abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217477693
En dan moeten de krumpers nog komen.

En dat die klootviool (hehe) ook nog eurovision erbij tagt ook. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 april 2025 @ 10:40:17 #102
163650 Greys
pi_217477705
Ik kan nergens een goede video vinden van Claude bij 538 Koningsdag. Hopelijk zetten ze dat nog op YouTube.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 april 2025 @ 10:40:49 #103
163650 Greys
pi_217477709
quote:
10s.gif Op zondag 27 april 2025 10:38 schreef Mandy040986 het volgende:
En dan moeten de krumpers nog komen.

En dat die klootviool (hehe) ook nog eurovision erbij tagt ook. _O-
Ja bizar toch hahahaha.
'Kijk ik verklap dingen openbaar als medewerker!'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217477716
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2025 10:40 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja bizar toch hahahaha.
En er werd nooit meer iets van hem vernomen.

_O-

:@
pi_217477928
Gaan we nu serieus in paniek raken omdat er 2 violen bij komen? }:|
pi_217478158
Ja die violen kunnen ze, als act, natuurlijk weggooien.
Maar dat hebben we bij Waylon ook gezien, al was dat een gitaar. En dat was ook al zo'n succes. :P

Ik hoop dat dit echt een grap is, want violen?
Maar ach het zou mij ook niets verbazen.
Wat zijn we trouwens weer heerlijk aan het panikeren. :)
Maar als Aran B meeleest dan zal violengate ook wel in Boulevard komen.
  zondag 27 april 2025 @ 11:48:56 #107
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_217478159
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2025 11:08 schreef NailQueen het volgende:
Gaan we nu serieus in paniek raken omdat er 2 violen bij komen? }:|
En een trommel en een fluit.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_217478173
quote:
81s.gif Op zondag 27 april 2025 11:48 schreef Arizona het volgende:

[..]
En een trommel en een fluit.
Zo iets? :7
Bekijk deze YouTube-video
pi_217478374
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2025 10:40 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja bizar toch hahahaha.
Pete Hegseth klust bij als zanger.
pi_217478730
Ah nee violen? Waarom? Gaat Nederland nou weer ouderwets de staging verpesten? Neem toch een een goede creatieve geest in dienst die er wat van maakt. Kijk af bij melodieënfestival in Zweden. Zelfs met arcade hebben ze het nog bijna verpest met die niks toevoegende lichtbal die een 50/50 kans had om niet eens aan te gaan.
pi_217478828
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 13:05 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ah nee violen? Waarom? Gaat Nederland nou weer ouderwets de staging verpesten? Neem toch een een goede creatieve geest in dienst die er wat van maakt. Kijk af bij melodieënfestival in Zweden. Zelfs met arcade hebben ze het nog bijna verpest met die niks toevoegende lichtbal die een 50/50 kans had om niet eens aan te gaan.
Overdrijven is ook een vak.
pi_217478836
Zijn die violen niet gewoon voor het optreden van ABM, jongens?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 april 2025 @ 13:20:01 #113
163650 Greys
pi_217478844
quote:
Maar wacht ff. Bij S10 riepen we bijna allemaal heel hard en meermaals 'jemig, had die ene maar genomen die de staging deed bij Matthijs'. En nu hebben 'we' die ene en is het alsnog nu al verpest terwijl we nog helemaal niks gezien hebben? :P

Ik weet ook echt dat de NLse track record qua staging niet heel best is, maar laten we deze meneer (én Claude die het zelf te gek vindt qua staging) nou heel even het voordeel van de twijfel geven haha. De repetities beginnen al bijna. Dan weten we iets meer. Niet echt veel meer want je mag niks meer zien de eerste week, maar wie weet komt er dan een kruimel info van Eurovision zelf. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217478885
quote:
Waarom altijd zo hysterisch in je reacties?

Ze hebben dit jaar een nieuwe creatieve geest, Pim Brassien. Die eerder de toffe laser-staging deed van S10 bij DWDD, en ook bij Matthijs Gaat Door mooie dingen deed voor o.a. Stromae. Er zal vast wel iets aardigs uitrollen. De violen zijn een beetje suf, maar we weten verder helemaal niks, zelfs niet of die violen wel bij Nederland horen.

quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2025 13:20 schreef Greys het volgende:

Ik weet ook echt dat de NLse track record qua staging niet heel best is, maar laten we deze meneer (én Claude die het zelf te gek vindt qua staging) nou heel even het voordeel van de twijfel geven haha. De repetities beginnen al bijna. Dan weten we iets meer. Niet echt veel meer want je mag niks meer zien de eerste week, maar wie weet komt er dan een kruimel info van Eurovision zelf. :+
Dat zegt op zich niet zoveel, S10 vond haar eigen staging "sick" en bij Joost Klein was het de tweede maanlanding :) Claude is natuurlijk een positivo, die zal ook niet gauw zeggen dat het maar zo-zo is. We gaan het wel zien, met andere woorden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 april 2025 @ 13:24:55 #115
163650 Greys
pi_217478892
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 12:23 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Pete Hegseth klust bij als zanger.
_O-

Dat was ook degene die de inzending lekte denk ik, achteraf gezien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217478930
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2025 10:22 schreef Cee het volgende:
Misschien zijn die vioolmensen nog van Albanië want die moeten voor Nederland en daar zitten ook violen in toch?
Waarschijnlijk is dit het gewoon _O-
pi_217478992
quote:
Die hebben we nu. Dus daarom geloof ik er gewoon niks van dat die zoiets als violen bedenkt bij deze act. ALS er al een muziekinstrument bijgesleept zou moeten worden, dan zou een oude piano nog logisch zijn, maar violen...? No way. Die foto is van een ander land, kan niet anders. En die tags zijn gewoon een foute grap.
pi_217479008
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 13:39 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Die hebben we nu. Dus daarom geloof ik er gewoon niks van dat die zoiets als violen bedenkt bij deze act. ALS er al een muziekinstrument bijgesleept zou moeten worden, dan zou een oude piano nog logisch zijn, maar violen...? No way. Die foto is van een ander land, kan niet anders. En die tags zijn gewoon een foute grap.
Ik neem aan dat ze C'est La Vie aan het zingen waren in dit filmpje.
pi_217479047
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 13:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik neem aan dat ze C'est La Vie aan het zingen waren in dit filmpje.
Maar er is toch helemaal geen filmpje, alleen een foto... Of ben ik nou gek?
pi_217479083
Vind die zwarte kleding nog veel erger dan die eventuele violen. Maar ik vertrouw op jullie dat stand-ins vaak een effen (zwarte) kleur dragen en dat dat niet gebaseerd is op de outfit van de echte act van de artiest in kwestie.
pi_217479133
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 13:51 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Maar er is toch helemaal geen filmpje, alleen een foto... Of ben ik nou gek?
Deze foto is een still van een filmpje dat die kerel op z'n Instagram had gepost. Ik begrijp dat je het graag anders ziet, maar dit is waarschijnlijk wel de stand in-zanger van Claude, en dit zouden ook goed de mensen kunnen zijn die met hem op het podium staan. Eerder wel dan niet, zeg maar.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 april 2025 @ 14:15:50 #122
163650 Greys
pi_217479184
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 13:24 schreef blackswangreen het volgende:

Dat zegt op zich niet zoveel, S10 vond haar eigen staging "sick" en bij Joost Klein was het de tweede maanlanding :) Claude is natuurlijk een positivo, die zal ook niet gauw zeggen dat het maar zo-zo is. We gaan het wel zien, met andere woorden.
Dat weet ik toch, maar wat je zelf ook al zei: we hebben nu én Pim (degene die iedereen zo graag wilde hier destijds) én Claude is gewoon zelf ook erg tevreden, dus het verdient gewoon het voordeel van de twijfel. De clip was prachtig, het eerste live optreden was prima gedaan, er is nog weinig reden om aan te nemen dat het flut gaat worden.

Ik denk wél dat mensen misschien gewoon ook veel te hoge verwachtingen hebben af en toe van een staging. Want die lichtstralen bij S10 bij Matthijs waren uiteraard top en prima - en ik snap en ben het ermee eens dat men toen jubelde dat dat veel beter was dan de uiteindelijke staging van S10 - maar ook de Matthijsstaging was niet groundbreaking ofzo in de wereld van staging. Zulke toffe lichtshows waren er bv ook in AFAS afgelopen 5 april bij Eurovision in Concert bij bijna elke deelnemer.
NL/AvroTros heeft helemaal geen budget voor Måns Zelmerlöw achtige taferelen op een podium, dus verwacht dat dan ook ajb niet. (Dit laatste in het algemeen uiteraard, niet tegen jou direct).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217479468
quote:
14s.gif Op zondag 27 april 2025 14:15 schreef Greys het volgende:

[..]
NL/AvroTros heeft helemaal geen budget voor Måns Zelmerlöw achtige taferelen op een podium, dus verwacht dat dan ook ajb niet. (Dit laatste in het algemeen uiteraard, niet tegen jou direct).
Maar dat is toch eigenlijk wel raar. Nederland is veel groter dan Zweden. Daar heb je op Melfest al een stuk of 10 stagings die beter zijn dan waar Nederland doorgaans mee komt. Zo ontzettend veel geld heeft SVT toch ook weer niet? Het is de publieke omroep! De platenlabels zullen wel een duit in het zakje doen, maar dat moet dan in Nederland toch ook kunnen?
pi_217479517
quote:
10s.gif Op zondag 27 april 2025 10:04 schreef Greys het volgende:
En het viool spelen is toch nep dus dan dansen ze daarna vast mee.
We doen alsof we muzikanten zijn en gaan daarna ineens onverwacht dansen.

Hello-outlaw-in-em-all-over-again.

Al zou het hier wél kunnen werken.
C’est Davie :o)
pi_217479530
Spuit 67. C’est ma vie.
C’est Davie :o)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')