Hier ookquote:Op zondag 27 april 2025 10:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar doen ook altijd atleten mee die niet eens finishen

Als je dat denkt heb je er geen verstand vanquote:

Ik neem aan dat de NOS gewoon een racefeed heeft zonder de BBC interviews.quote:Op zondag 27 april 2025 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk is de regie beter dan vorig jaar. Amper beelden alleen maar interview troep en mindere goden.

Ik stoor me er al een beetje aan dat we steeds die rolstoelers tussendoor zienquote:Op zondag 27 april 2025 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk is de regie beter dan vorig jaar. Amper beelden alleen maar interview troep en mindere goden.

Op Eurosport/HBO ook nog geen enkel interview gezien.quote:Op zondag 27 april 2025 10:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de NOS gewoon een racefeed heeft zonder de BBC interviews.

Daar ben ik juist wel blij mee (er gebeurt bij de lopers verder toch ook nog niks nu), alleen jammer dat Aline Rocha er alweer vrij snel af moestquote:Op zondag 27 april 2025 10:16 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik stoor me er al een beetje aan dat we steeds die rolstoelers tussendoor zien

Winst dus praktisch binnen.quote:

Ze liep net al weer op achterstand na het water drinken, winst kun je al opschrijven dus ja.quote:

Ze moet nog even stoppen om wat te rekken en stretchen zodat we het zeker weten.quote:Op zondag 27 april 2025 10:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze liep net al weer op achterstand na het water drinken, winst kun je al opschrijven dus ja.

Dat is nog wel een leuke challenge voor Hassan.quote:Op zondag 27 april 2025 10:36 schreef Felagund het volgende:
Je moet niet vallen in de eerste kilometer, dan verlies je zo een paar duizend plaatsen.

Enorm hinderlijke onderbreking, waar helaas niet meer onderuit te komen valt omdat er anders allerlei mensen boos worden.quote:Op zondag 27 april 2025 10:16 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik stoor me er al een beetje aan dat we steeds die rolstoelers tussendoor zien

Ziedend.quote:Op zondag 27 april 2025 10:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Enorm hinderlijke onderbreking, waar helaas niet meer onderuit te komen valt omdat er anders allerlei mensen boos worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |