Zoiets zal het zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Wendy van dijk is live + de finale.
Niet vloekenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:45 schreef superniger het volgende:
Godverdomme wat een zielig verhaal.
De opstanding is meestal het laatste nummer en live.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het opstaan is nooit live vertoond.
Dat is een acteurquote:Op donderdag 17 april 2025 20:49 schreef Dave het volgende:
[..]
De opstanding is meestal het laatste nummer en live.
nee joh die stukjes er tussendoor zijn van te voren opgenomen. dat was me allang al opgevallen, maar ze syncen dat wel met live band.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:48 schreef spapaars het volgende:
Lucht live is wat donker vergeleken met Jezus op de kade.
Ik doe het haar niet naquote:Op donderdag 17 april 2025 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
ze zingt dan ook weer niet echt slecht he?
https://www.dumpert.nl/item/1452891_67d81a91quote:Op donderdag 17 april 2025 20:56 schreef RipCity het volgende:
Donkere dude mag weer meedoen voor de subsidie? Kan niet eens zingen.
Ze was een zondares, volgens sommigen een prostitueequote:Op donderdag 17 april 2025 20:57 schreef Jojoke het volgende:
Maria Magdalena flirt met de heren. Is dat onderdeel van het verhaal?
Vandaar ook de legging met tijgerprint en fluffy roze jas denk ikquote:Op donderdag 17 april 2025 20:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze was een zondares, volgens sommigen een prostituee
Moet een schip voorstellen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:59 schreef spapaars het volgende:
Wel apart gegoten beton voor het stadhuis.
Ja, maar is meestal iemand die iets verkeerds gedaan heeft, ook al eerder door een vrouw gespeeld. Maar wie die Michella is en wat ze uitgevreten heeft weet ik niet.quote:
Gemiste kans voor Peter Gillis.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar is meestal iemand die iets verkeerds gedaan heeft, ook al eerder door een vrouw gespeeld. Maar wie die Michella is en wat ze uitgevreten heeft weet ik niet.
dit maakt het hele probleem waarom ik het niet meer zo leuk vind als eerste editie ervan?quote:
Ik hoorde steeds 'Jermain'quote:Op donderdag 17 april 2025 21:12 schreef Dave het volgende:
Wat was de tekst eigenlijk? Je meent, je meent, je meent ‘t?
Ik weet alleen dat ze aan echte meiden in de jungle heeft meegedaan. Verder ken ik haar ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar is meestal iemand die iets verkeerds gedaan heeft, ook al eerder door een vrouw gespeeld. Maar wie die Michella is en wat ze uitgevreten heeft weet ik niet.
Zelfs Michiel de Ruyter zou heel hard hebben gelachen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet een schip voorstellen.
Ik zeg ook niet dat het een goed schip is geworden.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs Michiel de Ruyter zou heel hard hebben gelachen.
[ afbeelding ]
https://www.vanduijndejong.nl/quote:Op donderdag 17 april 2025 21:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Dé aubergine kwekerij van Terneuzen of zo
Knap dat ze er staat danquote:Op donderdag 17 april 2025 21:19 schreef Jojoke het volgende:
Ik lees dat Eva Simons een miskraam kreeg tijdens de repetities. Wat sneu.
Zoietsquote:Op donderdag 17 april 2025 21:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Dé aubergine kwekerij van Terneuzen of zo
ja viel me op ook, hoewel ik wat auto correctie vermoed erin.quote:
dat is judas hequote:Op donderdag 17 april 2025 21:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Yes, die gaat zo 3 keer zeggen dat ie jezus niet kent
quote:
Dit programma bevat gesponsorde onderdelen.quote:
Judas verraadt hemquote:Op donderdag 17 april 2025 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
dat is judas he
of wacht ging het zo, hahahahaha ik haal dingen door elkaar wss
ja en petrus had het over die haan dan. goh mss moet ik toch wat meer bijbel lezen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |