Nou nog even hierheenquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:59 schreef greavy het volgende:
Bij mijn werk (HSL Netherlands) is de mascotta HaSeL, een giraffe.
Nu wij een tweede diesellok hebben, is deze gelijk bestickerd.
HSL Netherlands presenteert u: HaSeL, G1206 1508.
[ afbeelding ]
Hier tijdens de eerste inzet buiten de haven die fotografeerbaar was.
Even één ketelwagen ophalen bij Gentenaar Cleaning Moerdijk, en een andere wagen verplaatsen van spoor.
Laura heeft er vorige week aandacht aan besteedquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:59 schreef greavy het volgende:
Bij mijn werk (HSL Netherlands) is de mascotta HaSeL, een giraffe.
Nu wij een tweede diesellok hebben, is deze gelijk bestickerd.
HSL Netherlands presenteert u: HaSeL, G1206 1508.
[ afbeelding ]
Hier tijdens de eerste inzet buiten de haven die fotografeerbaar was.
Even één ketelwagen ophalen bij Gentenaar Cleaning Moerdijk, en een andere wagen verplaatsen van spoor.
Dat is wel heel plastisch, vergeleken hiermee is Fles z'n uitroep subtiel.quote:
Iets meer respect mag ook wel. Probeer het eens met een andere woordkeuze: "Wat een leuke, spontane vrouw!".quote:
Hangt van je generatie af denk ik, ik snap precies wat 'ie bedoelt.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is wel heel plastisch, vergeleken hiermee is Fles z'n uitroep subtiel.
Andere beleving bij de tekst denk ik :-)quote:Op woensdag 23 april 2025 10:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is wel heel plastisch, vergeleken hiermee is Fles z'n uitroep subtiel.
Lees PI.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hangt van je generatie af denk ik, ik snap precies wat 'ie bedoelt.
Lol, ondertussen, bij de buren naar links: https://old.reddit.com/r/(...)_eines_ices_die_ich/quote:Op donderdag 24 april 2025 18:32 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Trein met Grote Vertraging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |