zijn er wel snacksquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:35 schreef bitterbal het volgende:
vandaag duurt de totale treinreis geloof ik 4 uur
Waar gaat de reis nu heen??quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:35 schreef bitterbal het volgende:
vandaag duurt de totale treinreis geloof ik 4 uur
Tokio. Eerst met een gewone trein. En dan het 2e deel is met de shinkansenquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar gaat de reis nu heen??
Tokyo station, bij de hoofdingang meteen naar links nog voor het Imperial Palace, dat winkelcentrum onder de eerste wolkenkrabber daar hebben ze kwekgoeie sushiquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tokio. Eerst met een gewone trein. En dan het 2e deel is met de shinkansen
Okee have fun alvast ook voor Budaquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tokio. Eerst met een gewone trein. En dan het 2e deel is met de shinkansen
@Budapestenaarquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tokyo station, bij de hoofdingang meteen naar links nog voor het Imperial Palace, dat winkelcentrum onder de eerste wolkenkrabber daar hebben ze kwekgoeie sushi
Thanks bosquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee have fun alvast ook voor Buda
Straks zie je een miljoenmiljard ledlampjes in een stad die 300 jaar voorloopt op de rest van de wereld.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks zie je een miljoenmiljard ledlampjes in een stad die 300 jaar voorloopt op de rest van de wereld.
we hebben er al 2 genomen geloof ik. Toen ik de snelheid aan het meten was gingen we 257 km per uurquote:
Waar moeten we vanavond heen voor de meeste ledlampjes?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks zie je een miljoenmiljard ledlampjes in een stad die 300 jaar voorloopt op de rest van de wereld.
Ledland?quote:Op zaterdag 19 april 2025 03:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar moeten we vanavond heen voor de meeste ledlampjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |