geen rijbewijs en dan ook nog eens aan de andere kant van het land, maakt het helemaal niet intressant voor mijquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en geen rijbewijs, dus voor mij is het niet haalbaar.
Anders had ik eens keer voor gein een keer gedaan.
Busje regelen en die helemaal volladenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is voor mij dan "even" 500km voor boodschappen, dat schiet z'n doel ook een beetje voorbij.
Hier betaal je 8 euro voor zo'n flesje waterquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is sowieso vreselijk krom in Nederland, in vrijwel elk land ter wereld krijg je water er gewoon gratis bij, vaak krijg je het zelfs gewoon al zodra je aan tafel gaat zitten. Maar hier durven ze gerust 4 euro te vragen voor een flesje Spa of Sourcy
Effe door half Friesland en heel Groningen rijden om de grens over te gaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is voor mij dan "even" 500km voor boodschappen, dat schiet z'n doel ook een beetje voorbij.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
Over attractieparken gesproken, ik ga zo naar drievliet.
sterkte ermeequote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
Vergeleken met Disney Land Parijs al helemaal.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan is de Efteling ook nog eens een van de goedkopere parken in Europa.
Ja, midden in Noord-Holland, dus reken maar uit.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Effe door half Friesland en heel Groningen rijden om de grens over te gaan.
Elke keer als ik in Ikea van Groningen ben dan hoor ik meer Duits dan Nederlands.
Daar heb je nog de mentale kosten van Frankrijk erbij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergeleken met Disney Land Parijs al helemaal.
Ik ben binnen 30 km in België, maar dat is volgens mij niet zo interessant qua 'goedkoop'quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Effe door half Friesland en heel Groningen rijden om de grens over te gaan.
Elke keer als ik in Ikea van Groningen ben dan hoor ik meer Duits dan Nederlands.
Als de treinverbinding naar Leer weer gerepareerd hebben, dan zou ik er met de trein erheen kunnen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
geen rijbewijs en dan ook nog eens aan de andere kant van het land, maakt het helemaal niet intressant voor mij
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
Ik mag er volgende week weer naartoe voor m'n werkquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb je nog de mentale kosten van Frankrijk erbij.
nee dat snap ik welquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als de treinverbinding naar Leer weer gerepareerd hebben, dan zou ik er met de trein erheen kunnen.
Alleen heb ik weinig zin om met zware boodschappentas te sjouwen.
Wie wil dat nou niet!quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
Mja dat klopt wel. Wij rijden met regelmaat 500-700km om ergens te winkelen, en dan overnachten we er gelijk ook om er een weekendje eten en winkelen van te maken. Maar eigenlijk slaat het nergens opquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik net zoveel aan reiskosten kwijt dan wat ik bespaar aan boodschappenquote:
heb bij drievliet altijd het idee dat het een permanente kermis is..quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:19 schreef Haags het volgende:
Ja leuk jongens. Jullie zijn gewoon jaloers.
Behalve als je naar de DM of Müller gaat, dan bespaar je echt super veel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik net zoveel aan reiskosten kwijt dan wat ik bespaar aan boodschappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |