abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217394443

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.

SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
SPOILER: DTS GEBODEN
SPOILER: Winnaar Maart
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_217394445
Dus
Trust nobody
pi_217394449
O+
pi_217394451
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:05 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ik begon als food reviewer, later ging ik daar bij vloggen. En vlak voor 't einde maakte ik een shift naar muziek content. Muziek content was 't minst populair, food content het meest (en ben ik ook een "meme" door geworden :') ) Heb in Oktober 2023 m'n laatste online "kunstje" vertoond, heb toen alles verwijderd omdat ik er A, wel klaar mee was, B, toen wilde gaan voor de relatie die ik had. Maar we zijn nu 1.5 jaar verder en heb eigenlijk geen seconde meer teruggekeken en wil ook (zeker met hoe alles is gelopen in mijn leven mede hierdoor) nooit meer op die manier iets met het internet te maken hebben.
hehe ik heb met video piano nooit onwijs succes gehad, of naja. er is nog wat over uitbetaald door YouTube toen, maar dat was voor ze die regels aanscherpte voor wanneer ze je gaan betalen.

Nu lijkt het mij vooral een hoop gedoe, hoewel vond het wel leuk om die filmpjes te maken enzo. maar dat kan niet tippen aan hoe pro ze het nu doen op YouTube.

Je moet er haast je volledige baan van maken en er hele week mee bezig zijn om er wat aan te verdienen.
En het is altijd een onzeker inkomen, wat het wss nog meer lastiger maakt.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 17 april 2025 @ 18:08:34 #5
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217394454
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
Dus
Een kat is geen mus
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_217394456
Anpierre camera :?
Trust nobody
pi_217394458
:W
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
pi_217394460
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
Anpierre camera :?
quote uit vorige eigenlijk, maar hoezo was het een "bad" day?
pi_217394462
Anpierre
Trust nobody
pi_217394463
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:09 schreef Lovely het volgende:
pi_217394464
Trust nobody
pi_217394468
pi_217394470
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:10 schreef JustinK het volgende:

[..]
Hai :*
pi_217394474
It's been a bad day :muziek:
Trust nobody
pi_217394477
Pleaheaease
Trust nobody
pi_217394481
_O-
pi_217394486
ik denk trouwens dat bij mij buren het huis inmiddels verhuurd is?
zag wat volk lopen enzo die geen klussers zijn van de woningbouw.

Nog niet gesproken trouwens.
  donderdag 17 april 2025 @ 18:13:15 #18
508590 Grotetijd
pi_217394489
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:08 schreef kree het volgende:

[..]

Je moet er haast je volledige baan van maken en er hele week mee bezig zijn om er wat aan te verdienen.
En het is altijd een onzeker inkomen, wat het wss nog meer lastiger maakt.
Dat klopt ook wel.
Ik was hele dagen bezig met 1-2 filmpjes op TikTok, 1 vlog op YouTube, videoboodschappen verkopen via Instagram én bijna elke avond 1-2 uur live op Twitch. Was ook wel pittig hoor. En dan soms daarnaast had ik wat samenwerkingen waar ik heen moest en probeerde ook gewoon mijn leven te leiden.
Daarnaast moest je ten alle tijden een soort veel te positieve versie van jezelf zijn, en een masker op zetten. Want hoe kut jij je ook voelde, je "moet" uploaden. En stel ik werd / word op straat herkend en heb een kutdag, dan kan ik het niet maken om te snauwen, chagrijnig te doen, kids nee te verkopen, want die weten natuurlijk niet wat er in mijn hoofd speelt/speelde. Dus dan ook hier weer, het masker.

Het meest vaste inkomen waren de Twitch abonnees/donaties. TikTok verdiende ik niets aan. YouTube was tientjes werk, en hoewel ik het meest verdiende met de videoboodschappen was dat ook wel heel wisselend, ene maand verkocht ik er 2 per dag, andere maand 30-40 per dag.

Heb heel lang mezelf even moeten omschakelen toen al die inkomsten wegvielen en ik weer in de uitkeringssituatie belandde, maar ben wel blij dat ik er van heb kunnen ruiken en dat het mij de inzichten heeft gegeven die ik nu heb

[ Bericht 12% gewijzigd door Grotetijd op 17-04-2025 18:20:53 ]
Well, life can be a riot
  donderdag 17 april 2025 @ 18:13:23 #19
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_217394491
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 17:59 schreef JustinK het volgende:

[..]
Geen half werk he :D
Klopt :D
How can I make this topic about me?
pi_217394494
Eng
Trust nobody
pi_217394495
:B
  donderdag 17 april 2025 @ 18:15:43 #22
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_217394502
>:O :G
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 17 april 2025 @ 18:15:43 #23
508590 Grotetijd
pi_217394503
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:13 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Wat verdiende je er dan mee?
Op mijn hoogtepunt verdiende ik iets bovenmodaal.
Well, life can be a riot
pi_217394509
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:

[..]
Hai :*
Hey :*
pi_217394511
quote:
17s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:13 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Dat klopt ook wel.
Ik was hele dagen bezig met 1-2 filmpjes op TikTok, 1 vlog op YouTube, videoboodschappen verkopen via Instagram én bijna elke avond 1-2 uur live op Twitch. Was ook wel pittig hoor. En dan soms daarnaast had ik wat samenwerkingen waar ik heen moest en probeerde ook gewoon mijn leven te leiden.
Het meest vaste inkomen waren de Twitch abonnees/donaties. TikTok verdiende ik niets aan. YouTube was tientjes werk, en hoewel ik het meest verdiende met de videoboodschappen was dat ook wel heel wisselend, ene maand verkocht ik er 2 per dag, andere maand 30-40 per dag.

Heb heel lang mezelf even moeten omschakelen toen al die inkomsten wegvielen en ik weer in de uitkeringssituatie belandde, maar ben wel blij dat ik er van heb kunnen ruiken en dat het mij de inzichten heeft gegeven die ik nu heb. Het Social Media wereldje lijkt voor de buitenwereld leuk, lekker filmen en geld verdienen. Maar denk dat veel mensen wel bekend zijn met wat er allemaal is gebeurd en de minder leuke kant.

ja klopt wel wat je zegt, zo ervaarde ik het ook. Het lijkt soms makkelijker verdienen als dat het in werkelijkheid is.

Nu vraag ik me wel af van echt kanalen met 1milijoen subs of die mss wat makkelijker verdienen. Maar dat is maar heel klein deeltje van iedereen die filmpjes op YouTube post.

Wat ik me altijd afvraag, hoeveel subs moet je hebben op YouTube voor dat je kun zeggen een midden inkomen mee te verdienen?

is het 20k 100k 500k? etc dat is vaak niet echt duidelijk

[ Bericht 9% gewijzigd door kree op 17-04-2025 18:29:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')