SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hehe ik heb met video piano nooit onwijs succes gehad, of naja. er is nog wat over uitbetaald door YouTube toen, maar dat was voor ze die regels aanscherpte voor wanneer ze je gaan betalen.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik begon als food reviewer, later ging ik daar bij vloggen. En vlak voor 't einde maakte ik een shift naar muziek content. Muziek content was 't minst populair, food content het meest (en ben ik ook een "meme" door geworden) Heb in Oktober 2023 m'n laatste online "kunstje" vertoond, heb toen alles verwijderd omdat ik er A, wel klaar mee was, B, toen wilde gaan voor de relatie die ik had. Maar we zijn nu 1.5 jaar verder en heb eigenlijk geen seconde meer teruggekeken en wil ook (zeker met hoe alles is gelopen in mijn leven mede hierdoor) nooit meer op die manier iets met het internet te maken hebben.
Nu lijkt het mij vooral een hoop gedoe, hoewel vond het wel leuk om die filmpjes te maken enzo. maar dat kan niet tippen aan hoe pro ze het nu doen op YouTube.
Je moet er haast je volledige baan van maken en er hele week mee bezig zijn om er wat aan te verdienen.
En het is altijd een onzeker inkomen, wat het wss nog meer lastiger maakt.Do what you love, love what you do!![]()
Een kat is geen musquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote uit vorige eigenlijk, maar hoezo was het een "bad" day?quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik denk trouwens dat bij mij buren het huis inmiddels verhuurd is?
zag wat volk lopen enzo die geen klussers zijn van de woningbouw.
Nog niet gesproken trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Dat klopt ook wel.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
Je moet er haast je volledige baan van maken en er hele week mee bezig zijn om er wat aan te verdienen.
En het is altijd een onzeker inkomen, wat het wss nog meer lastiger maakt.
Ik was hele dagen bezig met 1-2 filmpjes op TikTok, 1 vlog op YouTube, videoboodschappen verkopen via Instagram én bijna elke avond 1-2 uur live op Twitch. Was ook wel pittig hoor. En dan soms daarnaast had ik wat samenwerkingen waar ik heen moest en probeerde ook gewoon mijn leven te leiden.
Daarnaast moest je ten alle tijden een soort veel te positieve versie van jezelf zijn, en een masker op zetten. Want hoe kut jij je ook voelde, je "moet" uploaden. En stel ik werd / word op straat herkend en heb een kutdag, dan kan ik het niet maken om te snauwen, chagrijnig te doen, kids nee te verkopen, want die weten natuurlijk niet wat er in mijn hoofd speelt/speelde. Dus dan ook hier weer, het masker.
Het meest vaste inkomen waren de Twitch abonnees/donaties. TikTok verdiende ik niets aan. YouTube was tientjes werk, en hoewel ik het meest verdiende met de videoboodschappen was dat ook wel heel wisselend, ene maand verkocht ik er 2 per dag, andere maand 30-40 per dag.
Heb heel lang mezelf even moeten omschakelen toen al die inkomsten wegvielen en ik weer in de uitkeringssituatie belandde, maar ben wel blij dat ik er van heb kunnen ruiken en dat het mij de inzichten heeft gegeven die ik nu heb
[ Bericht 12% gewijzigd door Grotetijd op 17-04-2025 18:20:53 ]Well, life can be a riot
Op mijn hoogtepunt verdiende ik iets bovenmodaal.quote:Well, life can be a riot
ja klopt wel wat je zegt, zo ervaarde ik het ook. Het lijkt soms makkelijker verdienen als dat het in werkelijkheid is.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel.
Ik was hele dagen bezig met 1-2 filmpjes op TikTok, 1 vlog op YouTube, videoboodschappen verkopen via Instagram én bijna elke avond 1-2 uur live op Twitch. Was ook wel pittig hoor. En dan soms daarnaast had ik wat samenwerkingen waar ik heen moest en probeerde ook gewoon mijn leven te leiden.
Het meest vaste inkomen waren de Twitch abonnees/donaties. TikTok verdiende ik niets aan. YouTube was tientjes werk, en hoewel ik het meest verdiende met de videoboodschappen was dat ook wel heel wisselend, ene maand verkocht ik er 2 per dag, andere maand 30-40 per dag.
Heb heel lang mezelf even moeten omschakelen toen al die inkomsten wegvielen en ik weer in de uitkeringssituatie belandde, maar ben wel blij dat ik er van heb kunnen ruiken en dat het mij de inzichten heeft gegeven die ik nu heb. Het Social Media wereldje lijkt voor de buitenwereld leuk, lekker filmen en geld verdienen. Maar denk dat veel mensen wel bekend zijn met wat er allemaal is gebeurd en de minder leuke kant.
Nu vraag ik me wel af van echt kanalen met 1milijoen subs of die mss wat makkelijker verdienen. Maar dat is maar heel klein deeltje van iedereen die filmpjes op YouTube post.
Wat ik me altijd afvraag, hoeveel subs moet je hebben op YouTube voor dat je kun zeggen een midden inkomen mee te verdienen?
is het 20k 100k 500k? etc dat is vaak niet echt duidelijk
[ Bericht 9% gewijzigd door kree op 17-04-2025 18:29:20 ]Do what you love, love what you do!![]()
Heftigquote:Op donderdag 17 april 2025 18:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Op mijn hoogtepunt verdiende ik iets bovenmodaal.
En nu uitkering?
Wel fijn dat je daar recht op hadTrust nobody![]()
ken het verhaal jaquote:Op donderdag 17 april 2025 18:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel.
Daarnaast moest je ten alle tijden een soort veel te positieve versie van jezelf zijn, en een masker op zetten. Want hoe kut jij je ook voelde, je "moet" uploaden. En stel ik werd / word op straat herkend en heb een kutdag, dan kan ik het niet maken om te snauwen, chagrijnig te doen, kids nee te verkopen, want die weten natuurlijk niet wat er in mijn hoofd speelt/speelde. Dus dan ook hier weer, het masker.
Heb heel lang mezelf even moeten omschakelen toen al die inkomsten wegvielen en ik weer in de uitkeringssituatie belandde, maar ben wel blij dat ik er van heb kunnen ruiken en dat het mij de inzichten heeft gegeven die ik nu heb. Het Social Media wereldje lijkt voor de buitenwereld leuk, lekker filmen en geld verdienen. Maar denk dat veel mensen wel bekend zijn met wat er allemaal is gebeurd en de minder leuke kant.
[/spoiler]
[ Bericht 9% gewijzigd door kree op 17-04-2025 18:28:17 ]Do what you love, love what you do!![]()
Dat verschilt per niche waar je in zit heel erg.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt wel wat je zegt, zo ervaarde ik het ook. Het lijkt soms makkelijker verdienen als dat het in werkelijkheid is.
Nu vraag ik me wel af van echt kanalen met 1milijoen subs of die mss wat makkelijker verdienen. Maar dat is maar heel klein deeltje van iedereen die filmpjes op YouTube post.
Wat ik me altijd afvraag, hoeveel subs moet je hebben op YouTube voor dat je kun zeggen een midden inkomen mee te verdienen?
is het 20k 100k 500k? etc dat is vaak niet echt duidelijk
Vlogs op YouTube doen het het beste. Ik had met mijn vlogs op YouTube een CPM van +- 3 (dus per 1000 weergaven kreeg ik 3 euro) met mijn muziek content op YouTube was dat met mazzel de helft, en dat was bij content die niet gematched werd (dus waar ik covers speelde bijvoorbeeld, want dat was dáár dan weer de helft van)
YouTube is absoluut geen vet pot, tenzij je echt een hele grote jongen bent, denk een Enzo Knol, Gio, Rijk Hofman etc.Well, life can be a riot
Had ik altijd al. Wilde daar juist uit en zag het content createn als een manier om daar op een legale manier uit te komen, jammer genoeg hadden andere mensen daar een ander idee bij.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heftig
En nu uitkering?
Wel fijn dat je daar recht op had
Nu weer terug er in. Helaas is er uit komen moeilijker dan gedacht, maar we blijven proberen.Well, life can be a riot
Wrap met kip en groentenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat had je altijd al?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had ik altijd al. Wilde daar juist uit en zag het content createn als een manier om daar op een legale manier uit te komen, jammer genoeg hadden andere mensen daar een ander idee bij.
Nu weer terug er in. Helaas is er uit komen moeilijker dan gedacht, maar we blijven proberen.Trust nobody![]()
Kun je niet gewoon n baan bij n baas zoeken?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had ik altijd al. Wilde daar juist uit en zag het content createn als een manier om daar op een legale manier uit te komen, jammer genoeg hadden andere mensen daar een ander idee bij.
Nu weer terug er in. Helaas is er uit komen moeilijker dan gedacht, maar we blijven proberen.
Even simpel gezegdTrust nobody![]()
Uitkeringquote:Well, life can be a riot
Dat is echt makkelijker gezegd dan gedaan. Solliciteer mij een ongeluk, loop bij bedrijven naar binnen. Punt je bij paaltje, ze zien m'n CV, zien het gat, zien m'n uitkeringssituatie en denken "het is goed met je"quote:Op donderdag 17 april 2025 18:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon n baan bij n baas zoeken?
Even simpel gezegdWell, life can be a riot
Heerlijkquote:
En wat ga jij eten of weet je het nu ook niet
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En nu vind ik 't eigenlijk wel weer leuk geweest om over mezelf te praten(ja, echt. Ook al zijn er hier mensen die anders denken)
Well, life can be a riot
Spaghetti bolognesequote:Op donderdag 17 april 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk
En wat ga jij eten of weet je het nu ook niet![]()
![]()
Joh? Balenquote:Op donderdag 17 april 2025 18:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is echt makkelijker gezegd dan gedaan. Solliciteer mij een ongeluk, loop bij bedrijven naar binnen. Punt je bij paaltje, ze zien m'n CV, zien het gat, zien m'n uitkeringssituatie en denken "het is goed met je"Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 18:23 schreef Grotetijd het volgende:
En nu vind ik 't eigenlijk wel weer leuk geweest om over mezelf te praten(ja, echt. Ook al zijn er hier mensen die anders denken)
![]()
Trust nobody![]()
![]()
hoe laat kwam je naar bed
- eh weet niet.
je was de lampen vergeten uit te doen
- oh. Maar nu zijn ze uit
dus
- ter compensatie
… het is licht
- kan ze ook aan doen?
……
mijn man is het er niet mee eens …
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
- eh weet niet.
dus
- ter compensatie
… het is licht
- kan ze ook aan doen?
……
Trust nobody![]()
Weer een nivea’tje. Stop daarmeequote:Op donderdag 17 april 2025 18:23 schreef Grotetijd het volgende:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gaat lekkerquote:Op donderdag 17 april 2025 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
- eh weet niet.
dus
- ter compensatie
… het is licht
- kan ze ook aan doen?
……
![]()
![]()
Was nav ander topic waar mensen dit zeidenquote:Op donderdag 17 april 2025 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weer een nivea’tje. Stop daarmee
Trust nobody![]()
Complexquote:Op donderdag 17 april 2025 18:24 schreef Moeraskat het volgende:
- eh weet niet.
dus
- ter compensatie
… het is licht
- kan ze ook aan doen?
……
How can I make this topic about me?![]()
Een wat?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weer een nivea’tje. Stop daarmeeWell, life can be a riot
Hoe meer hij zo kijkt:quote:hoe harder ik altijd moet lachen
Dat inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2025 18:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was nav ander topic waar mensen dit zeidenWell, life can be a riot
Niet invullen voor een ander -> nivea. Ook wel een acroniem genoemdquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En daardoor blijft hij steeds harderquote:Op donderdag 17 april 2025 18:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe meer hij zo kijkt:hoe harder ik altijd moet lachen
kijken?
![]()
![]()
Waar?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was nav ander topic waar mensen dit zeidenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Stug volhouden om niet ook te lachen.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
En daardoor blijft hij steeds harderkijken?
Dat vindt ie vast erg leukquote:Op donderdag 17 april 2025 18:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe meer hij zo kijkt:hoe harder ik altijd moet lachen
Trust nobody![]()
Hier was het trouwens de hele dag grauw buiten en koud"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lukt dat?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stug volhouden om niet ook te lachen.![]()
![]()
Hij kan het nooit lang volhouden.quote:
Nou meestal moet hij ineens even wat uit de schuur halen. Draait hij zich om. En dan probeer ik voordat hij het zelf kan zeggen, te zeggen: moet je wat uit de schuur halen?quote:
OF BRENG JE DAAR STIEKEM JE LACH!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou meestal moet hij ineens even wat uit de schuur halen. Draait hij zich om. En dan probeer ik voordat hij het zelf kan zeggen, te zeggen: moet je wat uit de schuur halen?
OF BRENG JE DAAR STIEKEM JE LACH!![]()
![]()
Wat heeft iedereen gegeten eigenlijk? Ik had Sperziebonen en 2 braadworstjes.Well, life can be a riot
Verbazingwekkend dat er nog spullen in de schuur staan
Zojuist besproken, maar toen had je het over jezelfquote:Op donderdag 17 april 2025 18:30 schreef Grotetijd het volgende:
Wat heeft iedereen gegeten eigenlijk? Ik had Sperziebonen en 2 braadworstjes.![]()
![]()
Een broodje gehaktbal.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:30 schreef Grotetijd het volgende:
Wat heeft iedereen gegeten eigenlijk? Ik had Sperziebonen en 2 braadworstjes.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 18:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zojuist besproken, maar toen had je het over jezelfhij doet het gewoon!
Grote schuur zekerquote:Op donderdag 17 april 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
Verbazingwekkend dat er nog spullen in de schuur staan![]()
![]()
Heerlijk ditquote:Op donderdag 17 april 2025 18:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zojuist besproken, maar toen had je het over jezelf
How can I make this topic about me?![]()
Kijken = opruimenquote:Op donderdag 17 april 2025 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou wel een keer in jouw schuur willen kijkenHow can I make this topic about me?![]()
toch is dat niet altijd zo hoor merk ik?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is echt makkelijker gezegd dan gedaan. Solliciteer mij een ongeluk, loop bij bedrijven naar binnen. Punt je bij paaltje, ze zien m'n CV, zien het gat, zien m'n uitkeringssituatie en denken "het is goed met je"
Ik bedoel kwam ook niet uit een ideale situatie, maar heb mee dat ik de ervaring wel had in elektrotechniek en technische mensen daar staan ze zo om te springen. dat je bij wijze van bij heel veel aan de slag kunt als leerling zonder ervaring.
Noem er twee bij ons...
vrachtwagen chauffeur nooit elektra gedaan, aangenomen met betaalde opleiding.
iemand uit een bakkerij, nooit de opleiding gehad, aangenomen als werktuigbouw
en salaris dan? nog best redelijk betaalt. denk kom je binnen als mss loonschaal 6-7 en dan zit je bruto iig aan iets van 2800 euro p/m. plus je krijgt opleiding betaald.Do what you love, love what you do!![]()
Wil je naar m’n mountainbike komen kijken?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou wel een keer in jouw schuur willen kijken
Heb je een mooie?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil je naar m’n mountainbike komen kijken?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: