abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2025 @ 14:03:10 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217402502
Chateau Meiland is een Nederlandse realityserie, over het dagelijkse leven van de familie Meiland (de Meilandjes), die in Nederland uitgezonden wordt door SBS6. In 2019 won het programma de Gouden Televizier-Ring.
De show blijft maar doorgaan. Nu dus in Italië.

De afleveringen van 'Chateau Meiland' zijn hier terug te kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217405523
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 11:32 schreef golfer het volgende:

[..]
Ze hebben al lang een woning in Italië gekocht.
Bron Libelle:
[..]

Benieuwd of we dat huisje ook ergens in de serie te zien krijgen
pi_217406047
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 19:26 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Benieuwd of we dat huisje ook ergens in de serie te zien krijgen
Ik voel weer een klus-seizoen aankomen ;)
  maandag 21 april 2025 @ 22:12:57 #4
130755 Kinga
versier hier
pi_217435530
Ik ben aflevering terug aan het kijken en ben nu bij de fiat autopech aflevering _O- Hoe krijg je het voor elkaar om dat ding dat heuveltje niet op te krijgen? Ze kunnen ook nooit eens rustig even overleggen...
pi_217436044
Het is vandaag ook weer een en al paniek en chaos :D Zitten best mooie huisjes bij, die met de citroenbomen vond ik wel mooi :Y Martien: "Is er een cane?" :D
pi_217439603
Ik stop met het kijken hiernaar. Maxime die haar vader mongool noemt, wat een troela. Heb oprecht medelijden met Martien.

Hoe die man behandeld word is ondertussen zowat huishoudelijk geweld. Het houd niet op
pi_217441347
Maar als je de hele dag met Martien moet omgaan, roepen die belachelijke gebaartjes, de afgrijselijke manier van lopen, de oorverdovende schrik-gilletjes en de pedante mini-colleges tegenover de cameraman toch wel enige wrevel op, denk ik.
  dinsdag 22 april 2025 @ 21:02:45 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217441901
Al die tijd commentaar op elkaars rijgedrag.
Om gek van te worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_217448903
Maxime kon trouwens wel keurig die bochtige ienieminie smalle parkeergarage in rijden
  maandag 28 april 2025 @ 18:22:27 #10
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_217488335
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 15:49 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik stop met het kijken hiernaar. Maxime die haar vader mongool noemt, wat een troela. Heb oprecht medelijden met Martien.

Hoe die man behandeld word is ondertussen zowat huishoudelijk geweld. Het houd niet op
De inhaler op de andere baan noemde zij mongool.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_217489636
Martien halverwege die hoge toren _O-
Al zou ik het ook niet durven, die stalen roestige trappen die steeds smaller werden :@
pi_217489660
Meilandjes in voertuigen is altijd reden voor ruzie in ellende :D
Zelfs in een soort bierfiets is er al heibel _O-
pi_217490915
Het blijft lachen met dit 'gezin'. Maar als ik moet kiezen bij wie je moet onderduiken in oorlogstijd zijn dit stel het zeker niet. Mama zit (of zat inmiddels, je weet het nooit met die wispelturige neuroten) in de raad voor de PVV in Noordwijk.
  dinsdag 29 april 2025 @ 05:28:50 #14
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_217490990
Een aflevering van de Meilandjes (La Dolce Vita) samenvattend:

- Gemopper op diegene die achter het stuur zit in de auto
- Makelaar voor niks laten opdraven in Italië, want het huis nemen ze toch niet
- Maxime die steen en been klaagt over alles, Montana die er als een dooie kamerplant bijstaat.
- tot slot, de aftiteling.
pi_217491485
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 05:28 schreef Oliver23 het volgende:
Een aflevering van de Meilandjes (La Dolce Vita) samenvattend:

- Gemopper op diegene die achter het stuur zit in de auto
- Makelaar voor niks laten opdraven in Italië, want het huis nemen ze toch niet
- Maxime die steen en been klaagt over alles, Montana die er als een dooie kamerplant bijstaat.
- tot slot, de aftiteling.
Volgende week dan toch eindelijk een koop? In een café beklonken zo leek het :D B:)B
  woensdag 30 april 2025 @ 07:20:41 #16
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_217497400
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 02:31 schreef Firuze60 het volgende:
Het blijft lachen met dit 'gezin'. Maar als ik moet kiezen bij wie je moet onderduiken in oorlogstijd zijn dit stel het zeker niet. Mama zit (of zat inmiddels, je weet het nooit met die wispelturige neuroten) in de raad voor de PVV in Noordwijk.
Je moet mama voor de grap eens volgen op X. Er gaat een wereld voor je open...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_217551389
Martien die een helikopter na doet :D
pi_217551956
Lekker onderhandelen in de lunchroom :D
Wel mooi huisje gekocht voor 70k ^O^
pi_217552867
Ze mochten misschien huis nr 3 (met die geweldige tuinarcade) niet kopen van de producer omdat daar te weinig werk aan zat. Huis nr 4 is weer een jaar werk, dus het volgende seizoen is weer zeker.
pi_217553343
Zo denk ik er ook over, ze bezochten allemaal klushuizen terwijl ze zelf liever helemaal geen klushuis meer wilde. Maar aangezien er dan geen nieuw seizoen gemaakt kan worden moesten ze een klushuis kopen want dan is een nieuw seizoen gegarandeerd. Met daarbij dat het plaatsje waar ze zitten al veel Nederlanders zitten wat weer leuke verhaallijntjes gaat opleveren is een nieuw seizoen weer in kannen en kruiken. Het is ook een feit dat kijkers liever naar klussende en stuntelende Meilandjes kijken want dat waren de best scorende uitzendingen altijd in de seizoenen van Chateau Meiland in de Frankijk-jaren.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217556684
Normaal gesproken vind ik de Meilandjes altijd wel leuk om te kijken: verstand op 0, achterover in de bank en lekker meekijken.

Deze serie echter stond mij tegen. Ze snauwden elkaar alleen maar af (veel meer dan normaal), gingen ronduit onbeschoft om met anderen (een gids in een museum eerst iets vragen en dan weglopen bij hem bijvoorbeeld) en heel veel zaken waren in scène gezet of gespeeld. Zo was het telefoontje gisteren naar de helikopterpiloot gewoon nep. Martien had helemaal niemand aan de lijn.
pi_217572184
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 12:42 schreef JanGroen het volgende:
Normaal gesproken vind ik de Meilandjes altijd wel leuk om te kijken: verstand op 0, achterover in de bank en lekker meekijken.

Deze serie echter stond mij tegen. Ze snauwden elkaar alleen maar af (veel meer dan normaal), gingen ronduit onbeschoft om met anderen (een gids in een museum eerst iets vragen en dan weglopen bij hem bijvoorbeeld) en heel veel zaken waren in scène gezet of gespeeld. Zo was het telefoontje gisteren naar de helikopterpiloot gewoon nep. Martien had helemaal niemand aan de lijn.
Viel mij ook op, meer snauwen dan normaal. Ze leken minder dan normaal te kunnen hebben van elkaar. Zaten er beetje doorheen.
In dat museum vroegen ze er zelf om, ze vroegen waarom er geen Engelse teksten waren en die man ging vervolgens uitgebreid vertellen.
pi_217573065
Ja! Dat snauwen maakt dat ik het terugkijken uitstel. De sfeer is zo negatief en zo ongemakkelijk onbeschoft...

Heb daar eigenlijk geen zin in... misschien tijdens het puzzelen aanzetten... maar de lol is er voor mij wel vanaf
pi_217576138
Ik weet ook niet waarom ik eigenlijk nog kijk, misschien in de hoop dat ze normaal tegen elkaar doen ? maar het lijkt alleen maar erger te worden, vooral martien en erica zijn erg tegen elkaar.
pi_217576144
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:59 schreef Sorella het volgende:
Ik weet ook niet waarom ik eigenlijk nog kijk, misschien in de hoop dat ze normaal tegen elkaar doen ? maar het lijkt alleen maar erger te worden, vooral martien en erica zijn erg tegen elkaar.
Zelfde...

Na het eten even aanzetten als achtergrond bij het puzzelen
pi_217576306
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zelfde...

Na het eten even aanzetten als achtergrond bij het puzzelen
Hahaha doe ik ook, bij mij staat het op mijn andere comp. scherm als ik aan het gamen of surfen o.i.d. ben.
pi_217576336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 16:15 schreef Sorella het volgende:

[..]
Hahaha doe ik ook, bij mij staat het op mijn andere comp. scherm als ik aan het gamen of surfen o.i.d. ben.
Dat ook idd!
pi_217581149
Maar als ze allemaal heel lief en correct met elkaar omgaan, is het niet meer kijkwaardig. De kern vh succes zijn immers het overdreven gay-gedrag van Martien + zijn argeloze praatjes tegen de cameraman, waarbij hij dingen uitlegt die iedereen al lang weet; het gemopper onderling; de intens onbeholpen/domme manier van slopen en verbouwen (waarna échte bouwvakkers buiten de camera’s om de zaak voltooien); de vaart in het programma: overdadig veel nieuwe acties, zoektochten, ontmoetingen en last but not least de auto-acties: wie er ook rijdt, driewerf commentaar zal zijn/haar deel zijn.
pi_217585713
Ik vind de praatjes tegen de cameraman op dit moment het leukste van het hele programma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')