Ja, maar is meestal iemand die iets verkeerds gedaan heeft, ook al eerder door een vrouw gespeeld. Maar wie die Michella is en wat ze uitgevreten heeft weet ik niet.quote:
Gemiste kans voor Peter Gillis.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar is meestal iemand die iets verkeerds gedaan heeft, ook al eerder door een vrouw gespeeld. Maar wie die Michella is en wat ze uitgevreten heeft weet ik niet.
dit maakt het hele probleem waarom ik het niet meer zo leuk vind als eerste editie ervan?quote:
Ik hoorde steeds 'Jermain'quote:Op donderdag 17 april 2025 21:12 schreef Dave het volgende:
Wat was de tekst eigenlijk? Je meent, je meent, je meent ‘t?
Ik weet alleen dat ze aan echte meiden in de jungle heeft meegedaan. Verder ken ik haar ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar is meestal iemand die iets verkeerds gedaan heeft, ook al eerder door een vrouw gespeeld. Maar wie die Michella is en wat ze uitgevreten heeft weet ik niet.
Zelfs Michiel de Ruyter zou heel hard hebben gelachen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet een schip voorstellen.
Ik zeg ook niet dat het een goed schip is geworden.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs Michiel de Ruyter zou heel hard hebben gelachen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |