Dat ligt vooral aan goede genen, denk ik. Kijk naar Ralph Macchio, die gast uit The Karate Kid. Die is 63 en ziet er nog steeds uit als 35-40.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik word op straat nog vaak jongen of jongeman genoemd... Iets met jeugdige uitstraling ofzo denk ik..
Ik ben 44 voor degene die dat niet weet...
Haha dat was wel mooi ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach het maakt ook weinig uit allemaal, kan er weinig aan doen.
Jij was er bij bij mijn grootste succes, een gast die voor me opstond in de tram
ik was ook ff een paar dagen van slag toen ze me opeens voor het eerst ‘meneer’ noemden. Gelukkig sta ik nog niet op het punt dat mensen voor me opstaan in de trein.quote:
Dit was echt een puber en die dacht volgens mij dat Koen een bejaarde was lol.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:18 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
ik was ook ff een paar dagen van slag toen ze me opeens voor het eerst ‘meneer’ noemden. Gelukkig sta ik nog niet op het punt dat mensen voor me opstaan in de trein.
Die puber dacht dat hij een dinosaurus was. Maar als veertiger vind ik 50 of 60 opeens niet eens zo oud meer.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit was echt een puber en die dacht volgens mij dat Koen een bejaarde was lol.
Ik maakte dat grapje vroeger ook weleens als ik mijn vader zag" zo oud als jij eruit ziet ga je nooit worden" gelukkig interesseerde hem dat helemaal niets.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit was echt een puber en die dacht volgens mij dat Koen een bejaarde was lol.
Schuivende panelenquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Die puber dacht dat hij een dinosaurus was. Maar als veertiger vind ik 50 of 60 opeens niet eens zo oud meer.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:41 schreef Ama het volgende:
Oke ik ben weer oke. Damn ving telefoon op met mijn rechterhand en dus mijn middelvinger. Jezus dacht dat ik knock out ging van de pijn. Even op bed gelegen want kon amper nog lopen.
Mijn vinger kon ineens heel goed buigen terwijl ik dat helemaal niet hoor te doen (of eigenlijk kan) want zwelling maar uit reflex ving ik dat ding zo op auuuw.
Dit gevoel heb ik ook nooit eerder gehad maar dat was even in een klap zoveel pijn.quote:
Ja, dat kan net je zenuw raken geloof ik en dan doet het echt even vreselijk veel pijn.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:41 schreef Ama het volgende:
Oke ik ben weer oke. Damn ving telefoon op met mijn rechterhand en dus mijn middelvinger. Jezus dacht dat ik knock out ging van de pijn. Even op bed gelegen want kon amper nog lopen.
Mijn vinger kon ineens heel goed buigen terwijl ik dat helemaal niet hoor te doen (of eigenlijk kan) want zwelling maar uit reflex ving ik dat ding zo op auuuw. Scheelde ook weinig of alles kwam er ook uit want ik ging echt helemaal slecht maar het gaat wel weer nu.
zal ik die telefoon in elkaar slaan?quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:41 schreef Ama het volgende:
Mijn vinger kon ineens heel goed buigen terwijl ik dat helemaal niet hoor te doen (of eigenlijk kan) want zwelling maar uit reflex ving ik dat ding zo op auuuw. Scheelde ook weinig of alles kwam er ook uit want ik ging echt helemaal slecht maar het gaat wel weer nu.
Ik hoop dit gevoel nooit weer mee te maken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:51 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja, dat kan net je zenuw raken geloof ik en dan doet het echt even vreselijk veel pijn.
Een van de domste dingen die ik ooit heb gedaan was een peper snijden met blote handen en daarna ook nog die zaadlijsten verwijderen… heb daar weken last van gehad. Vooral ’s nachts werd ik wakker van het branden, zo naar.
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
SSsssssssquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
zijn er wel snacksquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:35 schreef bitterbal het volgende:
vandaag duurt de totale treinreis geloof ik 4 uur
Waar gaat de reis nu heen??quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:35 schreef bitterbal het volgende:
vandaag duurt de totale treinreis geloof ik 4 uur
Tokio. Eerst met een gewone trein. En dan het 2e deel is met de shinkansenquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waar gaat de reis nu heen??
Tokyo station, bij de hoofdingang meteen naar links nog voor het Imperial Palace, dat winkelcentrum onder de eerste wolkenkrabber daar hebben ze kwekgoeie sushiquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tokio. Eerst met een gewone trein. En dan het 2e deel is met de shinkansen
Okee have fun alvast ook voor Budaquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tokio. Eerst met een gewone trein. En dan het 2e deel is met de shinkansen
@Budapestenaarquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tokyo station, bij de hoofdingang meteen naar links nog voor het Imperial Palace, dat winkelcentrum onder de eerste wolkenkrabber daar hebben ze kwekgoeie sushi
Thanks bosquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee have fun alvast ook voor Buda
Straks zie je een miljoenmiljard ledlampjes in een stad die 300 jaar voorloopt op de rest van de wereld.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks zie je een miljoenmiljard ledlampjes in een stad die 300 jaar voorloopt op de rest van de wereld.
we hebben er al 2 genomen geloof ik. Toen ik de snelheid aan het meten was gingen we 257 km per uurquote:
Waar moeten we vanavond heen voor de meeste ledlampjes?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks zie je een miljoenmiljard ledlampjes in een stad die 300 jaar voorloopt op de rest van de wereld.
Ledland?quote:Op zaterdag 19 april 2025 03:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar moeten we vanavond heen voor de meeste ledlampjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |