abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217525344
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 12:51 schreef Greys het volgende:
Wat ziet hij er weer prachtig uit.

[ x ]
Outfit. _O_ En wat hij is sowieso fotogeniek.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2025 @ 14:40:03 #227
163650 Greys
pi_217525458
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 14:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Outfit. _O_ En wat hij is sowieso fotogeniek.
Eens! Hij heeft echt een prachtige stijl qua kleden en een geweldige uitstraling.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217525571
Is er eigenlijk al iets bekend over zijn outfit?
  zaterdag 3 mei 2025 @ 16:20:15 #229
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217526146
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 12:51 schreef Greys het volgende:
Wat ziet hij er weer prachtig uit.

[ x ]
What’s not to love O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  ESF Reporter zaterdag 3 mei 2025 @ 16:27:45 #230
87554 Cee
Welluk?
pi_217526202
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 13:02 schreef blackswangreen het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)it-videoclip-niet-op
[..]
Dat is echt gelul, die foto van de violen had nul komma nul invloed. Het was alleen dat de odds van Israël een beetje daalden en zo weer boven Nederland uitkwamen. Er wordt in Nederland (en vooral door Boulevard) veel te hysterisch gedaan over die bookmakers. Ook het hele idee achter dit artikel is al onzin, dat de dancebreak uit de videoclip ontbreekt, aangezien er helemaal geen dancebreak zit in de videoclip.
Nadeel van zo’n content-luwe periode tijdens de repetities is dat media dus dan maar dingen gaat verzinnen. _O-
pi_217526696
Misschien leid ik aan waanillusies maar ik begin steeds meer te denken dat we wellicht de jury wel eens kunnen winnen als de staging ook goed uitpakt. Het zou me niet verbazen iig.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:11:26 #232
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_217527010
quote:
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 12:54 schreef Greys het volgende:
Pim Brassien:

"Ik had iets bedacht met water, regen of nevel", zei Pim. "Dat zou gecombineerd met lamplicht een prachtig effect kunnen opleveren. Ook Claude leek het leuk: dansen in de regen. Maar stromend water op het podium bleek verboden." De regisseur probeerde nog een manier te verzinnen om zijn plan toch te realiseren. "Konden we geen verrijdbaar podiumdeel maken waarin we al het water opvingen? Maar het kwam er niet door bij de Songfestivalorganisatie. Jammer, maar er bleef genoeg ander moois over."

Via de link van Thrts hierboven.

Ben benieuwd wat het uiteindelijk wel gaat worden dan. *O*
Boulevard heeft deze quotes uit een interview met Pim Brassien gehaald (Het Parool / AD)

Hoe zing je een Songfestivalnummer in 180 seconden de harten van de tv-kijker in? Regisseur Pim Brassien kent het geheim

Hij zegt ook dat hij graag nieuwe technieken inzet op een manier die de inhoud versterkt.
De drones bij Matthijs gaat door. Het spelen met live en niet live bij Peter Pannekoek.

En uit die gereedschapskist komt in Basel ook iets. Niet stunten om het stunten, maar als onderdeel van het verhaal.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zaterdag 3 mei 2025 @ 18:12:21 #233
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217527019
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_217527298
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 18:11 schreef usagi414 het volgende:

[..]
[..]
Boulevard heeft deze quotes uit een interview met Pim Brassien gehaald (Het Parool / AD)

Hoe zing je een Songfestivalnummer in 180 seconden de harten van de tv-kijker in? Regisseur Pim Brassien kent het geheim

Hij zegt ook dat hij graag nieuwe technieken inzet op een manier die de inhoud versterkt.
De drones bij Matthijs gaat door. Het spelen met live en niet live bij Peter Pannekoek.

En uit die gereedschapskist komt in Basel ook iets. Niet stunten om het stunten, maar als onderdeel van het verhaal.
Bewaarinterviewtje voor als het gewoon een beetje dansen op een smoky plinth blijkt te worden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_217528432
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 18:11 schreef usagi414 het volgende:

[..]
[..]

Ik begrijp bij het lezen van dit artikel dat Pim al door de AvroTros was uitgekozen om het uitverkoren lied uiteindelijk in beeld te gaan brengen, nog voordat de definitieve keuze was gemaakt. Dat had ik eerder nog niet meegekregen. En ik vind dat wel een mooie en stevige beslissing van AvroTros. Daarvoor werd die artistieke keuze aan het directe team rond de artiest overgelaten, toch? Dat heeft niet altijd goed uitgepakt. Nu heeft AvroTros gekozen voor iets meer vinger in de pap.
pi_217528557
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 12:54 schreef Greys het volgende:
Pim Brassien:

"Ik had iets bedacht met water, regen of nevel", zei Pim. "Dat zou gecombineerd met lamplicht een prachtig effect kunnen opleveren. Ook Claude leek het leuk: dansen in de regen. Maar stromend water op het podium bleek verboden." De regisseur probeerde nog een manier te verzinnen om zijn plan toch te realiseren. "Konden we geen verrijdbaar podiumdeel maken waarin we al het water opvingen? Maar het kwam er niet door bij de Songfestivalorganisatie. Jammer, maar er bleef genoeg ander moois over."

Via de link van Thrts hierboven.

Ben benieuwd wat het uiteindelijk wel gaat worden dan. *O*
Ik heb in i.t.t. voorgaande jaren niet heel hoge verwachtingen. Ik denk dat vooral regie en belichting sterk op orde gaan zijn, en dat is bij ons eigenlijk altijd wel het geval. Verder Claude deels in het oranje, moderne dans en vooral geen violist. Dat zie ik gewoon niet voor me.

Omdat water niet mag, zou het best eens kunnen zijn dat er iets anders naar beneden komt wat een mooi effect geeft (van dat glinsterende confetti?), alleen zit je met het land na je. Tenzij er na Claude een heel korte break is om de boel schoon te vegen. Maar daar ga ik al met mn lage verwachtingen... :')
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_217528598
Hoe laat wordt morgen ongeveer de meltdown verwacht?
C’est Davie :o)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2025 @ 20:37:45 #238
163650 Greys
pi_217528825
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:21 schreef Dave het volgende:
Hij staat voor 14.50 uur in het schema. Dus ik verwacht ergens rond 15.20 uur ongeveer een beschrijving in de Reddit live blog. :D Die plakken we zowel in dit topic als in het Rehearsals topic.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217528906
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 18:32 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Bewaarinterviewtje voor als het gewoon een beetje dansen op een smoky plinth blijkt te worden.
True story: zoek op "smoky plinth" in Google en je krijgt alleen maar hits die gaan over S10 en De Diepte. Het was dus een uniek staging-concept!
  zaterdag 3 mei 2025 @ 21:17:04 #240
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217529244
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:21 schreef Dave het volgende:
George Michael
pi_217529340
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:17 schreef grazz het volgende:

[..]
Ik heb in i.t.t. voorgaande jaren niet heel hoge verwachtingen. Ik denk dat vooral regie en belichting sterk op orde gaan zijn, en dat is bij ons eigenlijk altijd wel het geval. Verder Claude deels in het oranje, moderne dans en vooral geen violist. Dat zie ik gewoon niet voor me.

Omdat water niet mag, zou het best eens kunnen zijn dat er iets anders naar beneden komt wat een mooi effect geeft (van dat glinsterende confetti?), alleen zit je met het land na je. Tenzij er na Claude een heel korte break is om de boel schoon te vegen. Maar daar ga ik al met mn lage verwachtingen... :')
Confetti mag eigenlijk ook niet, al was het Måns vast gelukt om het erdoor te krijgen. Net als kinderen, of dieren, of al het publiek een bolhoed geven om op te zetten tijdens het optreden (het gaat er nu even niet om in welk jaar Nederland dat hoedenplan had).
pi_217529345
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
True story: zoek op "smoky plinth" in Google en je krijgt alleen maar hits die gaan over S10 en De Diepte. Het was dus een uniek staging-concept!
Ik zou zelfs verwachten dat de helft van de resultaten van mij of @Greys komen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 mei 2025 @ 21:32:59 #243
163650 Greys
pi_217529397
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 21:28 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik zou zelfs verwachten dat de helft van de resultaten van mij of @:greys komen!
_O-

De combinatie van die twee woorden gaan de rest van m'n leven niet meer uit mijn hoofd. Smoky plinth.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217529403
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 21:28 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik zou zelfs verwachten dat de helft van de resultaten van mij of @:greys komen!
Ik weet nog wel dat we toen bij die eerste omschrijving allemaal dachten: what the fuck is een smoky plinth nou weer? Maar dat deze woordcombinatie letterlijk nog nooit was gebruikt, dat had ik niet gedacht.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:21:53 #245
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217529990
Bij Betfair liggen we nu op een gedeelde derde plaats met Frankrijk.
George Michael
  zaterdag 3 mei 2025 @ 22:49:15 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217530483
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 21:27 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Confetti mag eigenlijk ook niet, al was het Måns vast gelukt om het erdoor te krijgen. Net als kinderen, of dieren, of al het publiek een bolhoed geven om op te zetten tijdens het optreden (het gaat er nu even niet om in welk jaar Nederland dat hoedenplan had).
Ah, ja, dan moet dat na 2013 zijn afgeschaft blijkbaar. Loreen met d'r levensgevaarlijke sneeuwvlokjes in 2012 en Emmelie de Forest had ook nog confetti in 2013.

Nou dan maar niet hopen dat we Poolse (2022) toestanden krijgen.
pi_217531039
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:21 schreef GeorgeM het volgende:
Bij Betfair liggen we nu op een gedeelde derde plaats met Frankrijk.
We kruipen steeds verder naar Frankrijk toe, zou wel lekker zijn als je nog 3e kunt komen te staan, dan kan de EBU en de Zweedse maffia je bijna niet meer op een echte kutplek neerzetten in de finale
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217531119
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 23:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]
We kruipen steeds verder naar Frankrijk toe, zou wel lekker zijn als je nog 3e kunt komen te staan, dan kan de EBU en de Zweedse maffia je bijna niet meer op een echte kutplek neerzetten in de finale
:J
pi_217531144
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 23:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nu hopen dat de repetitie ook lekker valt morgen. Zou wel wat zijn, in de top 3 naar de halve finale :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')