Denk het ook wel, al zullen Ferrari en Mercedes daar ook voordeel van hebben.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jeddah gaat beter worden voor Max. Asfalt veel gladder dus de gebreken aan de auto zullen minder naar voren komen. Dus podiumkansen veel hoger, pace zal ook dichterbij McLaren liggen.
En dan maandag vrij, lekker pilsje er bij drinkenquote:
Er komt al een DIKKE VETTE upgrade in Jeddahquote:Op donderdag 17 april 2025 12:48 schreef manny het volgende:
Dit gaat wel wat worden zeg. Als meneer Verstappen weer rond de 7e plaats gaat "sukkelen" dan is het echt alle hoop op die upgrades... mirakel nieuwe vloer..
Meer: https://racingnews365.nl/(...)date-voor-verstappenquote:Red Bull verrast met grote update voor Verstappen
Red Bull heeft in Saoedi-Arabië verrassend genoeg een groot updatepakket bij zich voor Max Verstappen en Yuki Tsunoda. Paolo Filisetti, technisch expert van RacingNews365, legt uit wat voor tactiek er wordt gehanteerd.
Inderdaad, topweekendquote:Op donderdag 17 april 2025 18:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En dan maandag vrij, lekker pilsje er bij drinken
Zolang de heren van McLaren stuivertje wisselen is dat nog niet zo'n enorm probleem.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:41 schreef Newone82 het volgende:
Benieuwd of Max/Red Bull zich kan herpakken.
Mijn gok: nope.
Max gaat per race meer het WK uit zicht verliezen.
Voor Bahrein bedoel je?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:07 schreef opgebaarde het volgende:
Dit weekend speelt bandendegradatie veel minder een rol. Dat is gunstig voor RBR plus dat RBR voor Abu Dabhi al langer vrees had. Dus wellicht was afgelopen weekend het slechtste weekend van 't seizoen.
Ik geloof dat Leclerc al voor vorige week aangaf helemaal zin te hebben in Jeddah. Plus een solide Mercedes. Het kan wel eens een heel spannend weekend gaan worden.
En wie gaat er vervolgens mee lopen kloten?quote:
Max, hahahaquote:Op donderdag 17 april 2025 21:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wie gaat er vervolgens mee lopen kloten?
Willen ze een dagelijkse update van Max ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:36 schreef Perox het volgende:
Funny - in de press conference Max en Hadjar en Alonso.
Max wordt gevraagd of ie weg gaat en over alle geruchten - dat slaat hij eenvoudig in de wind.
Maar dan wordt Alonso gevraagd of hij dat als een bedreiging ziet omdat Aston Martin wordt genoemd.
Het antwoord van Alonso is leuk en toont hoe hij er in zit.
TDLR:
The rumor shows the potential of the project that we are in, and the future that we have as a team. As long as the team needs me behind the wheel I will drive, but my contract is much longer than my racing career, and if we can win a championship when I am not behind the wheel I will be very proud of the project.
Vanaf 12:14
Bekijk deze YouTube-video
quote:Max Verstappen heeft een contract bij Red Bull Racing tot en met 2028. Afgelopen F1-seizoen was het maar de vraag of hij die zou uitzitten, al helemaal toen er berichten uitkwamen over gesprekken tussen Verstappen en Mercedes. De viervoudig wereldkampioen geeft nu echter een bevestiging over zijn toekomst.
het liefst willen ze zijn contracten even inkijkenquote:Op vrijdag 18 april 2025 14:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Willen ze een dagelijkse update van Max ofzo?
[..]
ik zal het noterenquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:34 schreef THEFXR het volgende:
Dit is niet mijn favo circuit, maar het ligt wel aan zee.
Training is net begonnen, laten we nog even wachtenquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
JAAAAAAAAAAA
LEK IS BOVEN!
edit:
of nee toch niet
Skattiequote:
dat geeft de burger moedquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max zit er wel dichtbij meteen.
Nog even afwachten maar het ziet er niet verkeerd uit.quote:
quote:
met hardequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
met hardeWhehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Die Touteren vooral.quote:
MickMerc.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:49 schreef greysbones het volgende:
Bottas heeft de taak van Mick over genomen bij Merc
Wou het net typen. Maar we zijn er nog niet.quote:
Absoluut nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wou het net typen. Maar we zijn er nog niet.
Of dit circuit ligt hem beter.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut niet
maar hij lijkt meer met dat auto te kunnen dan Lawson
vorige week was ook niet slechtquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of dit circuit ligt hem beter.
Nee zeker niet met die knakenbak.quote:
Regie is dronken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:
vind het camera werk wel weer echt bagger
Wat zou er bagger aan zijn?quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:
vind het camera werk wel weer echt bagger
Blijft een Williams.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
hmmm de stap van de harde band naar de softs vind ik wat tegenvallen bij Sainz
en toch verwacht je dan dat ze er meer uitkunnen halen dan 0.400quote:
Liam heeft hier ook al gereden in de F2quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lawsons eerste keer hier. Hadjar was al bekend. Kijken hoe Lawson dit aanpakt.
Klopt. 2021 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Liam heeft hier ook al gereden in de F2
Flex!quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:03 schreef greysbones het volgende:
die vleugel van alpine is ook bijzonder
(achter)
Hier was niks dramatisch aan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max: “Can’t turn the car”
Zo dramatisch altijd.
Ja dat vindt jij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier was niks dramatisch aan.
Zit meer in de banden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:06 schreef greysbones het volgende:
Piastri nu 2
op zijn tweede getimede ronde met dezelfde set
Hij zei het heel rustig. Daar zat geen drama in.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat vindt jij.
Alleen die auto draait gewoon anders was die volgens mij rechtdoor gegaan.
domovlaquote:
Ik was ook aan het werk op mijn vrije dag.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:06 schreef Perox het volgende:
Ik was aan het werk gezet op mijn vrije dag maar nu present
Langlekker.quote:
ik moet soms gewoon op mijn handen gaan zittenquote:
Ik heb het niet over hoe hij het zegt. Ik heb het over de formulering.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij zei het heel rustig. Daar zat geen drama in.
Een Fransman die een Brit verslaatquote:
Zo leek het anders wel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb het niet over hoe hij het zegt. Ik heb het over de formulering.
als dat lekker zit... handjes onder je billenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet soms gewoon op mijn handen gaan zitten
veel verstandiger
quelle surprisequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een Fransman die een Brit verslaat
Die gast is snel.quote:
Lekker warmquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
als dat lekker zit... handjes onder je billen
Idd.quote:
"Focus, young one. Focus."quote:
hoe leeg is zijn tankquote:
Franse kaasquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe leeg is zijn tank
is de vraag
en hoe vol die van de anderen
rijdt er nog een andere norris meequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:15 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Norris op 0.007 van Gasly
Norris, Lando Norris
Nog nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
rijdt er nog een andere norris mee
Leclerq op 0.070 van Gaslyquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
rijdt er nog een andere norris mee
er rijdt geen LECLERQ meequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Leclerq op 0.070 van Gasly
Leqlerq, Charles Leclerq
Wittebroodsweken zijn wel voorbij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:16 schreef greysbones het volgende:
Ham krijgt het ook nog niet voor elkaar
hij heeft alleen nog maar lopen huilenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wittebroodsweken zijn wel voorbij.
Achtste titel dan maar in 2026?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wittebroodsweken zijn wel voorbij.
karel de klerkquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
er rijdt geen LECLERQ mee
wel een LECLERC
Genieten zeg.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft alleen nog maar lopen huilen
op 1 race na
Genieten zeg is niet dramatisch lol.quote:
Is de leeftijd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:23 schreef Tijn het volgende:
Wat zitten die mannen van Viaplay te hijgen joh
Ik kon er maar weinig van verstaanquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:23 schreef greysbones het volgende:
Sainz ruzie maken op de radio met zijn engineer
Zitten er ook vrouwen dan?quote:
ik zal even doorgeven aan Sainz dat als hij zo door zijn engineer heen tettert wij er niks van kunnen verstaanquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kon er maar weinig van verstaan
Klopt. Smal circuit. Snel circuit. En weinig zicht.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:26 schreef Perox het volgende:
Veel geharrewar met de engineers. Verkeer is wel een dingetje hier.
Lief van jequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zal even doorgeven aan Sainz dat als hij zo door zijn engineer heen tettert wij er niks van kunnen verstaan
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
RBR nu 5e auto lijkt het nu, achter Williams
Ja soms enge situaties.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Smal circuit. Snel circuit. En weinig zicht.
Daarom ook gevaarlijk.
lol.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
Schijnt dicht bij elkaar te liggen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:27 schreef greysbones het volgende:
iemand de longruns in de gaten gehouden?
Je was me voor.quote:
vergeet Alpine nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
ruuuuuuuustigquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Genieten zeg is niet dramatisch lol.
"Must be the heat"quote:
dan was zn water ook warmquote:
quote:
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:37 schreef Jane het volgende:
Van mij mag Gasly de race winnen ook. En dan Max 2e.
Dat hij Max verslaat zal wel kloppen, er zullen er alleen nog wel een stuk of 6 a 7 voor zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:37 schreef Jane het volgende:
Van mij mag Gasly de race winnen ook. En dan Max 2e.
Welke 8ste titel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Achtste titel dan maar in 2026?
Ik blijf dat grappig vinden die hele hype eromheen terwijl ferrari al jaren geen kampioenswaardige auto heeft gebouwd, net of dat ineens ging veranderen omdat Lewis er heen ging.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke 8ste titel.
Die gaat er gewoon niet meer komen.
Ook dat.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik blijf dat grappig vinden die hele hype eromheen terwijl ferrari al jaren geen kampioenswaardige auto heeft gebouwd, net of dat ineens ging veranderen omdat Lewis er heen ging.
Yep,..Viaplay is wel al aan het uitzenden zie ikquote:
Hence alvastquote:
Dan kijk ik mijn filmpje nog even af.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:40 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Yep,..Viaplay is wel al aan het uitzenden zie ik
Ze eindigden vorig jaar wel sterkquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:11 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik blijf dat grappig vinden die hele hype eromheen terwijl ferrari al jaren geen kampioenswaardige auto heeft gebouwd, net of dat ineens ging veranderen omdat Lewis er heen ging.
Dat is mijn tekst!quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:56 schreef R-woud93 het volgende:
Geen zorgen allemaal, wees gerust, ik ben er
Hij niet alleen.quote:
Zekerquote:
Anders kunnen ze niet van hem winnen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
McLaren probeert Max alweer te naaien.
En de Britse regie zendt het dan natuurlijk ook uit.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
McLaren probeert Max alweer te naaien.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:16 schreef ZaZoe het volgende:
Het is weer oranje boven wat de klok slaat
Hoi jijquote:
Ik moest eerst nog vretenquote:
de verhaalquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:19 schreef R-woud93 het volgende:
Bedankt Chiel voor de zoveelste nietszeggende kut verhaal.
Ik deed het tijdens het kijkenquote:
Blimey.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik durf eigenlijk wel te stellen dat Russell dit weekend geen podium gaat halen.
P1quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik durf eigenlijk wel te stellen dat Russell dit weekend geen podium gaat halen.
Ga ik daar even flink de mist in zegquote:
Neequote:
Het is nog geen zondag.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ga ik daar even flink de mist in zeg
Stig en ik zijn nu aan het overleggen over dit puntquote:
Gaat snel jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, door de muren is goed zichtbaar hoe achterlijk hard ze door de bochten gaan.
Even de notities erbij pakken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stig en ik zijn nu aan het overleggen over dit punt
De beslissing is al gevallen.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even de notities erbij pakken.
Max op de brommerquote:
Poes approves.quote:
Ook 4 tiende sneller dan Russellquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:28 schreef R-woud93 het volgende:
Max niet zo snel op rood, maar 4 tiende sneller dan een Williams
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook 4 tiende sneller dan Russell
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:23 schreef R-woud93 het volgende:
Das waar, zit nog veel meer in het vat..quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:28 schreef R-woud93 het volgende:
Max niet zo snel op rood, maar 4 tiende sneller dan een Williams
Okquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stig en ik zijn nu aan het overleggen over dit punt
@Nattekat en ik vinden hier wat van.quote:
Valt me alles mee.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo groot is het verschil nog niet eens.
Ik heb zo'n teringhekel aan die gozerquote:
Neem F1TV zet Sky, F1TV of Grand Prix Radio commentaar opquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n teringhekel aan die gozer
Nelson is erger. "Max is 2 tienden sneller dan George in de basis".quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n teringhekel aan die gozer
Ik heb F1 tv, staat standaard op Nederlands want mijn stiefvader die vaak meekijkt kan niet zo goed Engels en Olav is mij te veel gedoe.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neem F1TV zet Sky, F1TV of Grand Prix Radio commentaar op
Begon leuk maar beetje kleurloos inmiddelsquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:37 schreef RedShoe het volgende:
Hadjar laat het ook niet echt zien meer.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Begon leuk maar beetje kleurloos inmiddels
Kan misschien ook niet in die auto. Eerst ff kwali afwachten. Als die voor Lawson staat doet die het gewoon prima.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:37 schreef RedShoe het volgende:
Hadjar laat het ook niet echt zien meer.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Begon leuk maar beetje kleurloos inmiddels
Long runs.quote:
Vettel?quote:
Klinkt bekend.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NOR PIA VER de nieuwe HAM BOT VER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |