abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 00:18:53 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390083
Ja dit verhaal spookt al uren door mijn hoofd nu
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 17 april 2025 @ 00:22:29 #52
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_217390098
Anyway, al die flauwe grappen zijn niet leuk. Laat eerst de autoriteiten de situatie het hoofd bieden en goed onderzoek doen zodat ze niks qua bewijslast en dergelijke over het hoofd zien.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 00:25:31 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390117
Je ze moeten de koppen ff goed bij elkaar steken voor ze het bij de rechter neerleggen
pi_217390122
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:25 schreef sp3c het volgende:
Je ze moeten de koppen ff goed bij elkaar steken voor ze het bij de rechter neerleggen
Slokkie op Spek? :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator donderdag 17 april 2025 @ 00:27:18 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217390125
Koffie vooral
pi_217390126
:')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217390186
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 23:11 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Van de wegenwacht?
Een kenner _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217390402
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:25 schreef sp3c het volgende:
Dat is aan de HOVJ, of-ie er en zaak in ziet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217390427
Ik moest gelijk aan deze mafklapper denken: https://www.nu.nl/algemee(...)%2Fwww.google.com%2F
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217390468
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 00:32 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Alleen bij hypocriet gedrag.
Das bijzonder hypocriet
pi_217390470
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 04:46 schreef raptorix het volgende:
Ik moest gelijk aan deze mafklapper denken: https://www.nu.nl/algemee(...)%2Fwww.google.com%2F
Ook veeeel te ziek. Zelf las ik vandaag dit verhaal en dacht dat het over dit topic ging maar blijkbaar was ook dit weer een gek:

https://www.tubantia.nl/b(...)de-in-dorp~a038538f/
pi_217390652
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Je zult maar agent zijn en dit aantreffen…
Ik zou denk gauw mijn kop in het zand steken.
pi_217390893
Denk dat de instanties dringend de koppen bij elkaar moeten steken, mogelijk gaan er wat koppen rollen gezien deze man niet vrij rond had mogen lopen.. kan er echt met mn hoofd niet bij :N

Serieus nu :') vind t echt heel erg, met het risico op mezelf Doxen.. dit is heel héél dichtbij voor me, sterker nog: de kans was heel groot dat ik die man met t hoofd naar buiten had zien komen wtf, ik kom daar vrijwel dagelijks.

Ben echt wel beetje ontdaan ervan, wat een sicko's zijn er toch :r hoop dat de buren en omstanders goede hulp krijgen, en sterkte aan de nabestaanden (behalve de zoon duh). Vooral diegene die het heeft horen gebeuren.. nu die weet wat het geluid was, brr. Dat achtervolgt je nog wel even.

En ja, wat ging die doen? Waar ging die heen met dat hoofd in de auto? Pff
  donderdag 17 april 2025 @ 09:03:29 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217391027
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 08:39 schreef Buikbrein het volgende:
Denk dat de instanties dringend de koppen bij elkaar moeten steken, mogelijk gaan er wat koppen rollen gezien deze man niet vrij rond had mogen lopen.. kan er echt met mn hoofd niet bij :N

Serieus nu :') vind t echt heel erg, met het risico op mezelf Doxen.. dit is heel héél dichtbij voor me, sterker nog: de kans was heel groot dat ik die man met t hoofd naar buiten had zien komen wtf, ik kom daar vrijwel dagelijks.

Ben echt wel beetje ontdaan ervan, wat een sicko's zijn er toch :r hoop dat de buren en omstanders goede hulp krijgen, en sterkte aan de nabestaanden (behalve de zoon duh). Vooral diegene die het heeft horen gebeuren.. nu die weet wat het geluid was, brr. Dat achtervolgt je nog wel even.

En ja, wat ging die doen? Waar ging die heen met dat hoofd in de auto? Pff
Gezien de vermoedelijk psychotische toestand zal hij wel richting de headshop zijn gereden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217391622
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 04:46 schreef raptorix het volgende:
De Nederlandse Ed Gein :X
Die was ook ietwat van het padje af 8)7
A murky, forgotten land.
pi_217391757
https://www.rtl.nl/nieuws(...)s-man-aangehouden-a4

Vluchtte met auto
Hoofd gedode vrouw (63) in auto op A4 gevonden, man (31) aangehouden

Een 63-jarige vrouw is dood gevonden in een woning in Hellevoetsluis. De politie gaat uit van een misdrijf. Enige tijd na de vondst van het lichaam werd op de A4 een 31-jarige man uit Diemen aangehouden. In zijn auto lag het hoofd van de vrouw.

Het slachtoffer zou de moeder zijn van de verdachte, maar de politie wil dat niet bevestigen. De verdachte zou volgens verschillende media niet meer bij zijn moeder hebben gewoond, maar daar de afgelopen dagen wel hebben gelogeerd.

Hoofd slachtoffer in auto
De man werd aangehouden op de snelweg A4, tussen Rotterdam en Delft. Al gauw werden er zwarte schermen naast en een witte tent over het voertuig geplaatst. Het hoofd van het slachtoffer werd in de auto aangetroffen.

Het lichaam van de vrouw lag in een woning aan de Molenstraat in Hellevoetsluis. Zij was de bewoonster van de woning.

Op beelden is te zien dat de straat is afgezet. Ook is door middel van gele bordjes van de forensische opsporing een bloedspoor te zien.

De auto is in beslag genomen voor onderzoek. In de woning en directe omgeving wordt onderzoek gedaan.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_217391849
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 10:55 schreef tesssssssss het volgende:
Een 63-jarige vrouw is dood gevonden in een woning in Hellevoetsluis. De politie gaat uit van een misdrijf.Duh
Joh :D
A murky, forgotten land.
  Miss 200.000.000! donderdag 17 april 2025 @ 11:13:50 #68
367000 roos94
pi_217391900
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:07 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Joh :D
Ze had ook een guillotine aangeschaft kunnen hebben.
pi_217391909
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:13 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ze had ook een guillotine aangeschaft kunnen hebben.
Voor in de SM kelder 😱
A murky, forgotten land.
  donderdag 17 april 2025 @ 11:17:38 #70
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217391930
Jesse R. (31), die zijn moeder Alia onthoofdde, schreef op sociale media over zijn psychische problemen
De zoon van de onthoofde vrouw in Hellevoetsluis deelde eerder op social media dat hij manisch depressief is. Jesse R. (31) uit Diemen werd gisteren op de A4 tussen Rotterdam en Delft aangehouden met het hoofd van zijn moeder bij zich in de auto. De gruwelijke dood van de 63-jarige Alia in haar eigen woning zorgt voor ongeloof en afgrijzen.

Adrianne de Koning, Chiel Timmermans 17-04-25, 11:11 Laatste update: 11:14

Een jaar geleden deelde Jesse R. op netwerksite LinkedIn dat hij geen baan meer had. ,,Nu zoek ik een organisatie die de beperkingen van mijn manische depressie durft te begrijpen’’, schreef de zoon toen. ,,En ook niet bang is om mijn hoogbegaafdheid zo veel mogelijk te benutten.’’ Hij hoopte dat zijn netwerk zou helpen om een nieuwe functie te vinden. Het is niet duidelijk of dat ook is gelukt.

Ook bedankte R. op LinkedIn iemand die het stigma over werken met psychische problemen wilde breken door zijn verhaal te delen. Hij vroeg hoe het voor hem voelde om op te komen voor mensen met een manische depressie. ,,Voelt goed toch? Bedankt daarvoor, want je maakt een wereld van verschil!’’

Verdachte vluchtte weg met grote tas
De verdachte van de onthoofding zou mogelijk psychotisch zijn, aldus bronnen. Hij woonde in Diemen en niet bij zijn moeder, maar zou volgens een buurvrouw enkele dagen op bezoek zijn bij zijn moeder die aan de Molenstraat in Hellevoetsluis woont. Het slachtoffer kwam volgens de buurvrouw kort voor haar dood thuis met grote, volle boodschappentassen. Niet veel later hoorde ze een hard lawaai. ,,Alsof er een dier mishandeld werd”, omschrijft ze.

Een andere buurman vertelt hoe hij iets hoorde dat leek op hard vrouwelijk gegil en een zware mannenstem. Maar omdat er ook wel eens lawaaierige jongeren in de omgeving rondhangen, sloeg hij daar niet direct op aan.

Beelden van deurbelcamera’s
Buren zeggen dat de zoon via de achtertuin (die uitkomt op een brandgang) naar de Peperstraat gerend is. Op beelden van deurbelcamera’s is te zien dat hij de Peperstraat uitrent, de Molenstraat op, in de richting van de plek waar de auto van zijn moeder geparkeerd stond. Hij had daarbij een grote, brede kobaltblauwe shopper met korte hengsels over zijn schouder.

Nadat Jesse R. op de A4 aan de kant was gezet, deden politiemensen de gruwelijke ontdekking dat in de auto het hoofd van de vermoorde vrouw lag. Urenlang deed de forensische opsporing onderzoek, zowel in Hellevoetsluis als bij de auto.

Burgemeester Arno Scheepers reageert vol ongeloof op de lugubere moord. ,,Net als vele anderen ben ik geschokt over de gruwelijke gebeurtenis gistermiddag, waarbij een inwoonster om het leven is gebracht”, laat de burgemeester in een schriftelijke verklaring weten. ,,Mijn medeleven gaat in de eerste plaats natuurlijk uit naar de familie en vrienden van het slachtoffer. En naar haar buren in de Molenstraat”, zegt hij.

Bron
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
pi_217391943
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:17 schreef Aberkullie het volgende:
Jesse R. (31), die zijn moeder Alia onthoofdde, schreef op sociale media over zijn psychische problemen
De zoon van de onthoofde vrouw in Hellevoetsluis deelde eerder op social media dat hij manisch depressief is. Jesse R. (31) uit Diemen werd gisteren op de A4 tussen Rotterdam en Delft aangehouden met het hoofd van zijn moeder bij zich in de auto. De gruwelijke dood van de 63-jarige Alia in haar eigen woning zorgt voor ongeloof en afgrijzen.

Adrianne de Koning, Chiel Timmermans 17-04-25, 11:11 Laatste update: 11:14

Een jaar geleden deelde Jesse R. op netwerksite LinkedIn dat hij geen baan meer had. ,,Nu zoek ik een organisatie die de beperkingen van mijn manische depressie durft te begrijpen’’, schreef de zoon toen. ,,En ook niet bang is om mijn hoogbegaafdheid zo veel mogelijk te benutten.’’ Hij hoopte dat zijn netwerk zou helpen om een nieuwe functie te vinden. Het is niet duidelijk of dat ook is gelukt.

Ook bedankte R. op LinkedIn iemand die het stigma over werken met psychische problemen wilde breken door zijn verhaal te delen. Hij vroeg hoe het voor hem voelde om op te komen voor mensen met een manische depressie. ,,Voelt goed toch? Bedankt daarvoor, want je maakt een wereld van verschil!’’

Verdachte vluchtte weg met grote tas
De verdachte van de onthoofding zou mogelijk psychotisch zijn, aldus bronnen. Hij woonde in Diemen en niet bij zijn moeder, maar zou volgens een buurvrouw enkele dagen op bezoek zijn bij zijn moeder die aan de Molenstraat in Hellevoetsluis woont. Het slachtoffer kwam volgens de buurvrouw kort voor haar dood thuis met grote, volle boodschappentassen. Niet veel later hoorde ze een hard lawaai. ,,Alsof er een dier mishandeld werd”, omschrijft ze.

Een andere buurman vertelt hoe hij iets hoorde dat leek op hard vrouwelijk gegil en een zware mannenstem. Maar omdat er ook wel eens lawaaierige jongeren in de omgeving rondhangen, sloeg hij daar niet direct op aan.

Beelden van deurbelcamera’s
Buren zeggen dat de zoon via de achtertuin (die uitkomt op een brandgang) naar de Peperstraat gerend is. Op beelden van deurbelcamera’s is te zien dat hij de Peperstraat uitrent, de Molenstraat op, in de richting van de plek waar de auto van zijn moeder geparkeerd stond. Hij had daarbij een grote, brede kobaltblauwe shopper met korte hengsels over zijn schouder.

Nadat Jesse R. op de A4 aan de kant was gezet, deden politiemensen de gruwelijke ontdekking dat in de auto het hoofd van de vermoorde vrouw lag. Urenlang deed de forensische opsporing onderzoek, zowel in Hellevoetsluis als bij de auto.

Burgemeester Arno Scheepers reageert vol ongeloof op de lugubere moord. ,,Net als vele anderen ben ik geschokt over de gruwelijke gebeurtenis gistermiddag, waarbij een inwoonster om het leven is gebracht”, laat de burgemeester in een schriftelijke verklaring weten. ,,Mijn medeleven gaat in de eerste plaats natuurlijk uit naar de familie en vrienden van het slachtoffer. En naar haar buren in de Molenstraat”, zegt hij.

Bron
Wel slim om vooraf even je (vermeende) psychische problemen op internet te zetten: dat scheelt straks in de strafmaat.
pi_217391952
Waar was hij eigenlijk naar toe met dat hoofd?
Of reed hij als een kip zonder kop rond?
  Miss 200.000.000! donderdag 17 april 2025 @ 11:20:04 #73
367000 roos94
pi_217391956
31 pas en dan is je leven al voorbij.

Spijtig.
pi_217391961
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 11:17 schreef Aberkullie het volgende:
Opeen heb je het, je wordt conducteur slager 😱 :@
A murky, forgotten land.
  donderdag 17 april 2025 @ 11:35:06 #75
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217392087
Lekker ook voor die buren dat ze nu kunnen plaatsen wat ze nu precies hebben gehoord :X

Hier vlakbij is een bejaarde vrouw in de bosjes getrokken, zwaar mishandeld en misbruikt. De omwonenden hadden ook van alles gehoord, maar het was op de gebruikelijke plek voor overlast (dealende krijsende jongeren) dus die hadden ook niet eens meer de politie gebeld. Die voelden zich vreselijk achteraf natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')