Friesquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zullen er menigeen dit waarderen, waarvoor dank
Computernerds conferentiequote:Op vrijdag 18 april 2025 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Meest authentieke hotel in het zwarte woud wat je kunt vinden —> Allemaal Indiërs erin.
Wat is dit?
suikerbroodquote:
Iets te zoet voor mijquote:
Nee, dan wat normaalsquote:
Dan kan het ook gewoon patat zijn hoor (lol)quote:
aardappels zijn inderdaad normaal.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan kan het ook gewoon patat zijn hoor (lol)
Lange leve MyCroft.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:58 schreef CherryLips het volgende:
Tering was is de search op Fok nog steeds kut he.
was suchen sie?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geeft ook niet het gewenste resultaat.
Nieuwste centrale topic over Parijs in TRV. Nieuwste die ik kan vinden is #18 en die is dicht.quote:
er is geen nieuwer topic wat ik zie.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwste centrale topic over Parijs in TRV. Nieuwste die ik kan vinden is #18 en die is dicht.
Ja die is nog vers.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
er is geen nieuwer topic wat ik zie.
wel over disneyland parijs
knisperendquote:
Is niet dicht. Alleen te lang niet in gepost.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwste centrale topic over Parijs in TRV. Nieuwste die ik kan vinden is #18 en die is dicht.
ik kan ook deel 18 voor je kicken dat je in een topic van 2017-2019 kan reagerenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Wel apart. Heb een vraag maar hoef er nou ook weer niet een heel nieuw topic voor de openen.
Raar dat ik er dan niet meer in kan posten. Maak maar weer open dan, graagquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan ook deel 18 voor je kicken dat je in een topic van 2017-2019 kan reageren
donequote:Op vrijdag 18 april 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raar dat ik er dan niet meer in kan posten. Maak maar weer open dan, graag
Omdat het 2000 dagen oud was.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Raar dat ik er dan niet meer in kan posten. Maak maar weer open dan, graag
Daarom dus. Zodat mensen niet oude topics voor niks kicken.quote:
Ik snap de logica niet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom dus. Zodat mensen niet oude topics voor niks kicken.
die is er ook niet, is gewoon een regel die Danny heeft ingebouwd in het forum, laatste reactie meer dan 780 dagen geleden dan is het niet meer mogelijk om zonder extra rechten (mod FA of A) er in te posten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |