Weet wel wie je bedoeld, ooit webcam gedaan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet ik hoe die heten. Die knappe dochter.
Klopt, daar heb ik nog wel ergens een video van rondslingeren. Stond destijds ook op xhamsterquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet wel wie je bedoeld, ooit webcam gedaan.
Was best wel ondeugend.quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik nog wel ergens een video van rondslingeren. Stond destijds ook op xhamster
"Gigiblond"quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik nog wel ergens een video van rondslingeren. Stond destijds ook op xhamster
Denk dat bijna iedereen wel klaar is met ze. Ze worden steeds asocialer met hun commentaar op winkelpersoneel. Ook dat aanstellerige gegil heeft iedereen wel door inmiddels....En Maxime ....Tjaaa die is een beetje doorgeslagen en is erg onaardig tegen haar ouders( dit is nog zacht uitgedrukt)quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Het stoppen van de reality serie zou wel een deur open betekenen voor het maken van content in eigen huis via hun socials. Maak gewoon korte vlogjes, kleine mini reality afleveringen zoals Joling ook al doet op YouTube. Dan hebben ze het in eigen hand, filmen ze gewoon alles zelf en bepalen ze zelf wat ze gebruiken voor uitzending. En hoeven ze ook niet perse in hun eigen privé omgeving te doen waar ze het meest tegenop zien. Misschien nog wel veel leuker.
Broer en schoonzus.quote:Op maandag 10 november 2025 23:44 schreef golfer het volgende:
Bij die verhuizing van spullen naar Italië zie ik ene Dick en zijn(?) vrouw.
Wie zijn dat?
Wiens broer en schoonzus?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |