Benieuwd of we dat huisje ook ergens in de serie te zien krijgenquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben al lang een woning in Italië gekocht.
Bron Libelle:
[..]
Ik voel weer een klus-seizoen aankomenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:26 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Benieuwd of we dat huisje ook ergens in de serie te zien krijgen
De inhaler op de andere baan noemde zij mongool.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:49 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik stop met het kijken hiernaar. Maxime die haar vader mongool noemt, wat een troela. Heb oprecht medelijden met Martien.
Hoe die man behandeld word is ondertussen zowat huishoudelijk geweld. Het houd niet op
Volgende week dan toch eindelijk een koop? In een café beklonken zo leek hetquote:Op dinsdag 29 april 2025 05:28 schreef Oliver23 het volgende:
Een aflevering van de Meilandjes (La Dolce Vita) samenvattend:
- Gemopper op diegene die achter het stuur zit in de auto
- Makelaar voor niks laten opdraven in Italië, want het huis nemen ze toch niet
- Maxime die steen en been klaagt over alles, Montana die er als een dooie kamerplant bijstaat.
- tot slot, de aftiteling.
Je moet mama voor de grap eens volgen op X. Er gaat een wereld voor je open...quote:Op dinsdag 29 april 2025 02:31 schreef Firuze60 het volgende:
Het blijft lachen met dit 'gezin'. Maar als ik moet kiezen bij wie je moet onderduiken in oorlogstijd zijn dit stel het zeker niet. Mama zit (of zat inmiddels, je weet het nooit met die wispelturige neuroten) in de raad voor de PVV in Noordwijk.
Viel mij ook op, meer snauwen dan normaal. Ze leken minder dan normaal te kunnen hebben van elkaar. Zaten er beetje doorheen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:42 schreef JanGroen het volgende:
Normaal gesproken vind ik de Meilandjes altijd wel leuk om te kijken: verstand op 0, achterover in de bank en lekker meekijken.
Deze serie echter stond mij tegen. Ze snauwden elkaar alleen maar af (veel meer dan normaal), gingen ronduit onbeschoft om met anderen (een gids in een museum eerst iets vragen en dan weglopen bij hem bijvoorbeeld) en heel veel zaken waren in scène gezet of gespeeld. Zo was het telefoontje gisteren naar de helikopterpiloot gewoon nep. Martien had helemaal niemand aan de lijn.
Zelfde...quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:59 schreef Sorella het volgende:
Ik weet ook niet waarom ik eigenlijk nog kijk, misschien in de hoop dat ze normaal tegen elkaar doen ? maar het lijkt alleen maar erger te worden, vooral martien en erica zijn erg tegen elkaar.
Hahaha doe ik ook, bij mij staat het op mijn andere comp. scherm als ik aan het gamen of surfen o.i.d. ben.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zelfde...
Na het eten even aanzetten als achtergrond bij het puzzelen
Dat ook idd!quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:15 schreef Sorella het volgende:
[..]
Hahaha doe ik ook, bij mij staat het op mijn andere comp. scherm als ik aan het gamen of surfen o.i.d. ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |