Misschien dat jij zulke zure collega's hebt... hier niet in ieder geval.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Omdat geen collega deze onzin pikt en je de deur uit kijkt
Dat is denk ik echt geen oplossing. Ik neem echt ontzettend veel vakantiedagen op...quote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ah, je moet een week vakantie opnemen. Dat is nog geen bore out.
Als je op je werk net zo populair bent als hier dan zie ik het somber inquote:Op donderdag 17 april 2025 19:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Misschien dat jij zulke zure collega's hebt... hier niet in ieder geval.
En een collega kan je natuurlijk niet de deur wijzen.
En toch zal geen arts je met zulke klachten ziekmelden. De oplossing is: stap naar je baas en ga een gesprek aan waarom je je verveelt.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is denk ik echt geen oplossing. Ik neem echt ontzettend veel vakantiedagen op...
Ik ben beide niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
jemig, mevrouw is naast wetenschapper nu ook al psycholoog. Je hebt het er maar druk mee..
Als iets te mooi is om waar te zijn..quote:Op donderdag 17 april 2025 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
TS: je hebt een luxe baan: weinig uren, belachelijk veel verlof en een goed loon.
Zou je niet gewoon blij zijn hiermee? Je zingeving en passie buiten het werk invullen? Dat saaie en weinige en niet belastende werk kan er namelijk voor zorgen dat jij voor de rest zo leuk kan leven als je wil!
Ik denk dat velen er blij mee zouden zijn. Voor mij klinkt het op dit moment als een feest in de oren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |