Een duidelijke de nee. Palingpop.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Maxi-mus Volendamse palingzangers die affiniteit met voetbal veinzen is geen voetbalcultuur, hé?
Oh nog best lang, ik dacht dat het fysiek niet zo best ging omdat je veel moest rusten maar lekker lezen lukt dus wel gelukkigquote:Op woensdag 16 april 2025 11:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verschillend. Andy van de Meijden geloof 4 uur in bed uitgelezen. Suarez half boek. Maar altijd minstens bladzij of 30. Ik denk dat ik gemiddeld 2 en half uur lees voor ik m'n ogen dicht doe.
Goeiemorgen.
Denk dat 90% van de dikke bekende mensen die opeens slank(er) zijn aan de ozempic of mounjaro zitten of een maagverkleining hebben gehad. Sporten en je dieet aanpassen is teveel moeite, vergt hopen discipline en duurt te lang.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/pr(...)aatsbanket~a3b76fa2/
Zou dat biggetje aan de ozempic zitten?
Fentanyl.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/pr(...)aatsbanket~a3b76fa2/
Zou dat biggetje aan de ozempic zitten?
Kan je me nog even advies geven mbt m'n nieuwe baan? Jij bent wel iemand die op het forum acteert succesvol te zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou wel een keer een Fleur willen neuken.
Pak niet gelijk de laatste banaan van de fruitschaal op je eerste dag.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je me nog even advies geven mbt m'n nieuwe baan? Jij bent wel iemand die op het forum acteert succesvol te zijn.
In je eerste online meeting moet je gewoon meteen nonchalant op zo'n loopband gaan zodat men weet dat je lekker vitaal bent.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je me nog even advies geven mbt m'n nieuwe baan? Jij bent wel iemand die op het forum acteert succesvol te zijn.
Dan ben je ook wel echt een enorme lulquote:Op woensdag 16 april 2025 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
In je eerste online meeting moet je gewoon meteen nonchalant op zo'n loopband gaan zodat men weet dat je lekker vitaal bent.
Dat doet een collega van mij ook altijd en iedereen vindt dat om die reden een waanzinnige kanjerdebiel.
Toch wel Anne-Fleur hoop ik.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
Gewoon avgquote:Op woensdag 16 april 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la @:johannes_vermeer).
watquote:Op woensdag 16 april 2025 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
In je eerste online meeting moet je gewoon meteen nonchalant op zo'n loopband gaan zodat men weet dat je lekker vitaal bent.
Dat doet een collega van mij ook altijd en iedereen vindt dat om die reden een waanzinnige kanjerdebiel.
Heb bij een Fleur in de klas gezeten, moeilijk lekker wijf was datquote:Op woensdag 16 april 2025 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volg je gevoel René.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |