SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ben eindelijk weer op aarde. WTF was dat gisteren
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh gelukkig voel je je weer beter dusquote:Op woensdag 16 april 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
ik ben eindelijk weer op aarde. WTF was dat gisteren![]()
![]()
Jaaa, godzijdank.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh gelukkig voel je je weer beter dusWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien een zonnesteek opgelopen ?quote:Op woensdag 16 april 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
ik ben eindelijk weer op aarde. WTF was dat gisteren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja ik denk dat ik een migraine aanval hadquote:Vannacht ook echt enorm liggen ijlen blijkbaar.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Meh, ben gisteren voornamelijk binnen geweest, i.v.m. cursusquote:Op woensdag 16 april 2025 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een zonnesteek opgelopen ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Flink ruk, fijn dat het verbeterd is en niet verder doorzet.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik een migraine aanval hadVannacht ook echt enorm liggen ijlen blijkbaar.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik had je toch niet te hard gebolkt he?quote:Op woensdag 16 april 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik een migraine aanval hadVannacht ook echt enorm liggen ijlen blijkbaar.
![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 16 april 2025 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Flink ruk, fijn dat het verbeterd is en niet verder doorzet.zeker
denk het welquote:Op woensdag 16 april 2025 10:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had je toch niet te hard gebolkt he?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En de dagen ervoor dan?quote:Op woensdag 16 april 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meh, ben gisteren voornamelijk binnen geweest, i.v.m. cursus
Maar van migraine kan je ook behoorlijk ziek van zijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hysta & Promo
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot laterquote:Op woensdag 16 april 2025 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet weer weg.. moet over 6 min bij de fysio zijn![]()
latersssss![]()
![]()
![]()
ook niet heel lang in de volle zon geweestquote:Op woensdag 16 april 2025 10:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
En de dagen ervoor dan?
Maar van migraine kan je ook behoorlijk ziek van zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zo iemand heeft vannacht veel punten gescoord.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kutgatjes in de nacht?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nou, oa ik.want ik had er kunnen zijn als ik gewoon fit was.
quote:Op woensdag 16 april 2025 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, oa ik.want ik had er kunnen zijn als ik gewoon fit was.
![]()
![]()
waarom krijg ik die 2e ster nou niet bij TPMWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
JA EN WAAR WAS JIJ?quote:
Nou, dan ga ik maar weer eens m'n best doenquote:
Meer kan je niet doenquote:Op woensdag 16 april 2025 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar weer eens m'n best doen![]()
![]()
Morguh Jussiequote:
Hey Amyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je hebt hier drie sterren, is dat niet voldoende?quote:Op woensdag 16 april 2025 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
waarom krijg ik die 2e ster nou niet bij TPMI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik wil er 2quote:Op woensdag 16 april 2025 10:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt hier drie sterren, is dat niet voldoende?
Ja, want hij komt me te dichtbijquote:
Arboquote:
Mag volgende week voorzichtig gaan opbouwen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Woeiiiiquote:Op woensdag 16 april 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Arbo
Mag volgende week voorzichtig gaan opbouwen![]()
![]()
laat me dan toequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Arbo
Mag volgende week voorzichtig gaan opbouwen
I'm surrounded by morons!
Ook de hele dag?I'm surrounded by morons!
nou wat aardigquote:Op woensdag 16 april 2025 10:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal je de hele nacht niet bolkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wel goed, met jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoe is het met je ramen dot?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Ramen
Rustig aan dan nog maar evenquote:Op woensdag 16 april 2025 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Grotendeels wel, maar kan nog niet veel lopen![]()
![]()
Moet ik al omreizen via Schiphol omdat er een stroomstoring is tussen Amsterdam cs en muiderpoort, komt er een wisselstoring bij tussen Eindhoven en Weertben gelukkig op tijd vertrokken dus hallo gtbv
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
heb je wel lekker veel reisgenotquote:Op woensdag 16 april 2025 11:32 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik al omreizen via Schiphol omdat er een stroomstoring is tussen Amsterdam cs en muiderpoort, komt er een wisselstoring bij tussen Eindhoven en Weertben gelukkig op tijd vertrokken dus hallo gtbv
Zo blijf je heen en Weert gaanquote:Op woensdag 16 april 2025 11:32 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
HAHAA OMG
Ik heb de tour aangepast, andere route. En HOP 2 sterren
Deze vrouw hequote:Op woensdag 16 april 2025 11:39 schreef Moeraskat het volgende:
HAHAA OMG
Ik heb de tour aangepast, andere route. En HOP 2 sterren![]()
![]()
Hop hop, like a bunnyI'm surrounded by morons!
bolkbunnyI'm surrounded by morons!
Ik heb bijna paasvrij
T/m maandag.I'm surrounded by morons!
Nee, vanaf 12u vandaag.quote:I'm surrounded by morons!
* Fogel gooit paasei van witte chocoladequote:I'm surrounded by morons!
Ja, heerlijkquote:
Gewoon wat minder bolken en je rust pakken.quote:I'm surrounded by morons!
Ohjaquote:Op woensdag 16 april 2025 11:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon wat minder bolken en je rust pakken.![]()
![]()
jaI'm surrounded by morons!
tik tok tik tok eeeeeeeeeeen klaar met werken
Net gedaan, was goed te zien dat ik groene curry hadquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker hoorquote:Op woensdag 16 april 2025 12:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net gedaan, was goed te zien dat ik groene curry had![]()
Ja dat is het zeker, maar moet nu wel weer opzoek naar iets voor de ramen en dat wordt dan een beste klusquote:Op woensdag 16 april 2025 11:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet toch wel een geruststelling zijn dat nieuws over de ramen?
Ja hier gaat ie goed hoor
Zijn niet veel mogelijkheden om hier wat voor de ramen te hangenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Worden vergoed door raamdecoratie en heb net bevestiging gekregen dat de WB ze ook vergoed.quote:
Gordijnen krijg ik geld van terug maar mag ze wel houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar gelukkig dat het vergoed wordtquote:Op woensdag 16 april 2025 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker, maar moet nu wel weer opzoek naar iets voor de ramen en dat wordt dan een beste klus
Zijn niet veel mogelijkheden om hier wat voor de ramen te hangen![]()
![]()
Bolkvergoeding, krijg jij dat, Justin?I'm surrounded by morons!
Bolken is gewoon onderdeel van zijn functiebeschrijvingquote:Uw ADH vitamine Worst
Mooi bewijs dat het nooit te laat is.quote:Op woensdag 16 april 2025 05:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat de laatste 3-4 jaar sowieso superjaren zijn geweest; getrouwd, rijbewijs (terug) gehaald, mooie functie gescoord en veel geleerdVele malen beter dan de +/- 10 jaren er voor
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 12:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bolken is gewoon onderdeel van zijn functiebeschrijving![]()
![]()
Hap!quote:Op woensdag 16 april 2025 11:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel gooit paasei van witte chocolade
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja dat zeker een pak van mijn hartquote:Op woensdag 16 april 2025 12:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar gelukkig dat het vergoed wordtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan vonden ze mij erg met bolkenquote:Jussie doet er nog even een scheppie bovenop.
Wat moet al dat volk hier? Ga werken stelletje nietsnutten
quote:Op woensdag 16 april 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan vonden ze mij erg met bolkenJussie doet er nog even een scheppie bovenop.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Worden vergoed door raamdecoratie en heb net bevestiging gekregen dat de WB ze ook vergoed.
Gordijnen krijg ik geld van terug maar mag ze wel houdengewoon 2x vergoed! Dat wordt dubbele beglazing!
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Worden vergoed door raamdecoratie en heb net bevestiging gekregen dat de WB ze ook vergoed.
Gordijnen krijg ik geld van terug maar mag ze wel houden![]()
![]()
Een schep maar? OK, misschien een schep van de Bagger 288.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan vonden ze mij erg met bolkenJussie doet er nog even een scheppie bovenop.
quote:Op woensdag 16 april 2025 12:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een schep maar? OK, misschien een schep van de Bagger 288.![]()
![]()
Op hoog niveau stofzuigen
zzeker, heb er een work-out van gemaaktquote:
Eindelijk bijna de ic naar HeerlenIk heb er één en ik ben er trots op
God gloeiende... Ic naar Heerlen vervalt. Nu pas om 13:02 een ic naar Maastricht en daar overstappen naar ValkenburgIk heb er één en ik ben er trots op
Toch?quote:I'm surrounded by morons!
Ja de WB is daar bllij mee denk ik, die krijgen het nu van raamdecoratie terugquote:Op woensdag 16 april 2025 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]gewoon 2x vergoed! Dat wordt dubbele beglazing!
quote:Op woensdag 16 april 2025 12:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een schep maar? OK, misschien een schep van de Bagger 288.![]()
![]()
ZuchtI'm surrounded by morons!
Smakelijkquote:Op woensdag 16 april 2025 13:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Lunch bolk
Einde bericht
Peace out✌️![]()
![]()
Ik ga maar eens zwemmenI'm surrounded by morons!
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Mooi punten in de voorjaarsnota voor huurders van sociale huurwoningen. De huurverhoging zou voor dit jaar uitkomen op 4.5%
"Ook worden de huren voor sociale huurwoningen in 2025 en 2026 bevroren, gaat de huurtoeslag iets omhoog en wordt de energiebelasting verlaagd.: https://www.nu.nl/politie(...)r-voorjaarsnota.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi, kan ik daar van genieten wanneer ik mijn doos lig zonder gas en licht omdat het nu niet meer te betalen is.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
Mooi punten in de voorjaarsnota voor huurders van sociale huurwoningen. De huurverhoging zou voor dit jaar uitkomen op 4.5%
"Ook worden de huren voor sociale huurwoningen in 2025 en 2026 bevroren, gaat de huurtoeslag iets omhoog en wordt de energiebelasting verlaagd.: https://www.nu.nl/politie(...)r-voorjaarsnota.html
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
"Ook worden de huren voor sociale huurwoningen in 2025 en 2026 bevroren, gaat de huurtoeslag iets omhoog en wordt de energiebelasting verlaagd.: https://www.nu.nl/politie(...)r-voorjaarsnota.html![]()
![]()
Kan je wel languitliggen in je doos dan?quote:Op woensdag 16 april 2025 13:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Mooi, kan ik daar van genieten wanneer ik mijn doos lig zonder gas en licht omdat het nu niet meer te betalen is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 16 april 2025 13:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Mooi, kan ik daar van genieten wanneer ik mijn doos lig zonder gas en licht omdat het nu niet meer te betalen is.![]()
Geen huurverhoging, hogere toeslag en de energiebelasting omlaagquote:
Alleen de huurverhoging die niet doorgaat scheelt de huurder gem 30 tot 40 eur per maand
Mooi meegenomen denk ik danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies. Beter dan dat het allemaal weer duurder zou wordenquote:Op woensdag 16 april 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen huurverhoging, hogere toeslag en de energiebelasting omlaag
Alleen de huurverhoging die niet doorgaat scheelt de huurder gem 30 tot 40 eur per maand
Mooi meegenomen denk ik dan![]()
links of rechtsomquote:Op woensdag 16 april 2025 13:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja precies. Beter dan dat het allemaal weer duurder zou worden
het geld komt ergens vandaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt, maar ligt eraan waar je het vandaan haaltquote:Op woensdag 16 april 2025 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
links of rechtsom
het geld komt ergens vandaan![]()
Gas en Licht is toch ook belachelijk duur geworden?quote:
Ik betaalde 84 euro in de maand wat ik wel "oke" vond. Zelfs met hoe weinig gas ik verbruik moest ik nog bijbetalen. Nu op 150 gezet, bijna 't dubbele. En nu lijk ik wat terug te krijgen, het is schandalig joh
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
zekerquote:Op woensdag 16 april 2025 13:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, maar ligt eraan waar je het vandaan haalt
maar middeninkomens houden toch al geen balletje meer over
het zal vast niet van de rijksten komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat is wel de meest nederlandse uitspraak die bestaatquote:
How to tell when you're dutch without telling you're DutchThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De huren, daar zijn de woningbouwcooperaties de klos vanquote:Op woensdag 16 april 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker
maar middeninkomens houden toch al geen balletje meer over
het zal vast niet van de rijksten komen
Energiebelasting gaat voor iedereen omlaag ook voor de middenklassersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alsof het in alle andere landen zoveel beter isquote:Op woensdag 16 april 2025 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wel de meest nederlandse uitspraak die bestaat
How to tell when you're dutch without telling you're Dutch![]()
zolang ik moet bijbetalen omdat ik zonnepanelen heb is het zo ongeveer lood om oud ijzerquote:Op woensdag 16 april 2025 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De huren, daar zijn de woningbouwcooperaties de klos van
Energiebelasting gaat voor iedereen omlaag ook voor de middenklassersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het kan nooit in alle andere landen beter zijnquote:Op woensdag 16 april 2025 13:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alsof het in alle andere landen zoveel beter is
Nou danquote:Op woensdag 16 april 2025 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kan nooit in alle andere landen beter zijn![]()
![]()
Zelfs als je van de minima leeft is het te doenquote:
Ik red mij nog steeds, kan nog af en toe ietsjes aan de kant zetten
Je moet alleen geen hoge eisen stellen maar roeien met de riemen die je hebt
Rij geen auto want is niet te onderhouden als je van de minima leeft
Ik ga niet op vakantie, want ik vind het zonde in twee weken uit te geven waar ik thuis dan voor moet bezuinigen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Datis pas in 2027 Daar zal ook nog wel een oplossing voorkomenquote:Op woensdag 16 april 2025 13:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang ik moet bijbetalen omdat ik zonnepanelen heb is het zo ongeveer lood om oud ijzerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan?quote:
Nederlanders zijn veel te braaf geworden
alles laten we maar over ons heen komen
pensioen door de helft
ach ja doe maar
langer doorwerken
ach ja doe maar
meer betalen voor je gas water en licht
ach ja doe maar
wanneer staan Nederlanders eens masaal op
en zeggen
genoegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik betaal nu alquote:Op woensdag 16 april 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Datis pas in 2027 Daar zal ook nog wel een oplossing voorkomen
Dan heb je iets niet goed gedaan, de salderingsregeling gaat er pas in 2027 afquote:
Als je nu moet betalen heb je schijnbaar teveel zonnepanelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of je hebt te weinig zonnepanelen en gebruik je meer dan je oplaad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik doe niksquote:Op woensdag 16 april 2025 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je iets niet goed gedaan, de salderingsregeling gaat er pas in 2027 af
Als je nu moet betalen heb je schijnbaar teveel zonnepanelen
dat doen de maatschappijen
omdat ik meer zon opwek dan ik nodig heb
moet ik een boete betalenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou precies dat dus.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs als je van de minima leeft is het te doen
Ik red mij nog steeds, kan nog af en toe ietsjes aan de kant zetten
Je moet alleen geen hoge eisen stellen maar roeien met de riemen die je hebt
Rij geen auto want is niet te onderhouden als je van de minima leeft
Ik ga niet op vakantie, want ik vind het zonde in twee weken uit te geven waar ik thuis dan voor moet bezuinigen.
Ik rij er wél auto bij, maar kan ook gewoon elke maand iets aan de kant zetten als ik mijn best doe, maar heb ook gewoon een klein autootje en niks wat ridicuul zou zijn met een uitkeringssituatie.
Doe goedkoop boodschappen, tank goedkope brandstof. Rook/Drink niet en gebruik geen drugs. Dat scheelt ook al.Well, life can be a riot
Langer doorwerken is een trend die je in veel landen ziet.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan?
Nederlanders zijn veel te braaf geworden
alles laten we maar over ons heen komen
pensioen door de helft
ach ja doe maar
langer doorwerken
ach ja doe maar
meer betalen voor je gas water en licht
ach ja doe maar
wanneer staan Nederlanders eens masaal op
en zeggen
genoeg
Net als gas en elektriciteit prijzen. Scheelt wel per land, maar prijzen zijn wel omhoog gegaan
Kan je wel op gaan staan, maar gaat weinig uitmaken![]()
Ja dan heb je teveel panelen?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe niks
moet ik een boete betalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ergens komt er een omslagpuntquote:Op woensdag 16 april 2025 14:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Langer doorwerken is een trend die je in veel landen ziet.
Net als gas en elektriciteit prijzen. Scheelt wel per land, maar prijzen zijn wel omhoog gegaan
Kan je wel op gaan staan, maar gaat weinig uitmaken
mensen accepteren al te lang te veel
Anders zouden de mensen zonder panelen het betalenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe niks
moet ik een boete betalen![]()
het ene jaar welquote:
het andere jaar niet
ik kan de zon niet bepalen
maar ipv dat maatschappijen blij zijn met de goedkope energie
moet ik betalenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik leef bijna mijn hele leven al van de minima en ik weet niet beter. Maar kom niets te kortquote:Op woensdag 16 april 2025 14:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou precies dat dus.
Ik rij er wél auto bij, maar kan ook gewoon elke maand iets aan de kant zetten als ik mijn best doe, maar heb ook gewoon een klein autootje en niks wat ridicuul zou zijn met een uitkeringssituatie.
Doe goedkoop boodschappen, tank goedkope brandstof. Rook/Drink niet en gebruik geen drugs. Dat scheelt ook al.
Het is ook maar wat je gewend bent.
Mijn man had een goed inkomen ging een flinke stap terug na de scheiding
Maar heb mij altijd gered, nooit schulden gehad en nooit iets op afbetaling gekochtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We leven met teveel mensen op deze aardkloot. Dat gaat vanzelf meer en meer problemen gevenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens komt er een omslagpunt
mensen accepteren al te lang te veel![]()
![]()
anders zouden mensen zonder panelen mijn boete betalen?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Anders zouden de mensen zonder panelen het betalenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wie bepaalt wat teveel is ?quote:Op woensdag 16 april 2025 14:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
We leven met teveel mensen op deze aardkloot. Dat gaat vanzelf meer en meer problemen gevenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
goede vraagquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je niets te kort komt is dat hartstikke fijn toch? Heb zelf wel een periode schulden gehad, maar dat was toen ik van een vrij hoog inkomen terugging naar m'n uitkeringssituatie en dat was voor mij wel even schakelen. Maar ben daar ook gewoon zonder hulp helemaal boven op gekomen.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik leef bijna mijn hele leven al van de minima en ik weet niet beter. Maar kom niets te kort
Het is ook maar wat je gewend bent.
Mijn man had een goed inkomen ging een flinke stap terug na de scheiding
Maar heb mij altijd gered, nooit schulden gehad en nooit iets op afbetaling gekochtWell, life can be a riot
Yep.Daarom stopt de salderingsregeling.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders zouden mensen zonder panelen mijn boete betalen?![]()
Misschien kan jij de Proletarische Revolutie leiden om zo de Bourgeosie om te gooienquote:Op woensdag 16 april 2025 14:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ergens komt er een omslagpunt
mensen accepteren al te lang te veelUw ADH vitamine Worst
je bedoelt dat de teveel stroom die ik leverquote:Op woensdag 16 april 2025 14:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Yep.Daarom stopt de salderingsregeling.
en betaald krijg
die toch weer gebruikt wordt
betaald wordt door mensen zonder panelen
omdat ze stroom gebruiken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ben niet zo goed in grote massa mensenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan jij de Proletarische Revolutie leiden om zo de Bourgeosie om te gooien
Netjes gedaan toch.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je niets te kort komt is dat hartstikke fijn toch? Heb zelf wel een periode schulden gehad, maar dat was toen ik van een vrij hoog inkomen terugging naar m'n uitkeringssituatie en dat was voor mij wel even schakelen. Maar ben daar ook gewoon zonder hulp helemaal boven op gekomen.
Ik vind het knap dat als mensen zelf uit hun problemen komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het feit dat de earth overshoot day al steeds eerder komt, lijkt mij wel een teken aan de wandquote:![]()
Ook al zo'n veel te brave Nederlander die alles over zich heen laat komenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet zo goed in grote massa mensenUw ADH vitamine Worst
als jij je vrijwillig opgeeft hoor ik het graagquote:Op woensdag 16 april 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook al zo'n veel te brave Nederlander die alles over zich heen laat komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik weet niet of een socialistische heilstaat zoveel beter isquote:Op woensdag 16 april 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
als jij je vrijwillig opgeeft hoor ik het graagUw ADH vitamine Worst
Omdat er kosten worden gemaakt voor transport en verwerking van de teruggeleverde stroom.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bedoelt dat de teveel stroom die ik lever
en betaald krijg
die toch weer gebruikt wordt
betaald wordt door mensen zonder panelen
omdat ze stroom gebruiken?
Het prijsverschil moet ook worden gecompenseerd door de stroomafnemers (zonnestroom wordt vaak teruggeleverd als de prijs laag is)
Dus ja![]()
![]()
Ja al was het wel een struggle hoor, gelukkig zijn veel instanties niet de moeilijkste als je maar eerlijk bent.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes gedaan toch.
Ik vind het knap dat als mensen zelf uit hun problemen komen.Well, life can be a riot
een leverancier maakt sowieso kostenquote:Op woensdag 16 april 2025 14:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Omdat er kosten worden gemaakt voor transport en verwerking van de teruggeleverde stroom.
Het prijsverschil moet ook worden gecompenseerd door de stroomafnemers (zonnestroom wordt vaak teruggeleverd als de prijs laag is)
Dus ja
voor verwerking en levering
En das dus extraquote:Op woensdag 16 april 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
een leverancier maakt sowieso kosten
voor verwerking en levering![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: