Dat geroeptoeter was na de hoogtijdagen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Het Ajax in Spanje.
Arsenal of Inter zou ik wel leuk vinden.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:48 schreef Zorro het volgende:
Met de clubs die nog over zijn op dit moment juich ik deze CL voor Inter
Dat ettert helaas nog gewoon door.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat geroeptoeter was na de hoogtijdagen.
Klopt, ik zit nog bepaald niet op het puntje van mijn stoel.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg na rust te wisselen naar de andere pot, al zal daar ook wel niet veel gebeuren.
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik gun het Arsenal.
Internazionale geen problemen mee.
Ik lig op de bank.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, ik zit nog bepaald niet op het puntje van mijn stoel.
Ik ben voor de Gunners.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:49 schreef Coco het volgende:
Ik gun het Arsenal.
Internazionale geen problemen mee.
Frenkie de Jong, een lieve jongen wiens imago is gekaapt en verslonden door de contentmachine. Je kan er droevig van wordenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als BARCA maar niet de cl wint ben ik tevreden.
Eens, ik lig vrijwel altijd.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik lig op de bank.
Stelling: een bank is om op te liggen.
Ik ook, maar moet de hond nog uitlaten en zo mijn baby de fles geven. Ik heb al slaaptekort en lig hier nu weg te rotten.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik lig op de bank.
Stelling: een bank is om op te liggen.
Ben je ook een dikzak?quote:
Kun je de taken niet verdelen met je vrouw?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet de hond nog uitlaten en zo mijn baby de fles geven. Ik heb al slaaptekort en lig hier nu weg te rotten.
Dan weten jullie dat.
Sterkte makker.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet de hond nog uitlaten en zo mijn baby de fles geven. Ik heb al slaaptekort en lig hier nu weg te rotten.
Dan weten jullie dat.
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je de taken niet verdelen met je vrouw?
Dat jij voetbal kijkt en zij de hond uitlaat en de baby de fles geeft.
Zonde ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Frenkie de Jong, een lieve jongen wiens imago is gekaapt en verslonden door de contentmachine. Je kan er droevig van worden.
Fijngebouwd popje genoteerd.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee als ik niet fitness zit ik tegen ondergewicht aan.
Ja, dat krijg je als je niet het Ajax-voetbal speelt.quote:
Stukje Dolf Jansen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee als ik niet fitness zit ik tegen ondergewicht aan. Vandaag 2,5 uur gesport.![]()
Vandaag ook weer eens gesport na een tijdje geleden. Anderhalf uur.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee als ik niet fitness zit ik tegen ondergewicht aan. Vandaag 2,5 uur gesport.![]()
Dadbodquote:Op woensdag 16 april 2025 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar moet een man volgens jou aan voldoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |