Hij staat nu online. Ze zingt het heel mooi. Je kunt wel merken dat ze zowel het Frans als het Engels niet echt machtig is. Maar dat is misschien ook de kracht van het nummer, zelfs als je die talen niet goed spreekt kun je het meezingen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:33 schreef usagi414 het volgende:
Nog 24 uur wachten maar bijzonder dat Mariam Shengelia heeft gekozen om C'est La Vie te coveren voor ALBM
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind het serieus een mooie uitvoering. Keurig gedaan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij staat nu online. Ze zingt het heel mooi. Je kunt wel merken dat ze zowel het Frans als het Engels niet echt machtig is. Maar dat is misschien ook de kracht van het nummer, zelfs als je die talen niet goed spreekt kun je het meezingen.
Violisten? Ik kan me daar zo NIKS bij voorstellen, dat heeft toch geen enkele connectie met het lied? Ja, er klinken violen soms maar toch niet zo opvallend dat ze dat met nepviolisten on stage moeten benadrukken. Ik geloof hier niks van, ik wil gewoon vijf focking goeie dansers bij Claude hebben, die prachtig en krachtig bewegen zoals in de official video en bij de EVA uitvoering.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:58 schreef grazz het volgende:
Ik kwam deze foto op twitter tegen...
De stand in repetities zijn inmiddels begonnen in de St. Jakobshalle. Claude is getagd.
Heb even snel op de insta van deze die riccyrodrigues gekeken, maar het filmpje stond er helaas niet meer op.
[ x ]
Het is Nederland he, en de Avrotros. Heel verrassend zou het niet zijn als de staging minder cool is dan de clip, dat is bij ons namelijk altijd zoquote:Op zondag 27 april 2025 01:30 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Violisten? Ik kan me daar zo NIKS bij voorstellen, dat heeft toch geen enkele connectie met het lied? Ja, er klinken violen soms maar toch niet zo opvallend dat ze dat met nepviolisten on stage moeten benadrukken. Ik geloof hier niks van, ik wil gewoon vijf focking goeie dansers bij Claude hebben, die prachtig en krachtig bewegen zoals in de official video en bij de EVA uitvoering.
“We willen een contrast tussen betekenisvol en gevoelig - vrolijk en opzwepend.Wie weet er iets betekenisvols en gevoeligs? JA, violen!! ”quote:Op zondag 27 april 2025 09:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is Nederland he, en de Avrotros. Heel verrassend zou het niet zijn als de staging minder cool is dan de clip, dat is bij ons namelijk altijd zo
Ja, wij simpele zielen begrijpen dat misschien niet, maar volgens Cornald kunnen de commentatoren dat prima van tevoren uitleggen!quote:Op zondag 27 april 2025 09:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
“We willen een contrast tussen betekenisvol en gevoelig - vrolijk en opzwepend.Wie weet er iets betekenisvols en gevoeligs? JA, violen!! ”
Er zou toch iets of iemand gaan vliegen dit jaar? De violen denk ik.quote:Op zondag 27 april 2025 10:08 schreef Em31 het volgende:
Komt vast wel goed, die violen kun je na een paar seconden ook weggooien.
Het doet me een beetje denken aan Mentissa in de Belgische voorronde... die kwam ineens met een bassiste aanzetten. Dat moet waarschijnlijk benadrukken dat we hier met een échte artieste te maken hebben. Maar het effect is tegenovergesteld: het ziet er ontzettend nep uit. Hetzelfde krijg je met twee violisten die dan een heel vioolorkest moeten voorstellen: je benadrukt alleen maar dat de muziek niet live is.quote:Op zondag 27 april 2025 09:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
“We willen een contrast tussen betekenisvol en gevoelig - vrolijk en opzwepend.Wie weet er iets betekenisvols en gevoeligs? JA, violen!! ”
Die zanger van Cyprus gaat vliegen.quote:Op zondag 27 april 2025 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zou toch iets of iemand gaan vliegen dit jaar? De violen denk ik.
Na Ikealamp-gate, veenlijk-gate, blauwe vogelgate hebben we nu vioolgate!quote:Op zondag 27 april 2025 10:07 schreef Em31 het volgende:
Oké nu zijn we wel echt weer begonnen, genieten.
Hahaha.quote:Op zondag 27 april 2025 10:12 schreef blackswangreen het volgende:
Laten we hopen dat deze mensen toevallig een viool bij zich hadden, maar dat zal wel niet.
We raken een gevoelige snaar.quote:Op zondag 27 april 2025 10:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Na Ikealamp-gate, veenlijk-gate, blauwe vogelgate hebben we nu vioolgate!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |