Dat kan dan beter vallen maar dat veranderd er niets aan dat katja schuurman een snuivende alcoholist en nymfomane is die zich graag in een bubbelbad van meerdere mensen laat naaien maar die er schijnbaar mee weg komt omdat ze " zo lekker spontaan" is 🥴🥴quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En dat valt beter dan die hautaine houding van Silvie, zo bijzonder is ze niet hoor die lopende make up doos met haar kut stem
Maar Katja woont en werkt in Nederland en zeikt niet over programma’s in Nederland wat Silvie die niet eens hier woont wel doet, laat ze lekker zeiken over het schlagerfestival of zo of wat ze daar ook uitzendenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat kan dan beter vallen maar dat veranderd er niets aan dat katja schuurman een snuivende alcoholist en nymfomane is die zich graag in een bubbelbad van meerdere mensen laat naaien maar die er schijnbaar mee weg komt omdat ze " zo lekker spontaan" is 🥴🥴
Vindt je het gek draai de rollen eens om!! Ze is al jaren niet meer werkzaam of actief in NL en toch bemoeit Nederland zich met haar en krijgt ze al jaren bakken stront over zich heen. Daarnaast is haar zoon inmiddels ookal volwassen en voetbalt in NL... Moet hij dan nu iedere keer horen op de NL tv dat zijn moeder een hoer is?? Ik heb nooit van haar valse of gemene uitspraken gehoord over andere bekende mensen.Die gasten van Vandaag Inside zijn al 15 jaar over deze vrouw bezig.. Nu reageert ze er een keer op wordt het haar ook nog kwalijk genomen????? Men kan haar oppervlakkig vinden of inhoudloos.. Doet ze er iemand kwaad mee? Schijnbaar legt het haar geen windeieren en is het haar verdienmodel... Dus laat gewoon gaan..men hoeft haar niet leuk te vinden..quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar Katja woont en werkt in Nederland en zeikt niet over programma’s in Nederland wat Silvie die niet eens hier woont wel doet, laat ze lekker zeiken over het schlagerfestival of zo of wat ze daar ook uitzenden
Vreemd hè dat je in het nieuws komt dat je steeds een nieuwe partner hebt en het nooit een stratenmaker is of iemand in de bijstand maar altijd een kerel met geld als water en gek hè dat je dan een hoer genoemd word, want veel meer is ze ook niet, ook leuk voor je kind steeds een andere “papa”quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
Vindt je het gek draai de rollen eens om!! Ze is al jaren niet meer werkzaam of actief in NL en toch bemoeit Nederland zich met haar en krijgt ze al jaren bakken stront over zich heen. Daarnaast is haar zoon inmiddels ookal volwassen en voetbalt in NL... Moet hij dan nu iedere keer horen op de NL tv dat zijn moeder een hoer is?? Ik heb nooit van haar valse of gemene uitspraken gehoord over andere bekende mensen.Die gasten van Vandaag Inside zijn al 15 jaar over deze vrouw bezig.. Nu reageert ze er een keer op wordt het haar ook nog kwalijk genomen????? Men kan haar oppervlakkig vinden of inhoudloos.. Doet ze er iemand kwaad mee? Schijnbaar legt het haar geen windeieren en is het haar verdienmodel... Dus laat gewoon gaan..men hoeft haar niet leuk te vinden..
Dus omdat ze zelf miljonair is en daarom ook wat meer voor de hand ligt met een miljonair date maakt haar een hoer? 😂😂 Hoor je wel wat je zegt? En welke miljonair man of vrouw heeft een partner die toiletdame is of een stratenmaker? Vertel eens 🤔🤔🤔🤔🤔quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vreemd hè dat je in het nieuws komt dat je steeds een nieuwe partner hebt en het nooit een stratenmaker is of iemand in de bijstand maar altijd een kerel met geld als water en gek hè dat je dan een hoer genoemd word, want veel meer is ze ook niet, ook leuk voor je kind steeds een andere “papa”
Mijn godquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vreemd hè dat je in het nieuws komt dat je steeds een nieuwe partner hebt en het nooit een stratenmaker is of iemand in de bijstand maar altijd een kerel met geld als water en gek hè dat je dan een hoer genoemd word, want veel meer is ze ook niet, ook leuk voor je kind steeds een andere “papa”
Ze is hoogstens een golddigger (al heeft ze haar eigen geld), maar geen hoer. Dat slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
quote:
Geboren en getogen in Breda, getrouwd in Heemskerk en verhuisd naar Hamburg. Maar ja, dat ene jaartje in Amsterdam.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:35 schreef Danny het volgende:
Sylvie is de **** van Amsterdam, scandeerden we in de 90s massaal in de Kuip. Daaraan is weinig veranderd. Ze mag haar mening hebben hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand daar interesse in heeft
Met een eigen vermogen van 15 miljoen is het idd vreemd dat ze niet met Piet de bouwvakker gaat daten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:04 schreef Solispolar het volgende:
Sylvie valt op mannen met geld, maar dat schijnt slechts toeval te zijn. Ze is écht verliefd en geeft niet om geld of status.
Dat is inderdaad vreemd aangezien ik niet echt inzie hoe je verliefd kunt worden op een zak met geld. Het is toch wel bijzonder dat een 'zak geld' vaak verliefd wordt op een andere zak geld.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een eigen vermogen van 15 miljoen is het idd vreemd dat ze niet met Piet de bouwvakker gaat daten.
Omdat ze zich in dezelfde kringen bewegen misschien?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:42 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vreemd aangezien ik niet echt inzie hoe je verliefd kunt worden op een zak met geld. Het is toch wel bijzonder dat een 'zak geld' vaak verliefd wordt op een andere zak geld.
Fair enough, dat snap ik ook. Maar binnen dat kader heb je alsnog mensen die wel héél erg hun best doen om maar zo rijk mogelijk te trouwen. En daar schaar ik Sylvie ook wel onder.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze zich in dezelfde kringen bewegen misschien?
Dan vraag ik me af waarom, ze heeft zelf een prima vermogen. Ook als haar carrière stopt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Fair enough, dat snap ik ook. Maar binnen dat kader heb je alsnog mensen die wel héél erg hun best doen om maar zo rijk mogelijk te trouwen. En daar schaar ik Sylvie ook wel onder.
Moet ze dan maar de rest van haar leven alleen blijven omdat de rest dat vind? Laat die vrouw lekker scharrelen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Heeft ze alweer een andere vent?
Omdat ze dan geen vent heeft die haar gebruikt voor geld of bekendheid en zijn eigen boontjes kan doppen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:30 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom, ze heeft zelf een prima vermogen. Ook als haar carrière stopt.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:30 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom, ze heeft zelf een prima vermogen. Ook als haar carrière stopt.
[..]
Moet ze dan maar de rest van haar leven alleen blijven omdat de rest dat vind? Laat die vrouw lekker scharrelen.
Zou je haar anders gekend hebben ? Ze bestaat omdat ze er is. Geen hond weet wat ze zoal doet buiten een Kerstboom optuigen in pikant kort rokje en op naaldhakker. Ze ligt niet voor niets in de branding op Ibiza met een vent te watertrappelen. Dat doet ze niet bij het Zandgat hier in Bommel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Als ik haar was zou ik m’n liefdesleven dan wat meer privé houden. Ze sleept de ene na de andere kerel mee voor de bühne.
Ach, ze had ook een getransformeerde negerin kunnen zijn, die op straat bedelt omdat ze is ontslagen bij de gemeentereiniging.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:45 schreef Toine51 het volgende:
Sneu wicht. Ook sneu voor haar zoon.
Bestaat je leven uit niks anders dan aandacht trekken en rijke kerels aan de haak te slaan...
Leeft hij nog?quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:22 schreef Document1 het volgende:
Nou daar gaan we;
Sylvie![]()
VandaagInside![]()
Johan Derksen![]()
Lubach![]()
Katja Schuurman![]()
Rolf X Wouters
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |