abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217496472
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 20:36 schreef matthijst het volgende:
Haha, nee iemand een irritant kutwijf noemen die je voor d'r bek zou slaan met een schaal is classy, veeeeel beter dan een "vleeskeuring".
En je zegt zelf ook gewoon over Karin dat ze een vrouw is die niet per se aantrekkelijk is.
Speculeren over autisme is bij jou schijnbaar wel toegestaan, maar of iemand gay is mag niet.

Aantrekkelijkheid en fysieke kenmerken hebben niks met elkaar te maken zeker, Stepperoller?
Tering vent het is geen wedstrijd he :')
pi_217496496
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 21:39 schreef Day het volgende:

[..]
Waar heb jij aflevering 14 gezien, ik zie alleen 13. Hoe werkt het uberhaupt op Videoland? Ik kijk voor het eerst vooruit.

Overigens met je eens wat Marcella betreft. Bjorn beschuldigen dat hij geen initiatief neemt, maar ze is zelf een dooie. Echt zelden zo’n moeke gezien en ze is pas 31.

Femke wordt ook steeds irritanter. Ja, Olof is een lul, maar zij is ook echt geen lieverdje.
Komt nog bij dat ze ook nergens voor open staat en hem continu op afstand houdt. Vind dat nog sneu ook want het lijkt me oprecht een goeie gozer.
  dinsdag 29 april 2025 @ 22:05:27 #228
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217496500
Snap ik niet. Ze valt gewoon niet op 'm. Dan heeft het toch geen zin om "open" voor iemand te staan.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_217496553
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:05 schreef matthijst het volgende:
Snap ik niet. Ze valt gewoon niet op 'm. Dan heeft het toch geen zin om "open" voor iemand te staan.
Nee dat begrijp ik maar dan moet je daar eerlijk over zijn en niet gaan huilen dat hij geen initiatief neemt. En als hij wel initiatief neemt, dan vindt ze het ongemakkelijk. Dan kan je het als man dus nooit goed doen.
  dinsdag 29 april 2025 @ 22:20:17 #230
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217496654
Ah ja, das suf ja.

Benieuwd of die coaches daar nog wat mee te maken hebben. Die zitten ook flink door te drammen, net als bij Olof. Normaal was die vrouw van hem al 10x weggevlucht maar nu gaat ze proberen eraan te werken. :?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_217496737
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:20 schreef matthijst het volgende:
Ah ja, das suf ja.

Benieuwd of die coaches daar nog wat mee te maken hebben. Die zitten ook flink door te drammen, net als bij Olof. Normaal was die vrouw van hem al 10x weggevlucht maar nu gaat ze proberen eraan te werken. :?
Olof en Femke zijn typisch zo’n koppel waarbij de aantrekkingskracht er op zich wel is, maar waar een relatie alsnog niet gaat werken vanwege botsende karakters.

Gevalletje “ik vind haar leuk maar het werkt niet tussen ons”.
pi_217496862
13 gezien. Die Bjorn is helemaal in de gloria maar ziet niet in dat Marcella dat niet is en ook niet gaat worden...IJskonijntje puur zang en doet me nogmaals echt denken aan Suzanne uit het vorige seizoen.
Gio is echt een klein jongetje als je hem zo in zijn race stoeltje ziet zitten achter de TV, geen porem en Hinke zit daar ook bij van, wat is dit allemaal en voelt zich duidelijk de meerdere ten opzichten van Gio en benaderd hem alsof ze hem interviewt i.p.v. dat het een echt gesprek wordt.
Dennis woont maar kaal maar past wel bij hem, het is er echt zo 1 van de happy view community. Het gaat mij ook allemaal een beetje te gemakkelijk maar het koppelsweekend gaat waarschijnlijk wat reuring opleveren.
Olof en Femke, einde oefening. Dat ze al zo snel overstappen naar het koppelsweekend is inderdaad ook wat snel. Ze sjeesen door het seizoen heen, en misschien is dat maar goed ook want dat langdradige is echt niet nodig. En dan zien we maar van sommige het andere deel van de samenwoningsperiode maar niet, misschien is daar ook wel niets schokkends in te zien en daar dus een reden voor...
Allemaal cabaretteketet!
pi_217497011
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 22:30 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Olof en Femke zijn typisch zo’n koppel waarbij de aantrekkingskracht er op zich wel is, maar waar een relatie alsnog niet gaat werken vanwege botsende karakters.

Gevalletje “ik vind haar leuk maar het werkt niet tussen ons”.
Hij is gewoon nare kerel en zij is niet op haar achterhoofd gevallen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_217497100
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 07:14 schreef Stepperoller het volgende:
Hinke met die aanstelleritus over die bank :') ja voor het huis is het een relatief grote bank, maar zij heeft 'Nog nooit zo'n grote bank gezien'. Oh pls.
Nou tering zeg de halve kamer is bedekt, wat moet je met zo'n fucking groot ding _O- En al die gadgets. Nee echt :{w
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 april 2025 @ 01:17:18 #235
174940 W00fer
Maar echt
pi_217497133
Aflevering 14

Olof die gaat werken tijdens een koppelsweekend (het zou een week worden?) :')

Ik moet mijn woorden terugnemen dat hij oude koeien uit de sloot haalt en dan weer lomp overkomt. Kerel gooit zijn eigen glazen in?

Dennis heeft wel een punt met die jacuzzi maar Stefan gaat dan weer zo hard uithalen. Niet nodig.

Gio is eigenlijk een beetje net als Bjorn. Verliefd terwijl Hinke zegt "na mij moet hij zich ook nog ontwikkelen" maw exit.

Het gaat eigenlijk alleen bij Svea en Joey goed en Peter is ook weer wat meer op de achtergrond. Bram die Eva aanspreekt op haar gebrek aan communicatie en zij niks wil bespreken in de groep. Zo'n zwakte vind ik dat. Maar wel hem onder de bus gooien in de jacuzzi.

Ik moet Bjorn wel gelijk geven in deze aflevering. Hij heeft vanalles geprobeerd en zij wil nog meer initiatief. Dat is gewoon vals want ze wil hem toch niet.

Stefan doet ook wel moeilijk. Hij kan ook middelen. Beetje jacuzzi of beetje partner.

De workshops ook mooi. Wel beetje schoolklasje maar ik denk heel nuttig.

[ Bericht 6% gewijzigd door W00fer op 30-04-2025 01:38:38 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 30 april 2025 @ 01:55:13 #236
174940 W00fer
Maar echt
pi_217497158
Aflevering 15 (laatste paar min van aflevering 14)

Femke naar huis, geheel toevallig net met een drone gefilmd :')

Stefan naar huis

Allemaal om 1 langdurige scheet in een jacuzzi.

Get a life man :')

Zowel Dennis als Stefan voelen elkaar niet aan. Stefan wil te lang zijn gekwetste gevoelens uitspreken. Herkauwen. Dennis denkt komop wat een gezeik. Aan de andere kant had hij ook even kunnen afstemmen.

Marcella die eindelijk het hoge woord eruit gooit. Vind het ontzettend sneu voor Bjorn. Kerel heeft echt geen vlieg kwaad gedaan. De tip van Mariska om nog harder te lopen is zinloos als iemand een muur optrekt.

Eva die Bram weer onder de bus flikkert.

Ik mag hopen dat Bjorn en Bram elkaars vrienden zijn geworden.

En Joey die een Wim Hof ijsbadje doet :D
pi_217497347
Marcella communiceert niet open, maar schrijft dat wel op haar kaartje waardoor Bjorn nog wel gewoon 'opwaarts' opschrijft.
  woensdag 30 april 2025 @ 07:14:08 #238
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217497390
Wat is die Marcella eng zeg, ze kijkt die jongen niet eens aan als ze praten met elkaar.
pi_217497525
Voor Olof was het pure reclame om mee te doen aan dit programma. Want in Eindhoven hangen posters nu van hem Olof treed op van MAFS

De enige die het redden als stel, zijn Mariska en Peter denk ik.

Verder wordt het niks met de andere koppels.
pi_217497594
Marcella heeft het probleem wat zo veel vrouwen hebben: ze willen een lieve, zorgzame man maar tegelijkertijd het zaad van het alfamannetje. En dat gaat meestal niet zo lekker samen.

Probleem is vooral dat ze niet eerlijk is, waardoor hij continu blijft hopen op iets waarvan zij allang weet dat het er niet gaat komen.
pi_217497596
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 07:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Voor Olof was het pure reclame om mee te doen aan dit programma. Want in Eindhoven hangen posters nu van hem Olof treed op van MAFS
Dat verbaast me ook niet eigenlijk. En als je een schnabbel- of instacarriere wil en je bent te oud voor EOTB of Temptation Island, dan moet je wat natuurlijk :p
pi_217498007
Alleen al door Eva en Marcella wil ik stoppen met kijken. Trieste vrouwen, de mannen krijgen geen kans en niks is goed. Ze communiceren ook niet eerlijk maar verwachten wel dat de ander gedachten kan lezen?!

Ik vind Olof dus wel leuk 🤣 Femke vind ik schijnheilig.
pi_217498396
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 09:44 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Alleen al door Eva en Marcella wil ik stoppen met kijken. Trieste vrouwen, de mannen krijgen geen kans en niks is goed. Ze communiceren ook niet eerlijk maar verwachten wel dat de ander gedachten kan lezen?!

Ik vind Olof dus wel leuk 🤣 Femke vind ik schijnheilig.
Ik vind Hinke ook een vervelend persoon met haar kruisverhoor. Het mooie is dat Gio hier sterker uit komt, persoonlijke groei etc. Zij is straks nog steeds een draak, en heel Nederland heeft dat nu ook kunnen aanschouwen.
  woensdag 30 april 2025 @ 11:49:43 #244
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217498745
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 08:12 schreef Spablauw214 het volgende:
Marcella heeft het probleem wat zo veel vrouwen hebben: ze willen een lieve, zorgzame man maar tegelijkertijd het zaad van het alfamannetje. En dat gaat meestal niet zo lekker samen.

Haha, moest hier wel om lachen.
Maar dit is ook een beetje waar Gio tegenaan loopt natuurlijk.
"Hij is te lief". Ja daar word ik ook niet nat van, dat snap ik.
Maar tegelijkertijd wil je ook weer niet zo'n alpha dodo die niet over z'n gevoelt lult, want dat is ook een klootzak :D

De middenweg. Maar dan niet zeiken dat ie SOMS te lif is en SOMS een klootzak, en dan net niet op de momenten dat je t ene wil en t ander ziet.

Lastig, relaties. Ik doe er niet aan mee :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_217498764
Marcella is zelf zo'n dooie pier. Dus mannen die een prima compromis zijn zullen haar saai vinden.
  woensdag 30 april 2025 @ 12:03:18 #246
174940 W00fer
Maar echt
pi_217498850
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 07:55 schreef DilanoNirvana het volgende:

De enige die het redden als stel, zijn Mariska en Peter denk ik.

Verder wordt het niks met de andere koppels.
Volgens de juicechannels kwam hij niet opdagen. Misschien is hij door RTL teruggefloten
  woensdag 30 april 2025 @ 12:06:16 #247
174940 W00fer
Maar echt
pi_217498876
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 10:46 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik vind Hinke ook een vervelend persoon met haar kruisverhoor. Het mooie is dat Gio hier sterker uit komt, persoonlijke groei etc. Zij is straks nog steeds een draak, en heel Nederland heeft dat nu ook kunnen aanschouwen.
Gio moet ook wel een beetje geholpen worden door andere kandidaten. Dat gebeurt niet echt heb ik het idee. Svea komt wel op voor Femke. Eigenlijk jammer dat de mannen altijd nog harder moeten lopen.
pi_217498974
Dat de mannen te lamlendig zijn om voor Gio op te komen betekent juist dat ze minder hard lopen.
pi_217498985
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:03 schreef W00fer het volgende:

[..]
Volgens de juicechannels kwam hij niet opdagen. Misschien is hij door RTL teruggefloten
Denk het wel, want volgens mij is het niet de bedoeling om voor de afronding van het programma al in de publiciteit te treden. Ook omdat het de geheimhouding heel erg onder druk kan zetten.

De deelnemers zijn niet kapot gemediatraint, dus alleen al bepaalde vragen aan ze stellen kan veel weggeven ook als ze daar geen antwoord op geven.
pi_217499353
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:06 schreef W00fer het volgende:

[..]
Gio moet ook wel een beetje geholpen worden door andere kandidaten. Dat gebeurt niet echt heb ik het idee. Svea komt wel op voor Femke. Eigenlijk jammer dat de mannen altijd nog harder moeten lopen.
Ik krijg het idee dat Gio wordt geforceerd om iemand te zijn wie hij niet is. Waarna de vrouw weer kan gaan klagen dat het niet authentiek genoeg is, niet uit hemzelf komt, het een act is etc etc.

Ik loop iets achter trouwens ik ben bij het koppelsdiner. Moet nog een inhaalslagje maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')