SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik moet mijn bureau weer delen met lord fluffingtonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja over dat spel gaat die hele film ook. en is gebaseerd op waargebeurd. Ik dacht eigenlijk zal wel bagger zijn, maar was aardige film nog wel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:17 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel tetris gespeeld, dat vond ik fantastisch
met die space shuttles enzo
met sovjet en communisme en Nederlander die licenties gaat regelen daar en waar het vandaar komt.
Ik had geen idee joh, zit heel verhaal achter dat spel.
geef de film opzich geen 10. maar al met al keek wel lekker weg. dikke 7 en ben altijd kritisch met films.Do what you love, love what you do!![]()
Als ik mijn bureau moet delen met Odin heb ik geen bureau
Ow wacht
Ik heb geen bureauThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik heb een bureau van 160
en sinds die kat heb ik een clean desk policyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus de kat moet op de grond ?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb een bureau van 160
en sinds die kat heb ik een clean desk policyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
soms wel, maar hij kan overal liggen maar het toetsenbord is toch leuker ofzoquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan heb je geen clean deskquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms wel, maar hij kan overal liggen maar het toetsenbord is toch leuker ofzo
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
normaal staat er ook een mok thee of een schrift ofzo maar dat is geen doen met de katquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: