Op zich verwoord hij het juist precies goedquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja ik word daar een beetje moe van. Steeds van die berichten dan en dan gaat er 20mm vallen. Op 1 dag gaat er net zoveel vallen als in een week etc. Iedereen in paniek. En als puntje bij paaltje komt valt er dan 1 mm op een dag of zo. Maar het zal wel om clickbaits gaan of zo.
Ik kan in dit topic wel 10 mannen noemen die daar heel warm van worden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom met alle apps en grafieken, pluimen en buienradars per uur etc. er blijkbaar nog iemand nodig is die gaat verwoorden wat iedereen al kan zien staan.
Hierbij de verwoording voor de rest van het jaar:quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom met alle apps en grafieken, pluimen en buienradars per uur etc. er blijkbaar nog iemand nodig is die gaat verwoorden wat iedereen al kan zien staan.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan in dit topic wel 10 mannen noemen die daar heel warm van worden.
Ik zie ons al staanquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou jij met @:INViCTuS het weer willen presenteren? Op zo’n green screen.
Zou @dick_laurent ook al die termen in het Spaans kennen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zie ons al staan. Zetten we beide zo'n nerdie bril op. Doet @:Dick_Laurent ook nog even de Spaanse vertaling
De grafiekjes van april tot aan oktober krijg ik het meestal wel warm van jaquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zag het..en do weer de hele dag regen..nouja woensdag ook zo te zien vanaf uur of 12...nouja ff door bikkelen nog 2.5 week dan zalig 33+ Celsiusquote:Op maandag 21 april 2025 21:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Woensdag kans op terreur buien
[ x ]
Ofnie, "mister gemiddelde"quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De grafiekjes van april tot aan oktober krijg ik het meestal wel warm van ja
Vandaag en morgen vrij herfstige omstandigheden, ja. Helaas! Koud/fris/grijs/natquote:Op dinsdag 22 april 2025 23:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja zag het..en do weer de hele dag regen..nouja woensdag ook zo te zien vanaf uur of 12...nouja ff door bikkelen nog 2.5 week dan zalig 33+ Celsius![]()
Nou ik heb mijn mobiel al meer dan een jaar in Spaans staan (helpt allemaal met de taal leren hequote:Op dinsdag 22 april 2025 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou @:dick_laurent ook al die termen in het Spaans kennen?
Mañana Mañanaquote:Op woensdag 23 april 2025 08:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou ik heb mijn mobiel al meer dan een jaar in Spaans staan (helpt allemaal met de taal leren he) dus ik krijg wel nu en dan van die Spaanse Aemet berichten in mn feed als er een 'borrasca' (storm/depressie) aankomt.
En de basic weertermen zijn niet zo lastig. Lluvia = regen, viento = wind
Kalimero is goeiemorgen en kalinichta is goeienacht lalalalala
quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, noem ze, namen willen wequote:Op dinsdag 22 april 2025 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joehoe @Pisces29 @Arizonaquote:Op woensdag 23 april 2025 09:36 schreef Frutsel het volgende:
Scheelt dat ik het bijna altijd warm heb![]()
Ik krijg het alleen nog warm van de dames in deze reeks zoals MissHobje, Arizona, Pisces etc
Verder moeten ze niet allemaal tegelijk komen want dan wordt het te warm
en dan is het uiteraard: opbokken met die hitte
quote:Op woensdag 23 april 2025 11:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Joehoe @:Pisces29 @:Arizona
we houden je lekker warm de komende weken
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:36 schreef Frutsel het volgende:
Scheelt dat ik het bijna altijd warm heb![]()
Ik krijg het alleen nog warm van de dames in deze reeks zoals MissHobje, Arizona, Pisces etc
Verder moeten ze niet allemaal tegelijk komen want dan wordt het te warm
en dan is het uiteraard: opbokken met die hitte
Zou ik ook zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |