SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JustinK op 16-04-2025 20:46:45 ]![]()
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank godThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet niet of dat mag van @Moeraskatquote:Op woensdag 16 april 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben benieuwd naar de bijbehorende pica voor de OP![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank god![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank god
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zal haar de groeten doen Greys!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 16 april 2025 19:02 schreef maily het volgende:
[..]
Zou onze @:-Spring daar nog wat van kunnen maken?
CRE / [Taxidermie #5] -Spring is blij met een dooie mus![]()
![]()
Ze gaat nu naar 1 hier in het dorpquote:
Daar kun je in met een barcode
Is verder niemand
Ik vind het wat apartThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen vriend?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
Hallo
Dit gaan we niet doen hè
Mijn dochter is nog jong
Geen kind
Geen vriend
Ik ben nog lang geen oma
Thank god
DMs incoming
Van wat ik hoor is oma zijn best leuk!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ze heeft 2 relaties gehad beide 2 jaarquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen vriend?
DMs incoming
Van wat ik hoor is oma zijn best leuk!
Lekker even van alles voor zichzelf doen
Heel erg goed voor haarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
groot gelijk hoor!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft 2 relaties gehad beide 2 jaar
Heel erg goed voor haar
lekker jong zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Ben benieuwd naar de bijbehorende pica voor de OP![]()
![]()
Preciesquote:
Zonder gezeur lekker je eigen ding doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oooh dus je bent al wel schoonmoeder geweestquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft 2 relaties gehad beide 2 jaar
Heel erg goed voor haar
Ik dacht even dat je je kleine meisje nog niet met een partner wilde zien (ook al is ze al 20)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 16 april 2025 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh dus je bent al wel schoonmoeder geweest
Ik dacht even dat je je kleine meisje nog niet met een partner wilde zien (ook al is ze al 20)
Als ze iemand vindt die haar gelukkig maakt is het primaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan ook als je al wat ouder bentquote:Op woensdag 16 april 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Zonder gezeur lekker je eigen ding doen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: