SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu is iedereen nog verdwaald in het vorige topicHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je werkgever moeilijk wil doen dat je beheersing van de Engelse taal niet meer is dan "gemiddeld", dan moet hij je training aanbiedenquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:39 schreef StevenHyde het volgende:
Ik liefste zou ik Engels praten met een Borat accent. Dat voelt het veiligst. Alleen wordt dat door mijn werkgever niet gewaardeerd denk ik. Heb wel aangegeven dat ik slecht ben in Engels.![]()
Iets willen doen is niet hetzelfde als wat je kuntquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je werkgever moeilijk wil doen dat je beheersing van de Engelse taal niet meer is dan "gemiddeld", dan moet hij je training aanbiedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, maar ik ben dan ook aan het werk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
En nu is iedereen nog verdwaald in het vorige topic
De universiteit is vandaag gesloten vanwege de schietpartij gisteren, dus ik heb gelukkig maar 2 online vergaderingen .![]()
Ik zou zoveel willen....quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Iets willen doen is niet hetzelfde als wat je kunt![]()
![]()
Beetje bekomen van de schrik?quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook aan het werk.
De universiteit is vandaag gesloten vanwege de schietpartij gisteren, dus ik heb gelukkig maar 2 online vergaderingen .![]()
Ja daar is het niet zo gek.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, hoewel het raar blijft dat zoiets bij mij gebeurde (maar ja USA...)
Maar je wil het nooit meemaken natuurlijk![]()
![]()
Ik ben bang dat ik mijn potentieel al heb bereikt: steenkolenengelsquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je werkgever moeilijk wil doen dat je beheersing van de Engelse taal niet meer is dan "gemiddeld", dan moet hij je training aanbiedenBastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: