Fixedquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welk nieuwsbericht verandert de "omzetten winsten moeten blijven stijgen"-instelling?
Nee, winsten niet perse, want daar gaan weer belastingen over.quote:
Zelfs al zou iedereen morgen zeggen 'fuck de a-merken, we kopen alleen nog maar huismerk' zal er niks veranderen gezien het merendeel van die huismerken worden geproduceerd door de a-merkenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welk nieuwsbericht verandert de "omzetten moeten blijven stijgen"-instelling?
Dit is niet iets waar de consument veel invloed op kan uitoefenen nee.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs al zou iedereen morgen zeggen 'fuck de a-merken, we kopen alleen nog maar huismerk' zal er niks veranderen gezien het merendeel van die huismerken worden geproduceerd door de a-merken
Dat kan ik beamen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs al zou iedereen morgen zeggen 'fuck de a-merken, we kopen alleen nog maar huismerk' zal er niks veranderen gezien het merendeel van die huismerken worden geproduceerd door de a-merken
Krijg je dan weer autisme voor terugquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een vaccin tegen frustraties.
er zal wel iets veranderen want winsten en/of omzetten dalen dan wel, en dat vinden aandeelhouders niet leukquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Shit, dubbel autisme.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je dan weer autisme voor terug
Ik heb geen auto en geen rijbewijs, dus voor mij is het niet haalbaar.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is niet iets waar de consument veel invloed op kan uitoefenen nee.
Ja, massaal de grens over gaan voor boodschappen, maar dat is ook niet echt haalbaar voor de meesten.
Nog meer frustratiesquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je dan weer autisme voor terug
Ja dan worden de huismerken de premium brands en de a-merken de voordelige alternatievenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
er zal wel iets veranderen want winsten en/of omzetten dalen dan wel, en dat vinden aandeelhouders niet leuk
prijzen van huismerk zal dan wel gaan stijgen
Het is voor mij dan "even" 500km voor boodschappen, dat schiet z'n doel ook een beetje voorbij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en geen rijbewijs, dus voor mij is het niet haalbaar.
Anders had ik eens keer voor gein een keer gedaan.
En dan is de Efteling ook nog eens een van de goedkopere parken in Europa.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met zo'n AH actie kan je toch voor de helft van de prijs naar de Efteling
Dus 2x autisme is HIV?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Of is dat een negatief*negatief=positief dan?
geen rijbewijs en dan ook nog eens aan de andere kant van het land, maakt het helemaal niet intressant voor mijquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en geen rijbewijs, dus voor mij is het niet haalbaar.
Anders had ik eens keer voor gein een keer gedaan.
Busje regelen en die helemaal volladenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is voor mij dan "even" 500km voor boodschappen, dat schiet z'n doel ook een beetje voorbij.
Hier betaal je 8 euro voor zo'n flesje waterquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is sowieso vreselijk krom in Nederland, in vrijwel elk land ter wereld krijg je water er gewoon gratis bij, vaak krijg je het zelfs gewoon al zodra je aan tafel gaat zitten. Maar hier durven ze gerust 4 euro te vragen voor een flesje Spa of Sourcy
Effe door half Friesland en heel Groningen rijden om de grens over te gaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is voor mij dan "even" 500km voor boodschappen, dat schiet z'n doel ook een beetje voorbij.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
Over attractieparken gesproken, ik ga zo naar drievliet.
sterkte ermeequote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef Haags het volgende:
Over attractieparken gesproken, ik ga zo naar drievliet.
Vergeleken met Disney Land Parijs al helemaal.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan is de Efteling ook nog eens een van de goedkopere parken in Europa.
Ja, midden in Noord-Holland, dus reken maar uit.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Effe door half Friesland en heel Groningen rijden om de grens over te gaan.
Elke keer als ik in Ikea van Groningen ben dan hoor ik meer Duits dan Nederlands.
Daar heb je nog de mentale kosten van Frankrijk erbij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vergeleken met Disney Land Parijs al helemaal.
Ik ben binnen 30 km in België, maar dat is volgens mij niet zo interessant qua 'goedkoop'quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Effe door half Friesland en heel Groningen rijden om de grens over te gaan.
Elke keer als ik in Ikea van Groningen ben dan hoor ik meer Duits dan Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |