Middagquote:
Inderdaad, ik mis haar.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waar is @:4everblackeyed heen trouwens?
ja thats fuckedup, ik hoop echt dat je hier vanaf komtquote:Op woensdag 16 april 2025 14:47 schreef essnhills het volgende:
Het is koud, het regent, en ik ben moe
Ohnoesquote:Op woensdag 16 april 2025 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geldt alleen voor vrouwelijke gingers.
*schouderklopje geeft*quote:Op woensdag 16 april 2025 14:47 schreef essnhills het volgende:
Het is koud, het regent, en ik ben moe
In maart was er een update dat ze in de eerste 3 maanden in totaal (verspreid over de 3 klinieken) circa 230 patiënten hebben gezien. En dat er nu ook een kliniek specifiek voor kinderen open ging.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:50 schreef Karzai het volgende:
nog iets van de kliniek gehoor essje? ik snap ook niet dat hier veel meer werk van gemaakt word tienduizenden mensen hebben er last van in nederland en je hoort er amper iets over in de media
Die is wel vaker even weg toch? Die gek heeft een levenquote:Op woensdag 16 april 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waar is @:4everblackeyed heen trouwens?
Een wat?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is wel vaker even weg toch? Die gek heeft een leven
er is natuurlijk ook nog geen medicijn voor, ik vind het maar vaag allemaalquote:Op woensdag 16 april 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
In maart was er een update dat ze in de eerste 3 maanden in totaal (verspreid over de 3 klinieken) circa 230 patiënten hebben gezien. En dat er nu ook een kliniek specifiek voor kinderen open ging.
Als het goed is komt er "binnenkort" een officiële update. Eind vorig jaar had 1 van de betrokken artsen een informatief webinar gedaan over wat ze nou precies gingen doen. Dus hopelijk weer zoiets en met wat eerste resultaten.
Maar ik krijg meer info uit updates van patiënten die langs zijn geweest in de facebookgroepen. Die posten regelmatig wat er allemaal is getest (18 buisjes bloed afnemen etc) en welke medicijnen ze krijgen.
Als daar een update over komt dan ga ik zelf naar de huisarts met of ik dat zelf mag testen. Al zal het dan niet vergoed worden.
Nee, er is nog geen medicijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
er is natuurlijk ook nog geen medicijn voor, ik vind het maar vaag allemaal
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 16 april 2025 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, er is nog geen medicijn.
Ze testen wat middelen uit die eigenlijk voor andere ziektes zijn, maar die bijvoorbeeld in hele lage dosis een positief effect lijken te hebben. En daar word ik dan niet beter van, maar als ik dan bijvoorbeeld 30% meer energie erbij krijg, of dat die brainfog halveert.. dan kan ik ineens alweer veel meer doen dan nu.
Heeft ze daar wel onze toestemming voor gevraagd?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is wel vaker even weg toch? Die gek heeft een leven
Ik heb niks tegen mannelijke gingers. Enkele van mijn beste vrienden zijn gingers!quote:
ja in bed blijven liggen lost ook niet veel opquote:Op woensdag 16 april 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
Nou ik ga proberen iets te doen want heb net geslapen weer nadat ik al 12 uur had geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |