo van.quote:
Maar smaken verschillen
En toch ben je alleen snap niets van al die vrouwen die je kennen dat ze niet aan je voeten liggen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook zo!quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, maar ik hou daar niet zo van.
Maar smaken verschillen![]()
Duw even op de zere plek andersquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch ben je alleen snap niets van al die vrouwen die je kennen dat ze niet aan je voeten liggen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik gebruik het zelf ook in satésausquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je gelooft nooit hoe ze satésaus maken
Maar toch op brood op pindakaas lijkt mij niet lekker
Ik bak mijn vlees altijd in sambaltrassi
Dus lust wel sambal, maar niet zo als KW het eet
Maar er zijn er ook die suiker op pindakaas doen of jam, lijkt mij ook nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pindakaas met hagelslag vind ik ook lekker!quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik gebruik het zelf ook in satésaus
Maar toch op brood op pindakaas lijkt mij niet lekker
Ik bak mijn vlees altijd in sambaltrassi
Dus lust wel sambal, maar niet zo als KW het eet
Maar er zijn er ook die suiker op pindakaas doen of jam, lijkt mij ook niets![]()
Ik maak het meestal op de troon.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je gelooft nooit hoe ze satésaus makenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Tonijnquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:10 schreef SwJ het volgende:
Pindakaas met tonijn op een tosti. Liefst met ananas![]()
![]()
Echt he. Die gaan allemaal aan de bad boys om vervolgens weer bij mij uit te huilen als het misgaat.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch ben je alleen snap niets van al die vrouwen die je kennen dat ze niet aan je voeten liggen.
Op je zachte harige buikquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Echt he. Die gaan allemaal aan de bad boys om vervolgens weer bij mij uit te huilen als het misgaat.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jaaaaaquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Pindakaas met hagelslag vind ik ook lekker!pindakaas met pure hagelslag
![]()
Of
koekjespasta crunch met pure hagelslag
Smile, it's free therapy.![]()
Je vader weer ziek?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: