SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Anywaysquote:Op donderdag 17 april 2025 00:11 schreef sp3c het volgende:
Ik werd ook een keer door wildvreemden aangesproken voor een handtekening en of ze aub met me op de foto mochten
Ze hadden geen idee wie ik ben maar een troepje oranje spelers bij FC Barcelona op het terrein vonden ze wel iets om over naar huis te schrijvenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Je kunt je kinderen informeren en leren hoe je ermee om kunt gaan. Wat de gevaren zijn… en hopen dat als ze problemen hebben, ze bij je komen.
Scholen hebben ook pakketten mbt digitale weerbaarheid en cyberveiligheid.
Meer kan je soms niet doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ik heb ze niet verteld dat wij in het minuscule ijsbaantje moesten zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wtfquote:
Well, life can be a riot
Mooi verhaal welWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waar, ik zie nog wel eens tegenstelling als wat ik deed vroeger op basisschool en wat mijn neefjes en nichtjes nu doen.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
Je kunt je kinderen informeren en leren hoe je ermee om kunt gaan. Wat de gevaren zijn… en hopen dat als ze problemen hebben, ze bij je komen.
Meer kan je soms niet doen.
Wat toen meer buiten spelen en hutten bouwen in parkje. of voetbal randjes gooien etc?
Nu is het meer op tablet enzo. tjaaaaaaaa ik kan er niet heel veel over zeggen want heb geen kinderen. dat maakt het lastig want snap het wel.
maar zie er wel verschil in? of het beter is? we zullen zien.Do what you love, love what you do!![]()
Die privacy gooien ze er zelf op hoor, ook jij. Al wens ik niemand de shit die je is overkomen.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. Het is belachelijk hoe er nu om gegaan word met privacy van anderen. Dat is er niet meer.
Er is geen eerlijkheid meer. Iedereen op instagram en tiktok en facebook is enorm happy en posten foto's en filmpjes hoe goed het gaat. Alles is mooi en liefst ook duur. Eten drinken uitgaan lol en plezier. Filters hoe knap iedereen is het houdt niet op. Maar het is allemaal fake en nep.
Daar wil iedereen aan tippen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou in die voorlichting moet dan nog een hoop gebeuren als je dit ineens vandaag voorbij ziet komen...quote:Op donderdag 17 april 2025 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
Meer kan je soms niet doen.
https://www.nu.nl/tech/63(...)-gemaakt-hebben.htmlOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door aeque op 17-04-2025 00:16:30 ]Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Gaat weer lekker...kut mobiel.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja wacht jij en ik en die je bedoelt wel? En dat is bewust he?quote:Op donderdag 17 april 2025 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die privacy gooien ze er zelf op hoor, ook jij. Als wens ik niemand de shit die je is overkomen.
Er is geen eerlijkheid meer. Iedereen op instagram en tiktok en facebook is enorm happy en posten foto's en filmpjes hoe goed het gaat. Alles is mooi en liefst ook duur. Eten drinken uitgaan lol en plezier. Filters hoe knap iedereen is het houdt niet op. Maar het is allemaal fake en nep.
Daar wil iedereen aan tippen.
Althans voor mij wel en kan er tegen dan ook kritiek erop of weet ik veel wat iedereen denkt.
maar kinderen doen dat ook. en ik heb mijn twijfels erover of ze doorzien dat het oneindig op interent blijft staan en of ze zich dat wel realiseren, met wat ze zeggen?
Ik denk ziet de helft niet. en daarom moet je mss kinderen wat beschermen erin.Do what you love, love what you do!![]()
Die van mij speelt gelukkig graag buiten. Maar ze is ook een gamer. Net als dr moeder.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
waar, ik zie nog wel eens tegenstelling als wat ik deed vroeger op basisschool en wat mijn neefjes en nichtjes nu doen.
Wat toen meer buiten spelen en hutten bouwen in parkje. of voetbal randjes gooien etc?
Nu is het meer op tablet enzo. tjaaaaaaaa ik kan er niet heel veel over zeggen want heb geen kinderen. dat maakt het lastig want snap het wel.
maar zie er wel verschil in? of het beter is? we zullen zien.
Ze sport twee keer per week. En als ik zeg dat ze haar iPad of console uit moet zetten doet ze het. Dus op zich ben ik daar blij mee
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Precies dat dus. Het is allemaal nep, alles voor de likes en de "fame"quote:Op donderdag 17 april 2025 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die privacy gooien ze er zelf op hoor, ook jij. Als wens ik niemand de shit die je is overkomen.
Daar wil iedereen aan tippen.
En die hele social media wereld is ook zo giftig als de pest. Als je iets positiefs plaatst dan is iedereen blij en leuk, en als je dan iets negatiefs plaatst dan moet je je niet aanstellen noem het op.
Tijd terug een voorbeeld van Dr.Mikey. Iemand had wat van mij geupload, daar waren eigenlijk alleen maar positieve comments onder want het was iets waar mensen respect voor hadden. Dag later word er een ander filmpje geupload, een review ergens van. En diezelfde mensen hadden opeens bijna allemaal een andere mening![]()
Social media, en dan vooral de jeugd die er op zitten. Zijn zo makkelijk te beinvloeden, en gaan zo makkelijk mee met andere richtingen dat het bijna eng is.Well, life can be a riot
Ja…. Bizar hèquote:Op donderdag 17 april 2025 00:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou in die voorlichting moet dan nog een hoop gebeuren als je dit ineens vandaag voorbij ziet komen...
https://www.nu.nl/tech/63(...)-gemaakt-hebben.htmlWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat doorzien ze idd niet. Want de hersenen zijn nog niet eens volgroeid. Je moet ze idd beschermenquote:Op donderdag 17 april 2025 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja wacht jij en ik en die je bedoelt wel? En dat is bewust he?
Althans voor mij wel en kan er tegen dan ook kritiek erop of weet ik veel wat iedereen denkt.
maar kinderen doen dat ook. en ik heb mijn twijfels erover of ze doorzien dat het oneindig op interent blijft staan en of ze zich dat wel realiseren, met wat ze zeggen?
Ik denk ziet de helft niet. en daarom moet je mss kinderen wat beschermen erin.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet bijnaquote:Op donderdag 17 april 2025 00:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dat dus. Het is allemaal nep, alles voor de likes en de "fame"
En die hele social media wereld is ook zo giftig als de pest. Als je iets positiefs plaatst dan is iedereen blij en leuk, en als je dan iets negatiefs plaatst dan moet je je niet aanstellen noem het op.
Tijd terug een voorbeeld van Dr.Mikey. Iemand had wat van mij geupload, daar waren eigenlijk alleen maar positieve comments onder want het was iets waar mensen respect voor hadden. Dag later word er een ander filmpje geupload, een review ergens van. En diezelfde mensen hadden opeens bijna allemaal een andere mening![]()
Social media, en dan vooral de jeugd die er op zitten. Zijn zo makkelijk te beinvloeden, en gaan zo makkelijk mee met andere richtingen dat het bijna eng is.Trust nobody![]()
niks mis mee he?quote:Op donderdag 17 april 2025 00:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die van mij speelt gelukkig graag buiten. Maar ze is ook een gamer. Net als dr moeder.
Ze sport twee keer per week. En als ik zeg dat ze haar iPad of console uit moet zetten doet ze het. Dus op zich ben ik daar blij mee
lever dan ook geen kritiek want ieder voed zijn kinderen anders op. en ga uit van dat ouders het goede doen.
maar daar denk ik dus wel eens over eigenlijk
Do what you love, love what you do!![]()
Nee oke, het IS gewoon heel eng. En het is triest gesteld met de maatschappij dat mensen zich zoveel aantrekken van "het perfecte plaatje" waardoor mensen niet meer zichzelf zijn, maar een gekunstelde versie.quote:Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: