Afscheidsvideo in de link.quote:Nieuws
Binnenland
Pieter Omtzigt stapt uit politiek: ’Ik kies voor mijn eigen gezondheid’
onze parlementaire redactie
1 min geledenin Binnenland
Den Haag - Pieter Omtzigt stopt als Tweede Kamerlid en leider van zijn partij NSC en trekt zich terug uit Den Haag. In een afscheidsvideo zegt hij ‘voor het eerst het eerst zijn gezin voorop te zetten en voor zijn gezondheid te kiezen.’
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef TjjWester het volgende:
Misschien dat er van de NSC nog iets terecht komt.
Hier lamzak.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:37 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Afscheidsvideo in de link.
https://www.telegraaf.nl/(...)ijn-eigen-gezondheid
Zeer verstandig dat hij voor zijn gezondheid kiest.
Functie elders was een heel eerlijk en verstandig verhaal eigenlijk. Beter voor nederland en voor omzigt zelf.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef HiZ het volgende:
Feestje. Die man was een vloek op de regering van ons land. Functie elders had gewoon uitgevoerd moeten worden.
Onderliggend lijden als FC Twente supporter.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:51 schreef Hyperdude het volgende:
Matig politiek gevoel.
Heb wel met hem te doen als persoon.
Zie de LPF…quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat is einde nsc. Hoewel je nu zou verwachten dat het wat met die partij zou kunnen worden.. mensen stemmen toch wel op een poppetje
Gokje: binnenkort volgt Coenradie in het rijtje rechtse politieke hypes.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat is einde nsc. Hoewel je nu zou verwachten dat het wat met die partij zou kunnen worden.. mensen stemmen toch wel op een poppetje
Precies.quote:
De man ís de partij. Ik had al serieuze bedenkingen om volgende keer weer op hem te stemmen. Die kans is nu nul. Zijn collega’s vond ik echt tien keer niks.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Omtzigt was de reden waarom mensen op NSC stemden. Die partij kan nu wel weer opgedoekt worden.
Ik denk dat hij als mens deugt, maar ook als kamerlid vond ik hem nogal een ramptoerist die meer problemen veroorzaakte dan oploste. Omtzigt blijft de man die mede het toeslagendebacle heeft veroorzaakt met zijn gejammer over Bulgaren.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:00 schreef Arcee het volgende:
De dag die je wist dat zou komen.
Jammer, van sterk, hardwerkend kamerlid tot geflopte partijleider.
Dat is dan weer niet waar. De politiek wou geen bulgaren hun vakantie sponseren, dat de uitvoering totaal verkeerd ging was niet een besluit uit Den Haag ofzo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:05 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als mens deugt, maar ook als kamerlid vond ik hem nogal een ramptoerist die meer problemen veroorzaakte dan oploste. Omtzigt blijft de man die mede het toeslagendebacle heeft veroorzaakt met zijn gejammer over Bulgaren.
Als ervaren politicus is Eddy van Hijum een prima kandidaat lijkt mij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:06 schreef Jojoke het volgende:
Sneu voor hem, maar beter voor zijn gezin en zijn partij. Het was misschien al een teken aan de wand dat Van Vroonhoven de onderhandelingen deed. Ik ben benieuwd wie zijn opvolger wordt. Het lijkt mij dat Van Vroonhoven voorlopig de tussenpaus is, maar dat ze op zoek zullen gaan naar een nieuwe partijleider.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |