Als de treinverbinding naar Leer weer gerepareerd hebben, dan zou ik er met de trein erheen kunnen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
geen rijbewijs en dan ook nog eens aan de andere kant van het land, maakt het helemaal niet intressant voor mij
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
Over attractieparken gesproken, ik ga zo naar drievliet.
Ik mag er volgende week weer naartoe voor m'n werkquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb je nog de mentale kosten van Frankrijk erbij.
nee dat snap ik welquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als de treinverbinding naar Leer weer gerepareerd hebben, dan zou ik er met de trein erheen kunnen.
Alleen heb ik weinig zin om met zware boodschappentas te sjouwen.
Wie wil dat nou niet!quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
Over attractieparken gesproken, ik ga zo naar drievliet.
Mja dat klopt wel. Wij rijden met regelmaat 500-700km om ergens te winkelen, en dan overnachten we er gelijk ook om er een weekendje eten en winkelen van te maken. Maar eigenlijk slaat het nergens opquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is voor mij dan "even" 500km voor boodschappen, dat schiet z'n doel ook een beetje voorbij.
Volgens mij ben ik net zoveel aan reiskosten kwijt dan wat ik bespaar aan boodschappenquote:
heb bij drievliet altijd het idee dat het een permanente kermis is..quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
Ja leuk jongens. Jullie zijn gewoon jaloers.
Behalve als je naar de DM of Müller gaat, dan bespaar je echt super veel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik net zoveel aan reiskosten kwijt dan wat ik bespaar aan boodschappen
Al kom je er 40-45 jaar niet, het blijft er hetzelfde uit zienquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
heb bij drievliet altijd het idee dat het een permanente kermis is..
is het allang niet meer maar toch..
herkenbaar,quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik net zoveel aan reiskosten kwijt dan wat ik bespaar aan boodschappen
droog brood en water rest van het jaar?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:54 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe inkomstenbelastingrekening voor 2025 binnen gekregen
Disney is vooral duur als je er wilt overnachten en in het park blijft etenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergeleken met Disney Land Parijs al helemaal.
Nog 7 jaar wachten en we kunnen naar Engelse Disney-park toequote:Op vrijdag 18 april 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Disney is vooral duur als je er wilt overnachten en in het park blijft eten
Broodballetjes zonder melk, de horror.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
droog brood en water rest van het jaar?
Ik woon op iets van 40 minuten rijden van Kleve als ze niet met de weg bezig zijn daarquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Behalve als je naar de DM of Müller gaat, dan bespaar je echt super veel.
Bestaat dat café nog waar ze je junkfood op rolschaatsen komen brengen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Bestaat dat café nog waar ze je junkfood op rolschaatsen komen brengen?
Wel je visa voor 12,50 euro aanvragenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog 7 jaar wachten en we kunnen naar Engelse Disney-park toe
Lekker bereikbaar ook weer.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog 7 jaar wachten en we kunnen naar Engelse Disney-park toe
Ook net wat de insteek (inmiddels) is lijkt me? Als het weekendje weg op zich reden genoeg is om het te blijven doen, dan is het ook weer net zo handig om meteen wat in te slaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja dat klopt wel. Wij rijden met regelmaat 500-700km om ergens te winkelen, en dan overnachten we er gelijk ook om er een weekendje eten en winkelen van te maken. Maar eigenlijk slaat het nergens op
Die heb ik alquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel je visa voor 12,50 euro aanvragen
quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon op iets van 40 minuten rijden van Kleve als ze niet met de weg bezig zijn daaren toch kom ik er maar een keer per jaar
elk beetje eten of drinken kost je daar een stukje nierquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
ja dat snap ikquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Broodballetjes zonder melk, de horror.
Nee maar het doet altijd een beetje pijn als je in 1x het volledige bedrag voor een jaar moet overmaken
quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
elk beetje eten of drinken kost je daar een stukje nierOf je wordt ontzettend dik net als de meeste Amerikanen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Samen met je ouders gaan. Trakteren je die ook nog op lunch daarquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon op iets van 40 minuten rijden van Kleve als ze niet met de weg bezig zijn daaren toch kom ik er maar een keer per jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |