Tering vent het is geen wedstrijd hequote:Op dinsdag 29 april 2025 20:36 schreef matthijst het volgende:
Haha, nee iemand een irritant kutwijf noemen die je voor d'r bek zou slaan met een schaal is classy, veeeeel beter dan een "vleeskeuring".
En je zegt zelf ook gewoon over Karin dat ze een vrouw is die niet per se aantrekkelijk is.
Speculeren over autisme is bij jou schijnbaar wel toegestaan, maar of iemand gay is mag niet.
Aantrekkelijkheid en fysieke kenmerken hebben niks met elkaar te maken zeker, Stepperoller?
Komt nog bij dat ze ook nergens voor open staat en hem continu op afstand houdt. Vind dat nog sneu ook want het lijkt me oprecht een goeie gozer.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:39 schreef Day het volgende:
[..]
Waar heb jij aflevering 14 gezien, ik zie alleen 13. Hoe werkt het uberhaupt op Videoland? Ik kijk voor het eerst vooruit.
Overigens met je eens wat Marcella betreft. Bjorn beschuldigen dat hij geen initiatief neemt, maar ze is zelf een dooie. Echt zelden zo’n moeke gezien en ze is pas 31.
Femke wordt ook steeds irritanter. Ja, Olof is een lul, maar zij is ook echt geen lieverdje.
Nee dat begrijp ik maar dan moet je daar eerlijk over zijn en niet gaan huilen dat hij geen initiatief neemt. En als hij wel initiatief neemt, dan vindt ze het ongemakkelijk. Dan kan je het als man dus nooit goed doen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:05 schreef matthijst het volgende:
Snap ik niet. Ze valt gewoon niet op 'm. Dan heeft het toch geen zin om "open" voor iemand te staan.
Olof en Femke zijn typisch zo’n koppel waarbij de aantrekkingskracht er op zich wel is, maar waar een relatie alsnog niet gaat werken vanwege botsende karakters.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:20 schreef matthijst het volgende:
Ah ja, das suf ja.
Benieuwd of die coaches daar nog wat mee te maken hebben. Die zitten ook flink door te drammen, net als bij Olof. Normaal was die vrouw van hem al 10x weggevlucht maar nu gaat ze proberen eraan te werken.
Hij is gewoon nare kerel en zij is niet op haar achterhoofd gevallen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Olof en Femke zijn typisch zo’n koppel waarbij de aantrekkingskracht er op zich wel is, maar waar een relatie alsnog niet gaat werken vanwege botsende karakters.
Gevalletje “ik vind haar leuk maar het werkt niet tussen ons”.
Nou tering zeg de halve kamer is bedekt, wat moet je met zo'n fucking groot dingquote:Op dinsdag 29 april 2025 07:14 schreef Stepperoller het volgende:
Hinke met die aanstelleritus over die bankja voor het huis is het een relatief grote bank, maar zij heeft 'Nog nooit zo'n grote bank gezien'. Oh pls.
Dat verbaast me ook niet eigenlijk. En als je een schnabbel- of instacarriere wil en je bent te oud voor EOTB of Temptation Island, dan moet je wat natuurlijk :pquote:Op woensdag 30 april 2025 07:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Voor Olof was het pure reclame om mee te doen aan dit programma. Want in Eindhoven hangen posters nu van hem Olof treed op van MAFS
Ik vind Hinke ook een vervelend persoon met haar kruisverhoor. Het mooie is dat Gio hier sterker uit komt, persoonlijke groei etc. Zij is straks nog steeds een draak, en heel Nederland heeft dat nu ook kunnen aanschouwen.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:44 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Alleen al door Eva en Marcella wil ik stoppen met kijken. Trieste vrouwen, de mannen krijgen geen kans en niks is goed. Ze communiceren ook niet eerlijk maar verwachten wel dat de ander gedachten kan lezen?!
Ik vind Olof dus wel leuk 🤣 Femke vind ik schijnheilig.
Haha, moest hier wel om lachen.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:12 schreef Spablauw214 het volgende:
Marcella heeft het probleem wat zo veel vrouwen hebben: ze willen een lieve, zorgzame man maar tegelijkertijd het zaad van het alfamannetje. En dat gaat meestal niet zo lekker samen.
Volgens de juicechannels kwam hij niet opdagen. Misschien is hij door RTL teruggeflotenquote:Op woensdag 30 april 2025 07:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Voor Olof was het pure reclame om mee te doen aan dit programma. Want in Eindhoven hangen posters nu van hem Olof treed op van MAFS
De enige die het redden als stel, zijn Mariska en Peter denk ik.
Verder wordt het niks met de andere koppels.
Gio moet ook wel een beetje geholpen worden door andere kandidaten. Dat gebeurt niet echt heb ik het idee. Svea komt wel op voor Femke. Eigenlijk jammer dat de mannen altijd nog harder moeten lopen.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:46 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind Hinke ook een vervelend persoon met haar kruisverhoor. Het mooie is dat Gio hier sterker uit komt, persoonlijke groei etc. Zij is straks nog steeds een draak, en heel Nederland heeft dat nu ook kunnen aanschouwen.
Denk het wel, want volgens mij is het niet de bedoeling om voor de afronding van het programma al in de publiciteit te treden. Ook omdat het de geheimhouding heel erg onder druk kan zetten.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:03 schreef W00fer het volgende:
[..]
Volgens de juicechannels kwam hij niet opdagen. Misschien is hij door RTL teruggefloten
Ik krijg het idee dat Gio wordt geforceerd om iemand te zijn wie hij niet is. Waarna de vrouw weer kan gaan klagen dat het niet authentiek genoeg is, niet uit hemzelf komt, het een act is etc etc.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:06 schreef W00fer het volgende:
[..]
Gio moet ook wel een beetje geholpen worden door andere kandidaten. Dat gebeurt niet echt heb ik het idee. Svea komt wel op voor Femke. Eigenlijk jammer dat de mannen altijd nog harder moeten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |