abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217940099
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

29:26

Er wordt als gelachen halverwege de eerste zin: "René, wat jij nu noemt, ....."

Daar is nog geen spoortje humor in te ontdekken dus óf er is een lachband onder gezet óf het publiek is knetterstoned en vind alles zo hilarisch dat ze om elke scheet lachen.
Ze lachen overduidelijk omdat die idioot met zijn snor in beeld komt. Die wordt uitgelachen, en in combinatie met de introductie van Lubach lachen ze al om wat er komen gaat, ze anticiperen al op de te verwachten roast van Derksen. Dit soort lachjes kent en krijgt een komiek de hele avond. professionele komieken weten en gebruiken dit. Geen spoor van een lachband hier.
anonieme razernist
pi_217940121
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:17 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ze lachen overduidelijk omdat die idioot met zijn snor in beeld komt. Die wordt uitgelachen, en in combinatie met de introductie van Lubach lachen ze al om wat er komen gaat, ze anticiperen al op de te verwachten roast van Derksen. Dit soort lachjes kent en krijgt een komiek de hele avond. professionele komieken weten en gebruiken dit. Geen spoor van een lachband hier.
Eigenlijk interesseert het me helemaal niet eens of het nou een lachband is of niet, het doet me denken aan de jaren '90 sitcoms waar ook om elke scheet werd gelachen. En ik vind Lubach helemaal niet grappig dus ik stoor me er aan.

Ja en ik hoef inderdaad niet te kijken maar mijn vrouw zet het wel eens op. Toevallig had ik donderdag niets beters te doen en dus geen excuus om iets anders te gaan doen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 juni 2025 @ 12:22:02 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_217940127
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

29:26

Er wordt als gelachen halverwege de eerste zin: "René, wat jij nu noemt, ....."

Daar is nog geen spoortje humor in te ontdekken dus óf er is een lachband onder gezet óf het publiek is knetterstoned en vind alles zo hilarisch dat ze om elke scheet lachen.
Tijdens zou het een lachband kunnen zijn, direct na het item lijkt het me gewoon publiek. Verder is het een geweldig item. Zet Derksen precies neer zoals hij is, de grootste opportunist van Nederland.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217940160
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:20 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Eigenlijk interesseert het me helemaal niet eens of het nou een lachband is of niet, het doet me denken aan de jaren '90 sitcoms waar ook om elke scheet werd gelachen. En ik vind Lubach helemaal niet grappig dus ik stoor me er aan.

Ja en ik hoef inderdaad niet te kijken maar mijn vrouw zet het wel eens op. Toevallig had ik donderdag niets beters te doen en dus geen excuus om iets anders te gaan doen.
Je schrijft 'Sorry, ik zat er helemaal naast' verkeerd.
anonieme razernist
pi_217940169
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:28 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Je schrijft 'Sorry, ik zat er helemaal naast' verkeerd.
Nee, ik heb geen zin in een discussie om een f*cking lachband.
pi_217940288
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:29 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nee, ik heb geen zin in een discussie om een f*cking lachband.
Er is ook helemaal geen discussie, net als er vooralsnog geen lachband is trouwens. Je schrijft dingen op die overduidelijk niet kloppen en wordt gecorrigeerd.
Vervolgens roep je dat het je allemaal toch niks interesseert, wat dan weer tamelijk lollig is.
anonieme razernist
pi_217940301
Nogmaals
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 14:13 schreef Stepperoller het volgende:
Iedereen die valt over de lachband en de show niet totaal kut vindt: ga zelf eens als publiek naar de opnames en praat met andere mensen in de lobby.

Dan kom je er achter dat er flink wat mensen zijn die regelmatig als publiek naar de afleveringen gaan als een soort hobby. En dat dat ook regelmatig de mensen zijn die uit zichzelf heel uitbundig lachen en klappen in het publiek. Ook als er amper een grap wordt gemaakt

Veel mensen zien dat aan voor lachband/ingehuurde lachers.
pi_217940319
Oh toentertijd was het ook al Vliegbaard die erover liep te janken _O-
pi_217940327
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 15:31 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ja dat geloof (en hoor) ik dus niet.
Ga gewoon eens een uitzending bijwonen ipv het hele seizoen in dit topic blijven janken over een lachband dan.

En als je het programma überhaupt kut vindt snap ik niet wat je telkens in dit topic doet.
pi_217940347
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:49 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ga gewoon eens een uitzending bijwonen ipv het hele seizoen in dit topic blijven janken over een lachband dan.

En als je het programma überhaupt kut vindt snap ik niet wat je telkens in dit topic doet.
Ik vind het op tv niet grappig en ik heb wel wat beters met mijn tijd te doen.

... telkens in dit topic... Daarmee overdrijf je de boel ook wel een klein beetje.

Maar wel lekker programma als ik zin heb om me weer eens ergens aan te ergeren :9
pi_217940373
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:48 schreef Stepperoller het volgende:
Oh toentertijd was het ook al Vliegbaard die erover liep te janken _O-
Maar het interesseert hem allemaal toch niks!
anonieme razernist
pi_217940394
Ik ben afgelopen seizoen trouwens wel weer geweest, want ik was benieuwd naar de nieuwe set.

Mijn hobby is dat verder niet (itt sommige mensen die minstens wekelijks een uitzending bijwonen), maar het was wel een leuke aflevering om bij in het publiek te zitten, omdat er veel gebeurde op de set met en graafmachine en John Malkovich die zich onverwachts heel uitgebreid wilde verkleden voor een te sceneren foto.

In de tv-uitzending was wel een bepaald iets geëdit in relatie tot de gast, maar dat ga ik hier niet zeggen met al die mensen die hier ter kwader trouw onzin blijven roeptoeteren.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:04:56 #238
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217940422
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:00 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ben afgelopen seizoen trouwens wel weer geweest, want ik was benieuwd naar de nieuwe set.

Mijn hobby is dat verder niet (itt sommige mensen die minstens wekelijks een uitzending bijwonen), maar het was wel een leuke aflevering om bij in het publiek te zitten, omdat er veel gebeurde op de set met en graafmachine en John Malkovich die zich onverwachts heel uitgebreid wilde verkleden voor een te sceneren foto.

In de tv-uitzending was wel een bepaald iets geëdit in relatie tot de gast, maar dat ga ik hier niet zeggen met al die mensen die hier ter kwader trouw onzin blijven roeptoeteren.
Alberto has entered the chat.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217941122
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:17 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Het bij elkaar zoeken en slim monteren van (bekende en obscure) tv-fragmenten vind ik ook wel het leukste aan het programma (en soortgelijke programma's in USA). Het is geen hogere humor maar toch al snel grappig, zeker met hypocriete politici.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 15:41:02 #240
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217941707
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:20 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik wist anders ook al wat er komen ging en als het even op een rijtje gezet wordt is het ook echt om te lachen hoor. Op elke hypetrein springt hij, om het daarna weer af te zeiken. Hij is daarmee typerend voor een deel van het electoraat en dat deel is niet de doelgroep van Lubach maar het is wel zo treurig dat het om te lachen is.
Rini dankjewel.
pi_217966403
Op 6:50 is een inside joke terug te zien: Bekijk deze YouTube-video
Voor mensen die niet in het publiek zaten lijkt het dan alsof mensen random aan het lachen zijn, maar het grijpt terug op iets uit de Q&Arjen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')