SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou en.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:13 schreef loveislikeakiss het volgende: [..] we zijn net over de helft van de maand
![]()
heb veel gedeclareerd dus ik wil m’n geld
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan extra lang.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lang is als je meer dan een uur slaapt en kort is 20 tot 30min
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hangt er vanaf in welke stad of dorp je woontquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oh right ik heb kms gemaakt voor werk deze week, kijken hoe ik dat declareerquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou en.heb veel gedeclareerd dus ik wil m’n geld
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oja ik moet nog parkeerkosten declarerenquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh right ik heb kms gemaakt voor werk deze week, kijken hoe ik dat declareerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zit een vogel buiten en die heeft zijn zang geleerd van een autoalarm
beetje irritantHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wow dat is wel lang, kan je vanavond/vannacht dan nog wel slapen?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Misschien wel een vogel die alle geluiden na kan doenquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit een vogel buiten en die heeft zijn zang geleerd van een autoalarm
beetje irritant
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die mooiequote:Op vrijdag 18 april 2025 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in welke stad of dorp je woont![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow dat is wel lang, kan je vanavond/vannacht dan nog wel slapen?
Dat merken we vanzelf.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow dat is wel lang, kan je vanavond/vannacht dan nog wel slapen?
Alsie een half uur na welterusten weer terug hier is met de welbekende uitspraak![]()
![]()
Ik ben geen hc.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Dat merken we vanzelf.
Alsie een half uur na welterusten weer terug hier is met de welbekende uitspraak
Plus ik zeg zelden welterusten als ik weg ga.
En dan nog een keer weerquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Dat merken we vanzelf.
Alsie een half uur na welterusten weer terug hier is met de welbekende uitspraak
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: