Vind je het antwoord op jouw vraag zo relevant en boeiend dan? Ik beantwoord het met een wedervraag zodat je jouw eigen vraag al kunt beantwoorden en mij daar niet meer voor nodig hebt. Constructief hè?quote:Op woensdag 16 april 2025 12:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wil je mijn vraag beantwoorden ipv op dit soort doorzichtige wijze de aandacht er van af proberen te leiden?
O,je bent dus een niet serieus te nemen clown. Geen argumenten en mensen van alles in de mond leggen. Geen serieuze discussie partner en derhalve geen aandacht meer aan schenken.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vind je het antwoord op jouw vraag zo relevant en boeiend dan? Ik beantwoord het met een wedervraag zodat je jouw eigen vraag al kunt beantwoorden en mij daar niet meer voor nodig hebt. Constructief hè?
Ik dacht aan uitzetting.quote:Op dinsdag 15 april 2025 23:18 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Levenslang voor deze gek is op zijn plaats
Hij vond haar te oud.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:05 schreef Gehakt_bal het volgende:
Waar gaat de man de 14000 euro van betalen?
Verder wil ik het verhaal wel eens horen over de ruzie die al een tijd speelde. Je steekt niet iemand zo maar neer, daar moet een reden voor zijn.
Hadden we nou maar een PVV-minister op Asiel en Migratie zitten, dan was dit allemaal in no-time geregeld.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Naïeve luchtfietserij.
Je moet het voor jezelf goed regelen, zodat je niet afhankelijk bent van de inspanningen van anderen.
Zet alle sociale zekerheid stop voor iedereen die korter dan 25 jaar in Nederland belasting heeft betaald wanneer hij hier niet geboren is.
Geen voorrang meer op woningen.
Geen mogelijkheid tot gezinshereniging.
Geen oneindige beroepsmogelijkheden wanneer je een afwijzing krijgt.
Asiel aanvragen en procedure afwachten buiten Europa.
Aanmeldcentrum Ter Apel verplaatsen naar Rottumerplaat.
Etc.
Dat zou je verwachten Ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Hadden we nou maar een PVV-minister op Asiel en Migratie zitten, dan was dit allemaal in no-time geregeld.
https://www.omroepbrabant(...)-wilde-me-vermoordenquote:Op woensdag 16 april 2025 11:39 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Verder een angstaanjagend idee dat zo’n barbaar pardoes kan opduiken in een poging je leven te beëindigen.
Vroeger zat je dan in een gesticht. Tegenwoordig deel je dan gewoon mee in de maatschappij, met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hij vond haar te oud.
Plus schizofrenie...
Als ik dit artikel lees :quote:Op woensdag 16 april 2025 13:38 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Vroeger zat je dan in een gesticht. Tegenwoordig deel je dan gewoon mee in de maatschappij, met alle gevolgen van dien.
Gelukkig bezuinigen we gerust verder.
Als je de OP hebt gelezen kun je zien dat de man haar tuin gebruikte om zijn peukies in te mikken en ook stond hij regelmatig vanaf zijn balkon in haar tuin te pissen. Logisch dat die dame daar op een gegeven moment wat over gezegd heeft, en dat zal bij die Arabische proleet wel in het verkeerde keelgat zijn geschoten, er is niet echt veel voor nodig om een Arabier over de rooie te krijgen.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:05 schreef Gehakt_bal het volgende:
Waar gaat de man de 14000 euro van betalen?
Verder wil ik het verhaal wel eens horen over de ruzie die al een tijd speelde. Je steekt niet iemand zo maar neer, daar moet een reden voor zijn.
Ik had het stuk over de Schizofrenie niet gelezen. Maar dat verklaart een hoop. Niet dat de man er wat aan kan doen dat hij een geestesziekte heeft.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je de OP hebt gelezen kun je zien dat de man haar tuin gebruikte om zijn peukies in te mikken en ook stond hij regelmatig vanaf zijn balkon in haar tuin te pissen. Logisch dat die dame daar op een gegeven moment wat over gezegd heeft, en dat zal bij die Arabische proleet wel in het verkeerde keelgat zijn geschoten, er is niet echt veel voor nodig om een Arabier over de rooie te krijgen.
Ja, maar nu was ze wel bijna dood. Nou, en hulp kreeg ze ook niet. Wat kan je dan nog doen? Niks.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je de OP hebt gelezen kun je zien dat de man haar tuin gebruikte om zijn peukies in te mikken en ook stond hij regelmatig vanaf zijn balkon in haar tuin te pissen. Logisch dat die dame daar op een gegeven moment wat over gezegd heeft, en dat zal bij die Arabische proleet wel in het verkeerde keelgat zijn geschoten, er is niet echt veel voor nodig om een Arabier over de rooie te krijgen.
Groetjes thuis.quote:Op woensdag 16 april 2025 12:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
O,je bent dus een niet serieus te nemen clown. Geen argumenten en mensen van alles in de mond leggen. Geen serieuze discussie partner en derhalve geen aandacht meer aan schenken.
Alles moet wijken zodat hij thuis kan wonen. Met de rest van de wijk wordt totaal geen rekening gehouden. Dit kost ons echt klauwen met geld. Als we deze 30-40% van de GGZ gewoon aan de rand van de stad zetten in hun eigen wijk prima. Niemand die er last van heeft.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies dit. Deze man is schizofreen staat al in het artikel. Dus dat was bekend, het was bekend dat hij zich asociaal en agressief gedroeg, dat die vrouw hier last van had, maar daadwerkelijke hulp of een oplossing kon niet totdat dit gebeurde.
We hebben hier in de straat ook iemand die om de paar maanden even opgehaald moet worden omdat hij dan zo agressief wordt dat het echt niet meer kan. Dan gaat hij buitenspelende kinderen achtervolgen en bedreigen. Dat gaat dus een keer mis en dan zit er net zo'n lang verhaal achter van doodsbange buren, overlast en ellende.
Waar het ook is, als ze goede begeleiding hebben en veilig kunnen wonen vind ik het prima. Zoals vroeger, in huizen met allemaal aardige meneren in witte jassen erbij.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Alles moet wijken zodat hij thuis kan wonen. Met de rest van de wijk wordt totaal geen rekening gehouden. Dit kost ons echt klauwen met geld. Als we deze 30-40% van de GGZ gewoon aan de rand van de stad zetten in hun eigen wijk prima. Niemand die er last van heeft.
Jij bent welkom hoor.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:40 schreef Servieskast het volgende:
🤣 de reacties als het een Syriërs betreft, waar waren jullie met die terror aanslag laatst in Amsterdam door een Oekraïner.
Kan mij niet voorstellen dat ik je die beloofd heb, tijger.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je squat oefeningen, ik wacht nog op de pics.
Tegenwoordig worden die naar West Europa gestuurd. Ook een soort open inrichting.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 17:41 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat ik je die beloofd heb, tijger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |