Jij stelt voor dat de gemeente dus regelmatig even binnen komt kijken of ze wel samen het huishouden doen?quote:Op woensdag 16 april 2025 16:35 schreef Gia het volgende:
Verschil met studentenwoningen is dat de eigenaar daar over het algemeen niet zelf woont en studenten niet per se een gezamenlijke huishouding voeren. Ervan uitgaande dat Noor samen met haar vriendinnen gaat koken en eten en zo....
Het vraagstuk dient inderdaad omgedraaid te worden: wie zijn de ambtenaren die zich met dit soort futiliteiten bezig houden en hoe snel kunnen deze ontslagen worden.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:46 schreef Chivaz het volgende:
Mensen die team gemeente hebben gestemd zijn halve communisten en wat mij betreft levensgevaarlijk.
Het is haar fucking huis!!!! Als zij haar vriendinnen in wil laten trekken dan moet dat gewoon kunnen.
Ik weet niet wat cygnofoob betekent en kan het ook niet vinden, dus geen idee.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Was dat omdat het moslims waren of omdat het cygnofobe zeikerds waren?
Waar stel ik dat voor? Totaal niet. Maar dat is wel het verschil.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij stelt voor dat de gemeente dus regelmatig even binnen komt kijken of ze wel samen het huishouden doen?
Cycnus is zwaan in het latijn en cygno is de afgeleide vorm via c > g klankverandering zoals in de datief.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik weet niet wat cygnofoob betekent en kan het ook niet vinden, dus geen idee.
Weet ook niet of je het nu over de overlast van het buurthuis hebt, of de angst voor zwanen.
Ah, bedankt. Wiki wist het niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Cycnus is zwaan in het latijn en cygno is de afgeleide vorm via c > g klankverandering zoals in de genitief.
Nou idd, hoe zit dat met een inwonende nanny?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ff zonder dollen, ze heeft met een van die twee meiden een relatie en woont dus samen en die derde is de nanny voor de kat.
Probleem opgelost.
Dat is het risico dat de gemeente neemt door een meisje te gaan treiteren dat geen kwade bedoelingen heeft, en ik acht de kans vrij groot dat de buren en/of de ambtenaar van dienst dat vooral doet omdat ze pissig zijn dat een 18-jarige een huis kon kopen.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:15 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Probleem is dat als Noor 'wint', dit de poort openzet naar misbruik gezien plots alle huisjesmelkers ineens inwonende vrienden hebben. Wat weer enorm veel controles vereist van de gemeente.
Snap wel dat het enorm frustrerend is natuurlijk. Misschien kunnen ze een andere loophole gebruiken die niet misbruikt kan worden door verhuurders van studentenwoningen. Zelfs bewoningsplicht voor de verhuurder werkt hier niet omdat er genoeg mensen zijn die een kamer verhuren aan een student in een huis dat ze zelf bewonen.
Als ze alleen woont, kan ze ook iedereen uitnodigen voor een feestje. Iedereen kan potentieel overlast veroorzaken. En als er overlast is, kan dat dan altijd nog gemeld worden. Ik vind het maar een zwak argument.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:26 schreef deedeetee het volgende:
Ik zou me ook niet verheugen op de studentenfeestjes als ik er naast zou wonen.
Je woont liever naast mij? Een alleenstaande van middelbare leeftijd? Nodig ik regelmatig vrienden uit en kan jij kiezen om de hele nacht wakker gehouden te worden met Drum 'n Bass of black metal.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:26 schreef deedeetee het volgende:
Ik zou me ook niet verheugen op de studentenfeestjes als ik er naast zou wonen.
Ik wil naast je wonenquote:Op woensdag 16 april 2025 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je woont liever naast mij? Een alleenstaande van middelbare leeftijd? Nodig ik regelmatig vrienden uit en kan jij kiezen om de hele nacht wakker gehouden te worden met Drum 'n Bass of black metal.![]()
Dan woon ik liever naast Noor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
quote:Op woensdag 16 april 2025 18:03 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik wil naast je wonenMijn buren zijn er bijna nooit, moet te regelen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Het voeren van een gezamenlijke huishouding betekent niet per se dat je samen het huishouden doet.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:51 schreef Danny het volgende:
Jij stelt voor dat de gemeente dus regelmatig even binnen komt kijken of ze wel samen het huishouden doen?
Nee dank je wel ik woon liever niet naast een aso.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je woont liever naast mij? Een alleenstaande van middelbare leeftijd? Nodig ik regelmatig vrienden uit en kan jij kiezen om de hele nacht wakker gehouden te worden met Drum 'n Bass of black metal.![]()
Dan woon ik liever naast Noor.
Reactie gemeente:quote:Op woensdag 16 april 2025 12:06 schreef kwiwi het volgende:
Dus Noor zou wel met 1 vriendin samen mogen wonen, want dan ziet de gemeente ze als een lesbisch stel?
Eens, maar het heeft ook z'n nadelen/risico's. Wat als men woningen gaat verhuren aan grote groepen arme luidruchtige immigranten? Wat als er opeens 10-15 immigranten in een eengezinswoning intrekken?quote:Op woensdag 16 april 2025 16:46 schreef Chivaz het volgende:
Mensen die team gemeente hebben gestemd zijn halve communisten en wat mij betreft levensgevaarlijk.
Het is haar fucking huis!!!! Als zij haar vriendinnen in wil laten trekken dan moet dat gewoon kunnen.
quote:Op woensdag 16 april 2025 18:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Reactie gemeente:
"Geachte, hier kunnen wij mee instemmen mits het stel ook seks heeft. Wij sturen een ambtenaar om dit te controleren en, voor de dossiervorming, met de camera vast te leggen. Gr gr, De Gemeente"
Dit dusquote:Op woensdag 16 april 2025 16:35 schreef Gia het volgende:
Vind het wel een interessante zaak als Noor hiermee naar een advocaat stapt.
Leefbaarheid. Omwonenden zitten helemaal niet te wachten op de overlast die zo'n semi-studentenhuis met zich meebrengt.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
WTF
Echt waar de Neuk bemoeit de gemeente zich mee.
Ik zou het huis verkopen aan een Haatbaard met 2-3 vrouwen en een hele stoet kutpubersquote:Op woensdag 16 april 2025 19:15 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Leefbaarheid. Omwonenden zitten helemaal niet te wachten op de overlast die zo'n semi-studentenhuis met zich meebrengt.
En daarnaast, als je dit toelaat dan kunnen van die huizen waar 12 Roemenen in wonen dus ook. En dat wil je ook niet. Jammer voor Noor, maar wat de gemeente hier doet is vrij logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |