quote:Op woensdag 16 april 2025 13:46 schreef CarbonC het volgende:
[..] Op het platform houdt ze haar volgers op de hoogte sinds haar ongeluk.
quote:[..] In de gebruiksaanwijzing staat dat als de onderkant van het apparaat heet wordt, je een kwartier moet wachten met het opmaken van de blender. [..] Ik wist dit zelf ook niet [..]
quote:maar wil graag dat iedereen weet dat dit kan gebeuren. Eén slachtoffer is genoeg, dus wees je bewust: mocht het apparaat warm aanvoelen, laat het staan en blijf er een kwartier weg”, vertelt ze tegenover RTL Nieuws.
quote:Populaire blenders
Blenders van het merk Nutribullet zijn populair en worden onder meer verkocht bij de Bijenkorf en Bol.com. Het bedrijf werd eerder aangeklaagd in Amerika omdat de blenders zouden kunnen exploderen. In 2018 schreef CBS News over een rechtszaak die was aangespannen door een vrouw die zowel eerste als tweedegraads brandwonden opliep toen ze een smoothie aan het maken was in de blender. Volgens haar zou het merk consumenten niet waarschuwen voor het feit dat de blender kan ontploffen.
quote:
Aandachthoer gonna aandachthoer.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:50 schreef Jahr00n het volgende:
Yeah right. Twee minuten erbij weggelopen. Waarschijnlijk eerder 2 uur erbij weggelopen om domme kut tiktokfilmpjes op te nemen. Terecht gestraft dus
Op zich wel prima om dat suffe influencergeneuzel gewoon een nog suffere Nederlandse naam te gaan geven.quote:
Structureel blijven doen, structureel blijven doen.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel prima om dat suffe influencergeneuzel gewoon een nog suffere Nederlandse naam te gaan geven.
Iemand die filmpjes opneemt verdient brandwonden?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:50 schreef Jahr00n het volgende:
Yeah right. Twee minuten erbij weggelopen. Waarschijnlijk eerder 2 uur erbij weggelopen om domme kut tiktokfilmpjes op te nemen. Terecht gestraft dus
Andersom was erger geweest:quote:Op woensdag 16 april 2025 13:46 schreef CarbonC het volgende:
De influencer met ruim 183.000 volgers liep eerstegraads brandwonden op
quote:De influencer met één volger liep 183.000-stegraads brandwonden op.
Je in de luren laten leggen door hip klinkend Engels gewauwelquote:Op woensdag 16 april 2025 14:04 schreef TigerXtrm het volgende:
BeïnvloederFlikker op met je domme vernederlandste woorden.
https://www.instagram.com/kimmydutchy/quote:kimmydutchy
Ik leg mijn hele story uit op YouTube.. Het liefst zou ik dit niet hoeven delen. Het is heftig, misschien iets te heftig.
Maar dit is de realiteit van één onbewuste keuze die ik maakte.
En ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk te delen, ook online.
Nog geen 7 dagen geleden maakte ik de 'normale' foto, zoals ik dat bijna elke dag deed.
Een simpele selfie, onderdeel van een ritueel dat ik al acht jaar bijna dagelijks herhaal.
Content maken is iets waar ik echt van hou, en ik droom ervan om daar nog veel meer mee te doen.
Drie dagen geleden raakte mijn hele gezicht verbrand.
Na een lange werkdag stond ik op de automatische piloot, ik probeerde een smoothie te maken, even naar de wc te gaan en tegelijk een podcast te luisteren.
Ik wist dat de blender klaar was, ik voelde dat het motortje te warm was..
Maar toch, zonder nadenken, draaide ik de bullet gewoon open zoals normaal waarna de hele boel explodeerde.
Alles spoot omhoog tegen het plafond, recht in mijn gezicht.
Even later is alles geschiedenis, kwam de ambulance en ging ik naar het ziekenhuis.
Op dit moment is alleen rust en tijd wat me kan vertellen of alles goedkomt, vooral met mijn oog.
Mijn hoornvlies is voor 50% verbrand, en ik kan alleen maar hopen dat dit niet slechter word en hopelijk beter.
Als je deel bent van onze snelle generatie:
Doe alsjeblieft gewoon één ding tegelijk.
Combineer geen hitte, apparaten of verkeer met een andere afleiding.
Ik probeer zo bewust te leven, maar echtwaar een ongelukje is zo dichtbij...
Gatverdammequote:Ze maakte een sapje met selderij en water, maar had niet verwacht dat de inhoud zo warm zou worden.
Geilquote:Volgens Kimberly voelde de blender niet warm aan. Als ze de deksel opendraait, gaat het echter helemaal mis. „Ik zette kracht en toen spoot alles in mijn gezicht. Daar begon de nachtmerrie”, vertelt ze in een video op TikTok. Op het platform houdt ze haar volgers op de hoogte sinds haar ongeluk.
quote:Eerstegraads brandwonden
Na het ongeluk belt Kimberly een ambulance en vertrekt ze met spoed naar ziekenhuis.
Twee minuten is inderdaad erg lang en niet bevorderlijk voor de gezonde nutritionele eigenschappen, zo kort mogelijk is het devies en zeker niet verhitten.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:34 schreef probeer het volgende:
Ik heb nog nooit iets twee minuten lang moeten blenden. En zeker niet selderij en water. Dom va haar. Hoop dat ze herstelt.
Uiteraard. Wat een sneue bullshit toch. De enige foto's op haar insta zijn van haar reet en die verwondingen.quote:Het liefst zou ik dit niet hoeven delen
Hoe dom ik influencers ook vind...geen bewijs, geen zaak.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:50 schreef Jahr00n het volgende:
Zonder brandwonden mag ze langskomen.quote:
2 ton volgers is niets in Beinvloederslandquote:Op woensdag 16 april 2025 14:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hmm lastig. Ik vind 183.000 volgers net te weinig om er iets om te geven. Had ze er nou 200.000 gehad, dan was het echt vreselijk geweest.
Kamervragen!quote:Op woensdag 16 april 2025 15:07 schreef Marsenal het volgende:
Echt heel erg dat dit heeft kunnen gebeuren.
Ze zegt zelf op TikTok dat het haar eigen schuld was omdat ze was weggelopen.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:54 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Hoe dom ik influencers ook vind...geen bewijs, geen zaak.
Ik heb nog een wit "zalfje" in de aanbieding dat erg goed schijnt te helpen bij brandwondenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zonder brandwonden mag ze langskomen.
Dat geldt voor de meeste beïnvloeders.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze heeft een mooi koppie maar ze klinkt als een leeghoofd.
200.000.000 daarentegen.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
2 ton volgers is niets in Beïnvloedersland.
Dit zijn toch gewoon voedingswaarden?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Twee minuten is inderdaad erg lang en niet bevorderlijk voor de gezonde nutritionele eigenschappen, zo kort mogelijk is het devies en zeker niet verhitten.
Selderij en water klinkt trouwens als een wel heel gore smoothie. Maar je moet er wat voor over hebben om "beïnvloeder" te zijn.
Ja, ben ik met je eens.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste beïnvloeders.
Wel een raar soort Google-translate Nederlands.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:09 schreef Kopiko het volgende:
Wat meer achtergrondinfo afkomstig van haar account:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.instagram.com/kimmydutchy/
Ja. Ik doe graag interessant.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon voedingswaarden?
Eigenlijk niet. Influencer is een raar begrip, maar door de buitenlandse term zet je het een beetje op afstand waardoor het normaler lijkt, dat is het niet. Dus ik ben team 'beïnvloeder'.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wel een raar soort Google-translate Nederlands.
Ik bedoelde meer die tekst die kennelijk op haar Instagram (heb ik niet) staat:quote:Op woensdag 16 april 2025 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Influencer is een raar begrip, maar door de buitenlandse term zet je het een beetje op afstand waardoor het normaler lijkt, dat is het niet. Dus ik ben team 'beïnvloeder'.
quote:Even later is alles geschiedenis,
Dit is geen normaal Nederlands.quote:Op dit moment is alleen rust en tijd wat me kan vertellen of alles goedkomt,
Toch wel als ik daar iets kokend heets in zou willen blenderen.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
Dat kan iedereen gebeuren. Bij een blender zou ik ook niet snel de gebruikshandleiding lezen. Omdat het een fucking blender is.
Hopelijk komt Kimberly er weer snel bovenop.
Mischien zelfde username maar ik zit niet op TikTok.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zegt zelf op TikTok dat het haar eigen schuld was omdat ze was weggelopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |