quote:Horrormoord op moeder schokt Hellevoetsluis: 'politie vindt hoofd van Alie (63) in auto zoon'
Gerda Frankenhuis en Marcel Vink
Hellevoetsluis is opgeschrikt door een nauwelijks te bevatten horrorscène.
De politie trof, na een melding dat er iets vreselijks was gebeurd in de Zuid-Hollandse stad, het lichaam van een onthoofde vrouw aan in een tussenwoning.
Kort erop werd er een hoofd aangetroffen in een autootje dat op de A4 bij Delft tot stoppen is gedwongen..
Dat dacht die zoon ook. Ik weet natuurlijk niet wat die vrouw heeft gedaan, maar ik vind dit een beetje ver gaan.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef Jahr00n het volgende:
Wij moeten toch snel aan de doodstraf zeg. Dit soort mensen moet je gewoon opruimen.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:06 schreef Evangelion het volgende:
Mogelijk is de verdachte psychotisch, aldus bronnen.
Plausibel.
Ze zetten hier wel de hoofdrechercheur op mag ik hopenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef MichaelScott het volgende:
Deze zaak zal de rechercheurs in elk geval geen kopzorgen geven.
Ook met de doodstraf voorkom je deze daad niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef Jahr00n het volgende:
Wij moeten toch snel aan de doodstraf zeg. Dit soort mensen moet je gewoon opruimen.
Misschien dat er ooit een heftige incest relatie aan de gang is geweest, dat op 31 jarige leeftijd niet meer zo leuk was.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:10 schreef de_boswachter het volgende:
Gezellige moeder-zoon relatie. Kan er met m’n hoofd niet bij, bij zoiets
Ik heb er een hard hoofd in dat dat gaat lukkenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, dit soort onzin moeten we het hoofd bieden.
Helaas heb ik ooit 's een filmpje doorgestuurd gekregen. Het was absoluut geen leuk aanbeeld.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk heeft ie haar na haar dood onthoofd.
Eenieder die ooit een onthoofdingsvideo heeft gezien weet wat een vreselijke, pijnlijke en langzame dood dat is![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |