Dit is dezelfde gokker die ook die podcast maakt, Talk About Things. Daar hebben ze ook Frankrijk en Nederland als de twee favorieten. Nederland even daargelaten, waar komt dat vertrouwen in Frankrijk vandaan? Ze hebben ze staan als vrijwel zekere jurywinnaar, dat blijkt toch nergens uit?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:15 schreef maresc het volgende:
Als we de volgende bookmaker mogen geloven dan maakt Nederland naast Frankrijk de grootste kans op een overwinning![]()
![]()
: https://eurovisionbetsand(...)ench-connection.html
Vooral omdat wordt ingeschat dat we zowel bij de juries als publiek veel punten gaan halen, waar nadere inzendingen het vooral moeten hebben van één van de twee.
Ik zie een scenario dat Nederland 200+ punten kan pakken bij de jury, maar bij de televote heb ik wel mijn twijfels. We scooren met de televote nooit echt bijstergoed (uitzonderingen daargelaten). Ik denk dat we qua televotes rond de 100-120 uitkomen maximaal in het gunstigste scenario.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is dezelfde gokker die ook die podcast maakt, Talk About Things. Daar hebben ze ook Frankrijk en Nederland als de twee favorieten. Nederland even daargelaten, waar komt dat vertrouwen in Frankrijk vandaan? Ze hebben ze staan als vrijwel zekere jurywinnaar, dat blijkt toch nergens uit?
Dit is gewoon een lekker aanstekelijk positief nummer gebracht door een super charismatische artiest die the full package brengt; goeie stem, lekker in zijn vel, overtuigende dans beweging.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:50 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Ik zie een scenario dat Nederland 200+ punten kan pakken bij de jury, maar bij de televote heb ik wel mijn twijfels. We scooren met de televote nooit echt bijstergoed (uitzonderingen daargelaten). Ik denk dat we qua televotes rond de 100-120 uitkomen maximaal in het gunstigste scenario.
Ik weet niet of 120 punten het gunstigste scenario is, maar inderdaad, de televote is niet ons sterkste puntquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:50 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Ik zie een scenario dat Nederland 200+ punten kan pakken bij de jury, maar bij de televote heb ik wel mijn twijfels. We scooren met de televote nooit echt bijstergoed (uitzonderingen daargelaten). Ik denk dat we qua televotes rond de 100-120 uitkomen maximaal in het gunstigste scenario.
Startplek in de finale gaat wel cruciaal zijn, startplek 1-6 of gesandwiched tussen Zweden, Oostenrijk of Frankrijk zie ik de EBU nog wel uithalen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet of 120 punten het gunstigste scenario is, maar inderdaad, de televote is niet ons sterkste puntAlleen de Common Linnets en Duncan kwamen boven de 50 punten in de televote uit. Dus dan is 120 punten al heel wat.
Sterker nog, we staan nu al 4e. Ik weet niet hoeveel invloed die fanpolls hebben trouwens, België doet daar helemaal niks maar die staan ook gewoon nog 7e in de odds.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:24 schreef TheVulture het volgende:
Israël stribbelt nog wel tegen maar denk dat we vandaag weer 4e staan. We kruipen ook meer en meer richting Frankrijk, omdat die bij de fanpolls toch teveel achter blijven voor een ESF-winnaar
Het lastige is vooral dat Zwitserland als Franstalige inzending al als 19e gaat en Frankrijk, dat moet winnen, als 23e ofzo, waardoor je eerder als 15e zal moeten. Of gewoon als 5e ofzo om Israël te neutraliseren zoals vorig jaar.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Startplek in de finale gaat wel cruciaal zijn, startplek 1-6 of gesandwiched tussen Zweden, Oostenrijk of Frankrijk zie ik de EBU nog wel uithalen.
Dat is echt gelul, die foto van de violen had nul komma nul invloed. Het was alleen dat de odds van Israël een beetje daalden en zo weer boven Nederland uitkwamen. Er wordt in Nederland (en vooral door Boulevard) veel te hysterisch gedaan over die bookmakers. Ook het hele idee achter dit artikel is al onzin, dat de dancebreak uit de videoclip ontbreekt, aangezien er helemaal geen dancebreak zit in de videoclip.quote:Eerder lekte er al beelden uit van zijn act, waarin een dame met een viool te zien is. Claude daalde gelijk bij de bookmakers. Bij RTL Boulevard reageert hij op het uitlekken van deze beelden.
Ja maar ja, demense geloven alles. Dus alles een beetje smeuïg maken ook al klopt het niet, wat maakt het ze uit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:02 schreef blackswangreen het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)it-videoclip-niet-op
[..]
Dat is echt gelul, die foto van de violen had nul komma nul invloed. Het was alleen dat de odds van Israël een beetje daalden en zo weer boven Nederland uitkwamen. Er wordt in Nederland (en vooral door Boulevard) veel te hysterisch gedaan over die bookmakers. Ook het hele idee achter dit artikel is al onzin, dat de dancebreak uit de videoclip ontbreekt, aangezien er helemaal geen dancebreak zit in de videoclip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |