Zou je haar anders gekend hebben ? Ze bestaat omdat ze er is. Geen hond weet wat ze zoal doet buiten een Kerstboom optuigen in pikant kort rokje en op naaldhakker. Ze ligt niet voor niets in de branding op Ibiza met een vent te watertrappelen. Dat doet ze niet bij het Zandgat hier in Bommel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Als ik haar was zou ik m’n liefdesleven dan wat meer privé houden. Ze sleept de ene na de andere kerel mee voor de bühne.
Ach, ze had ook een getransformeerde negerin kunnen zijn, die op straat bedelt omdat ze is ontslagen bij de gemeentereiniging.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:45 schreef Toine51 het volgende:
Sneu wicht. Ook sneu voor haar zoon.
Bestaat je leven uit niks anders dan aandacht trekken en rijke kerels aan de haak te slaan...
Leeft hij nog?quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:22 schreef Document1 het volgende:
Nou daar gaan we;
Sylvie![]()
VandaagInside![]()
Johan Derksen![]()
Lubach![]()
Katja Schuurman![]()
Rolf X Wouters
Beetje meer respect voor Sylvana Simons mag wel hé.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, ze had ook een getransformeerde negerin kunnen zijn, die op straat bedelt omdat ze is ontslagen bij de gemeentereiniging.
Alweer. En daarna toch weer na 7 maanden uit elkaar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Sylvie Meis bevestigt nieuwe relatie met Duitse miljonair: 'Heel gelukkig'
Och, na de zomer is het weer gedaan en staat ze met kerst weer in haar eentje de boom op te tuigen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Alweer. En daarna toch weer na 7 maanden uit elkaar.
Op naaldhakken.quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Och, na de zomer is het weer gedaan en staat ze met kerst weer in haar eentje de boom op te tuigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |