SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Wordt wel weer eens tijd.quote:
Lekker daar houden aubquote:Op woensdag 16 april 2025 18:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze wat uit de Zuid Alpen sturen. Zuid Zwitserland en Noord Italië krijgen 250-500 mm te verstouwen
Kan de warmte weer een beetje uit de stenenquote:Op donderdag 17 april 2025 08:04 schreef INViCTuS het volgende:
Nu wel weer klaar met die grijze natte treurnis
Draag jij ook een koelvest?quote:Op donderdag 17 april 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan de warmte weer een beetje uit de stenen
Heb je een leuke zaterdag gehad?quote:Op donderdag 17 april 2025 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb het nu al fris zat in de nacht
quote:Op donderdag 17 april 2025 09:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heb je een leuke zaterdag gehad?
[ afbeelding ]
Waarom zo geheimzinnig?quote:Op donderdag 17 april 2025 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets met belangrijke wedstrijd en warm zwembad. Gelukkig viel het nog aardig mee omdat het de rest van de week fris is geweest.
Gewonnen trouwens.
De wat?quote:Op donderdag 17 april 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan de warmte weer een beetje uit de stenen
Hier ook graag!quote:
No 'koelvest' will save you here my friend! 🔥quote:Op donderdag 17 april 2025 13:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in Nederland. Moet er niet aan denken dat april al zo tyfusheet is constant![]()
Dat verdampt waar je bij staat zekerquote:Op donderdag 17 april 2025 13:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
No 'koelvest' will save you here my friend! 🔥
24/25 graden, niks mis mee met een lage luchtvochtigheid. Perfect zelfsquote:Op donderdag 17 april 2025 13:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in Nederland. Moet er niet aan denken dat april al zo tyfusheet is constant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |