SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ballyquote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef Bally-b het volgende:
Heel even gelezen op fok k&w, en even gedag zeggen tegen de bolkers![]()
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef Bally-b het volgende:
![]()
![]()
Bally! Held!quote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef Bally-b het volgende:
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dank! Jij ook straks!quote:Op woensdag 16 april 2025 22:33 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Amy! Lieve heldin![]()
slaap lekker dame!
Waarom heb jij eigenlijk geen UI? Had @Homijn er niet een voor je gemaakt?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:33 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Amy! Lieve heldin![]()
slaap lekker dame!
Goede film die uit de OP. Ookal gaat t tuurlijk om de lepel dat snap ik 🙂Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
TrainspottingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gedoe met tel, maar zal van het weekend even kijken.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen UI? Had @:Homijn er niet een voor je gemaakt?
Doe het voor jou dantrusten
![]()
Die film is er omheen gemaaktquote:Op woensdag 16 april 2025 22:37 schreef StevenHyde het volgende:
Goede film die uit de OP. Ookal gaat t tuurlijk om de lepel dat snap ik 🙂![]()
ik heb ook een lepel vastWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jupquote:Op woensdag 16 april 2025 22:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nogsteeds zo enthousiast over two point museum?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:38 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Gedoe met tel, maar zal van het weekend even kijken.
Doe het voor jou dantrusten
Nice heb vanavond nog 2 sterren behaald in hospital. Makkelijk ziekenhuis met tijdreizenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
lekkerquote:Op woensdag 16 april 2025 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice heb vanavond nog 2 sterren behaald in hospital. Makkelijk ziekenhuis met tijdreizen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AmelieSPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:46 schreef Kissingbird het volgende:
ZellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amelie![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:46 schreef Kissingbird het volgende:
Dank voor die spoiler die ik uiteraard alsnog opendrukte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amelie
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
ik mis het oude fok beetje wel hoor, van alles kon enzo. en ook zonder reclame etc.
Dat was fok wel. Nu is het toch anders. en hoewel nog steeds kun je hier goed kletsen, maar merk wel meer zijn het meer die er hier al veel langer zijn als die net nieuw zijn.
Toch andere generatie., erg niet, maar anders wel
Do what you love, love what you do!![]()
Ben vd bank toch nog even richting laptop boven gegaan. Nog even kort gamen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Game on!quote:Op woensdag 16 april 2025 22:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ben vd bank toch nog even richting laptop boven gegaan. Nog even kort gamen![]()
Mag ik een verzoek doenquote:
Rode schattige gingerkitties
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
beetje wat hoop nieuwe generatie niet snapt, is dat het helemaal niet normaal was. zo alles op internet?
je mocht blij zijn met modem als je ouders konden dokken (en daarmee drama van teveel gebruikt enzo). het is niet te vergelijken met nu eigenlijk.
Het ging dan ook simpeler als nu en niet zo alles maar online gooien enzo.
mijn eerste mobiel had ik toen ik 16 was denk? en kon je sms sturen voor 25 cent???
niet te vergelijken is het haast.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mag ik een verzoek doen
Rode schattige gingerkitties
Ja jammer dat forums/fora (?) al jaren echt veel minder populair zijn geworden. Blijft voor mij toch een ideaal medium.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:57 schreef kree het volgende:
ik mis het oude fok beetje wel hoor, van alles kon enzo. en ook zonder reclame etc.
Dat was fok wel. Nu is het toch anders. en hoewel nog steeds kun je hier goed kletsen, maar merk wel meer zijn het meer die er hier al veel langer zijn als die net nieuw zijn.
Toch andere generatie., erg niet, maar anders welBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Vroeger was niet alles beterquote:Op woensdag 16 april 2025 22:59 schreef kree het volgende:
beetje wat hoop nieuwe generatie niet snapt, is dat het helemaal niet normaal was. zo alles op internet?
je mocht blij zijn met modem als je ouders konden dokken (en daarmee drama van teveel gebruikt enzo). het is niet te vergelijken met nu eigenlijk.
Het ging dan ook simpeler als nu en niet zo alles maar online gooien enzo.
Traag internet, dure rekening'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Gingers zijn goed in vitamine D aanmaken heb ik onlangs geleerd. Daarvoor hoeven ze niet naar buiten de zon inI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ja voor mij ook, maarja mss is het beetje ouderwets? nu zie ik Reddit niet as beter ofzo btw. niet chronologisch is dat. en dat irriteert me al mateloos/quote:Op woensdag 16 april 2025 23:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja jammer dat forums/fora (?) al jaren echt veel minder populair zijn geworden. Blijft voor mij toch een ideaal medium.
handigquote:Op woensdag 16 april 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Gingers zijn goed in vitamine D aanmaken heb ik onlangs geleerd. Daarvoor hoeven ze niet naar buiten de zon inWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh echt?quote:Op woensdag 16 april 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Gingers zijn goed in vitamine D aanmaken heb ik onlangs geleerd. Daarvoor hoeven ze niet naar buiten de zon in'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Reddit kom ik zelf alleen als ik wat google en het staat toevallig op reddit. Ouderwedse fora blijven toch lekker vertrouwd en ergens ook lekker kneuterig oid. Weet niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja voor mij ook, maarja mss is het beetje ouderwets? nu zie ik Reddit niet as beter ofzo btw. niet chronologisch is dat. en dat irriteert me al mateloos/Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
klopt maar het was wel simpeler toen en omdat je mss niet zoveel tijd of belminuut had waren reacties anders. of het was nieuw ook.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vroeger was niet alles beter
Traag internet, dure rekening
Nu heel normaal enzo en makkelijk, ik ken de tijd nog dat dat niet zo was, enne we kunnen discussiëren of dat beter was of niet wss
HahahaDo what you love, love what you do!![]()
Worden vitamine D pillen vervolgens van gingers gemaakt?quote:Op woensdag 16 april 2025 23:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Gingers zijn goed in vitamine D aanmaken heb ik onlangs geleerd. Daarvoor hoeven ze niet naar buiten de zon inBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ja ik ook, werd al geband uit de NL groep op Reddit keerquote:Op woensdag 16 april 2025 23:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Reddit kom ik zelf alleen als ik wat google en het staat toevallig op reddit. Ouderwedse fora blijven toch lekker vertrouwd en ergens ook lekker kneuterig oid. Weet niet.
Andere tijdsgeest, qua het ontdekken ook. Het beginstadium was natuurlijk een ander proces dan wat het nu is. Is zijn eigen cultuur geworden.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
klopt maar het was wel simpeler toen en omdat je mss niet zoveel tijd of belminuut had waren reacties anders. of het was nieuw ook.
Nu heel normaal enzo en makkelijk, ik ken de tijd nog dat dat niet zo was, enne we kunnen discussiëren of dat beter was of niet wss
Hahaha'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Worden vitamine D pillen vervolgens van gingers gemaakt?
Mind blownI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Die betaalde in die tijd mijn ouders voor een groot deel (mopperend). Op een gegeven moment had kpn software waarbij er een tijdslimiet door mijn ouders kon worden ingesteld, zodat ik maar 1,5u per dag kon internetten en uiteraard pas na 20u goedkoper tarief (inbel modem). Toen was ik zo slim (ahum) om de windows klok eens te verzetten en dat hielp. Kon je alsnog onbeperkt als je steeds de tijd terugzettequote:Op woensdag 16 april 2025 23:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vroeger was niet alles beter
Traag internet, dure rekening
Owjeequote:Op woensdag 16 april 2025 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook, werd al geband uit de NL groep op Reddit keerWat was de reden denk je?
Haha serieus. Slim van jouquote:Op woensdag 16 april 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die betaalde in die tijd mijn ouders voor een groot deel (mopperend). Op een gegeven moment had kpn software waarbij er een tijdslimiet door mijn ouders kon worden ingesteld, zodat ik maar 1,5u per dag kon internetten en uiteraard pas na 20u goedkoper tarief (inbel modem). Toen was ik zo slim (ahum) om de windows klok eens te verzetten en dat hielp. Kon je alsnog onbeperkt als je steeds de tijd terugzetteen het werkte ook nog.
Ja na de eerste maand zei me mijn alwel van hmmm lijkt alsof de provider een fout heeft gemaakt. Na de 2e maand werd het wel duidelijk dat de software "niet werkte". Gelukkig kwam niet veel later er wel kabel.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha serieus. Slim van jouen het werkte ook nog.
Ohnee het werkte niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die betaalde in die tijd mijn ouders voor een groot deel (mopperend). Op een gegeven moment had kpn software waarbij er een tijdslimiet door mijn ouders kon worden ingesteld, zodat ik maar 1,5u per dag kon internetten en uiteraard pas na 20u goedkoper tarief (inbel modem). Toen was ik zo slim (ahum) om de windows klok eens te verzetten en dat hielp. Kon je alsnog onbeperkt als je steeds de tijd terugzette
Niet scherp nu. Was geen bug dus? Maar gewoon betalen?werkte niet
En dan dikke rekening voor je oudersquote:Op woensdag 16 april 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die betaalde in die tijd mijn ouders voor een groot deel (mopperend). Op een gegeven moment had kpn software waarbij er een tijdslimiet door mijn ouders kon worden ingesteld, zodat ik maar 1,5u per dag kon internetten en uiteraard pas na 20u goedkoper tarief (inbel modem). Toen was ik zo slim (ahum) om de windows klok eens te verzetten en dat hielp. Kon je alsnog onbeperkt als je steeds de tijd terugzetteUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gelukkig was de schade snel beperktquote:Op woensdag 16 april 2025 23:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja na de eerste maand zei me mijn alwel van hmmm lijkt alsof de provider een fout heeft gemaakt. Na de 2e maand werd het wel duidelijk dat de software "niet werkte". Gelukkig kwam niet veel later er wel kabel.
Het werkte voor mij even omdat ik wel uren kunnen chatten op IRC. Maar uiteindelijk liep de tikker gewoon door iddquote:Op woensdag 16 april 2025 23:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ohnee het werkte niet.
Niet scherp nu. Was geen bug dus? Maar gewoon betalen?werkte niet
Slaap lekker!quote:Op woensdag 16 april 2025 23:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Bedtijd voor mij, voor ik op de bank in slaap valBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ias het ook, toch mis ik dat soms. hoewel het nu ook niet altijd verkeerd is natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Andere tijdsgeest, qua het ontdekken ook. Het beginstadium was natuurlijk een ander proces dan wat het nu is. Is zijn eigen cultuur geworden.Do what you love, love what you do!![]()
gehehe ja die trucjes iddquote:Op woensdag 16 april 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die betaalde in die tijd mijn ouders voor een groot deel (mopperend). Op een gegeven moment had kpn software waarbij er een tijdslimiet door mijn ouders kon worden ingesteld, zodat ik maar 1,5u per dag kon internetten en uiteraard pas na 20u goedkoper tarief (inbel modem). Toen was ik zo slim (ahum) om de windows klok eens te verzetten en dat hielp. Kon je alsnog onbeperkt als je steeds de tijd terugzette
dikke ruzies over gehad dat wel vroeger
Snap wel wat je bedoelt, voelt als simpeler tijden.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
ias het ook, toch mis ik dat soms. hoewel het nu ook niet altijd verkeerd is natuurlijk.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: