Als die over een paar weken ineens wel onder de 4 minuten loopt op de mijl dan mogen ze die stalen wel 100 jaar invriezen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:21 schreef wimderon het volgende:
Fees kan het WR op de 1000 meter niet eens verbreken, flopshow.
Bij de mannen doen er doorgaans ook niet heel veel meer mee in het topveld, alleen is Londen een marathon waarbij de elitevrouwen los starten en dus zie je wat sneller dat het een klein veld isquote:Op zondag 27 april 2025 10:06 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk dit niet zo vaak buiten OS en zo, maar doen er altijd zo weinig mee bij de vrouwen?
Omdat dit enkel de vrouwen 'profs' zijn. Zijn ook diverse marathons in deze periode, waardoor deelnemers ook gesplitst zijn over de wedstrijdenquote:Op zondag 27 april 2025 10:06 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk dit niet zo vaak buiten OS en zo, maar doen er altijd zo weinig mee bij de vrouwen?
Ik had altijd het idee dat er bij OS een heel stuk grotere groep is dus dat splitsen zal zeker een van de redenen zijn dan.quote:Op zondag 27 april 2025 10:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat dit enkel de vrouwen 'profs' zijn. Zijn ook diverse marathons in deze periode, waardoor deelnemers ook gesplitst zijn over de wedstrijden
Daar doen ook altijd atleten mee die niet eens finishenquote:Op zondag 27 april 2025 10:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat er bij OS een heel stuk grotere groep is dus dat splitsen zal zeker een van de redenen zijn dan.
Hier ookquote:Op zondag 27 april 2025 10:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar doen ook altijd atleten mee die niet eens finishen
Als je dat denkt heb je er geen verstand vanquote:
Ik neem aan dat de NOS gewoon een racefeed heeft zonder de BBC interviews.quote:Op zondag 27 april 2025 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk is de regie beter dan vorig jaar. Amper beelden alleen maar interview troep en mindere goden.
Ik stoor me er al een beetje aan dat we steeds die rolstoelers tussendoor zienquote:Op zondag 27 april 2025 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk is de regie beter dan vorig jaar. Amper beelden alleen maar interview troep en mindere goden.
Op Eurosport/HBO ook nog geen enkel interview gezien.quote:Op zondag 27 april 2025 10:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de NOS gewoon een racefeed heeft zonder de BBC interviews.
Daar ben ik juist wel blij mee (er gebeurt bij de lopers verder toch ook nog niks nu), alleen jammer dat Aline Rocha er alweer vrij snel af moestquote:Op zondag 27 april 2025 10:16 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik stoor me er al een beetje aan dat we steeds die rolstoelers tussendoor zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |