Vorig jaar maart.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar had ik geen last van, eigenlijk. Wanneer ben je er geweest?
Oh, wtf.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar maart.
Ze lazen mijn handlijnen en vertelden mijn toekomst (volledig in het Spaans aan het ratelen, verstond er geen zak van). Wel gelachen hoor, het zou je werk maar zijn.
Je zou zelfs kunnen stellen: Boeken toe.quote:
Ja ze kwamen ook wel eens langs bij die terrasjes.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, wtf.
De enige keer dat ik last van takjesverkopers had, was toen ik in Noord-Sevilla op een terrasje zat, maar dat is ver van de kathedraal af.
Ook een wedstrijd meegepakt?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze kwamen ook wel eens langs bij die terrasjes.
Maar mijn vriendin en ik trapten er ook iets te naïef in. Verder wel heerlijke stad hoor. Nog naar het Ramon Sanchez Pizjuan geweest.
Werd opgeheven door een of andere sukkel.quote:
Oh.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd opgeheven door een of andere sukkel.
Dit was toch gewoon de schuld van Saliba?quote:
Je moet je vriendin beter in de gaten houdenquote:Op woensdag 16 april 2025 22:35 schreef leolinedance het volgende:
Godver zap 10 sec naar andere wedstrijd hangt ie erin
Zonde, man. Was er een maand van te voren bij toen de kaartverkoop startte en had een uitstekende plek voor niet te duur. Ocampos zien tractoren, Sergio Ramos in een Sevilla-shirt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |