Ja bizar toch hahahaha.quote:Op zondag 27 april 2025 10:38 schreef Mandy040986 het volgende:
En dan moeten de krumpers nog komen.
En dat die klootviool (hehe) ook nog eurovision erbij tagt ook.![]()
En er werd nooit meer iets van hem vernomen.quote:Op zondag 27 april 2025 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja bizar toch hahahaha.
'Kijk ik verklap dingen openbaar als medewerker!'
En een trommel en een fluit.quote:Op zondag 27 april 2025 11:08 schreef NailQueen het volgende:
Gaan we nu serieus in paniek raken omdat er 2 violen bij komen?
Pete Hegseth klust bij als zanger.quote:Op zondag 27 april 2025 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja bizar toch hahahaha.
'Kijk ik verklap dingen openbaar als medewerker!'
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 27 april 2025 13:05 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ah nee violen? Waarom? Gaat Nederland nou weer ouderwets de staging verpesten? Neem toch een een goede creatieve geest in dienst die er wat van maakt. Kijk af bij melodieënfestival in Zweden. Zelfs met arcade hebben ze het nog bijna verpest met die niks toevoegende lichtbal die een 50/50 kans had om niet eens aan te gaan.
Maar wacht ff. Bij S10 riepen we bijna allemaal heel hard en meermaals 'jemig, had die ene maar genomen die de staging deed bij Matthijs'. En nu hebben 'we' die ene en is het alsnog nu al verpest terwijl we nog helemaal niks gezien hebben?quote:Op zondag 27 april 2025 13:05 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ah nee violen? Waarom? Gaat Nederland nou weer ouderwets de staging verpesten? Neem toch een een goede creatieve geest in dienst die er wat van maakt. Kijk af bij melodieënfestival in Zweden. Zelfs met arcade hebben ze het nog bijna verpest met die niks toevoegende lichtbal die een 50/50 kans had om niet eens aan te gaan.
Waarom altijd zo hysterisch in je reacties?quote:Op zondag 27 april 2025 13:05 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dat zegt op zich niet zoveel, S10 vond haar eigen staging "sick" en bij Joost Klein was het de tweede maanlandingquote:Op zondag 27 april 2025 13:20 schreef Greys het volgende:
Ik weet ook echt dat de NLse track record qua staging niet heel best is, maar laten we deze meneer (én Claude die het zelf te gek vindt qua staging) nou heel even het voordeel van de twijfel geven haha. De repetities beginnen al bijna. Dan weten we iets meer. Niet echt veel meer want je mag niks meer zien de eerste week, maar wie weet komt er dan een kruimel info van Eurovision zelf.
quote:Op zondag 27 april 2025 12:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Pete Hegseth klust bij als zanger.
Waarschijnlijk is dit het gewoonquote:Op zondag 27 april 2025 10:22 schreef Cee het volgende:
Misschien zijn die vioolmensen nog van Albanië want die moeten voor Nederland en daar zitten ook violen in toch?
Die hebben we nu. Dus daarom geloof ik er gewoon niks van dat die zoiets als violen bedenkt bij deze act. ALS er al een muziekinstrument bijgesleept zou moeten worden, dan zou een oude piano nog logisch zijn, maar violen...? No way. Die foto is van een ander land, kan niet anders. En die tags zijn gewoon een foute grap.quote:Op zondag 27 april 2025 13:05 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik neem aan dat ze C'est La Vie aan het zingen waren in dit filmpje.quote:Op zondag 27 april 2025 13:39 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Die hebben we nu. Dus daarom geloof ik er gewoon niks van dat die zoiets als violen bedenkt bij deze act. ALS er al een muziekinstrument bijgesleept zou moeten worden, dan zou een oude piano nog logisch zijn, maar violen...? No way. Die foto is van een ander land, kan niet anders. En die tags zijn gewoon een foute grap.
Maar er is toch helemaal geen filmpje, alleen een foto... Of ben ik nou gek?quote:Op zondag 27 april 2025 13:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze C'est La Vie aan het zingen waren in dit filmpje.
Deze foto is een still van een filmpje dat die kerel op z'n Instagram had gepost. Ik begrijp dat je het graag anders ziet, maar dit is waarschijnlijk wel de stand in-zanger van Claude, en dit zouden ook goed de mensen kunnen zijn die met hem op het podium staan. Eerder wel dan niet, zeg maar.quote:Op zondag 27 april 2025 13:51 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Maar er is toch helemaal geen filmpje, alleen een foto... Of ben ik nou gek?
Dat weet ik toch, maar wat je zelf ook al zei: we hebben nu én Pim (degene die iedereen zo graag wilde hier destijds) én Claude is gewoon zelf ook erg tevreden, dus het verdient gewoon het voordeel van de twijfel. De clip was prachtig, het eerste live optreden was prima gedaan, er is nog weinig reden om aan te nemen dat het flut gaat worden.quote:Op zondag 27 april 2025 13:24 schreef blackswangreen het volgende:
Dat zegt op zich niet zoveel, S10 vond haar eigen staging "sick" en bij Joost Klein was het de tweede maanlandingClaude is natuurlijk een positivo, die zal ook niet gauw zeggen dat het maar zo-zo is. We gaan het wel zien, met andere woorden.
Maar dat is toch eigenlijk wel raar. Nederland is veel groter dan Zweden. Daar heb je op Melfest al een stuk of 10 stagings die beter zijn dan waar Nederland doorgaans mee komt. Zo ontzettend veel geld heeft SVT toch ook weer niet? Het is de publieke omroep! De platenlabels zullen wel een duit in het zakje doen, maar dat moet dan in Nederland toch ook kunnen?quote:Op zondag 27 april 2025 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
NL/AvroTros heeft helemaal geen budget voor Måns Zelmerlöw achtige taferelen op een podium, dus verwacht dat dan ook ajb niet. (Dit laatste in het algemeen uiteraard, niet tegen jou direct).
We doen alsof we muzikanten zijn en gaan daarna ineens onverwacht dansen.quote:Op zondag 27 april 2025 10:04 schreef Greys het volgende:
En het viool spelen is toch nep dus dan dansen ze daarna vast mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |