abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 15 april 2025 @ 17:30:31 #1
388664 crew  Dotteke
pi_217377583

quote:
Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.

Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.

*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Miss 200.000.000! dinsdag 15 april 2025 @ 17:37:53 #2
367000 roos94
pi_217377634
Wat is die Hinke bloed en bloedirritant zeg. Ze doet me denken aan Debbie van Italie, dat andere datingprogramma. Echt niet om aan te gluren. Ik ben heel allergisch voor dit type mens. Nu is Giovanni ook een dooie duif maar hij gaat helemaal op slot door dat figuur met haar kleuterjuf gedrag.
pi_217377797
Ja die Giovanni is wat maar Hinke kan er ook wat van. Praat net tegen hem of het een mongooltje is. Nu twijfel ik daar bij hem ook wel bij, autistisch zou ik het willen noemen. Het is in ieder geval een mismatch eerste klas. Dat dit niet opgemerkt is door die z.g.n. 'experts' is me een raadsel. Dit stel was duidelijk een keuze van de productie en niet zozeer van de 'experts', dat kan ook nog omdat het wel lekker TV maakt op deze manier.
Die Olof is officieel een narcist, wat een vreselijke naarling.
Het laatste stel wat trouwde had ik wel een goed gevoel bij eigenlijk. Nog niet iets bij ontdekt wat een mogelijke faal zou kunnen inhouden tot zover. Zou een Rowan en Astleigh kunnen worden in potentie.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217379012
Deze expert (psycholoog uh) vind ik net zo irritant als die apenkneus. Hij praat alleen maar in 'boekenwijsheid' met dat uitgestreken gezicht. Slapjanus Olof reageerde op de expert: " Ik snap je, als je niet van jezelf houdt kun je niet van iemand anders houden, hetzelfde verhaal. "

Nee, sukkel, jij houdt juist teveel van jezelf.

Anyway, ik vind het geen reclame voor psychische hulp in wat voor vorm dan ook.
pi_217379061
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef roos94 het volgende:
Wat is die Hinke bloed en bloedirritant zeg. Ze doet me denken aan Debbie van Italie, dat andere datingprogramma. Echt niet om aan te gluren. Ik ben heel allergisch voor dit type mens. Nu is Giovanni ook een dooie duif maar hij gaat helemaal op slot door dat figuur met haar kleuterjuf gedrag.
Hinke moet echt dringend advies krijgen van een expert om die Giovanni wat rust te gunnen. Het is geen peloton maar een liefdesreis.

En Giovanni moet er een beetje humor in gooien.

Bij Olof en Femke moet ik hem wel gelijk geven als zij zich voor de camera anders voordoet.

Joey en Svea die nu al sex gehad hebben :')

Marcella en Bjorn beetje hetzelfde als Eva en Bram nog een beetje afstandelijk misschien
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217379141
Aflevering 5: wat lijkt Hinke een huismoeke in die jurk zeg. Kleedt niet echt mooi af.
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:34:48 #7
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217379222
Gio is echt genant, wat gun ik dat meisje een leuke vriend.
Hier komt niks uit..

Snel verder meid
pi_217379874
De awkwardness druipt er af bij Giovanni.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217379916
Eens met hierboven....

Snap de match tussen Hinke en Gio ook niet dit zie je toch van mijlenver aankomen?

Hinke geeft Gio totaal geen ruimte maar probeert vooral te bewijzen hoe goed zij haar beste doet en het aan haar niet zal liggen....

Die jongen probeert nog aan te geven het lastig te vinden, stelt zich behoorlijk kwetsbaar op maar zij loopt er gewoon overheen.....

Hij gaat er vast een deuk in zijn zelfvertrouwen door krijgen. Hij doet niks fout, zij past gewoon niet bij hem.
pi_217380062
Verder kijken dan aflevering 7 kan niet. Denk dat we de vorige keer verwend zijn met 3 stuks tegelijk.

Ik keek net op RTL en daar zag je Bram zichzelf voorstellen. Op Videoland zijn ze al bij hun 2e reisdag.
pi_217380424
Giovanni lijkt wel autistisch. Als je ziet hoe hij ineens dichtslaat, moeite met schakelen in een andere omgeving etc. Hij geeft zelf op dat terras ook aan dat hij min of meer overprikkeld is door alles. Dat conflictmijdende karakter past daar ook wel in.
pi_217380441
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 22:00 schreef W00fer het volgende:
Verder kijken dan aflevering 7 kan niet. Denk dat we de vorige keer verwend zijn met 3 stuks tegelijk.

Ik keek net op RTL en daar zag je Bram zichzelf voorstellen. Op Videoland zijn ze al bij hun 2e reisdag.
Misschien komen er morgen weer nieuwe afleveringen bij. Vorig jaar kon je volgens mij ook steeds een week vooruit kijken.
pi_217380721
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier komt niks uit..

Snel verder meid
Met die gozer moet je gewoon lekker gaan zuipen ofzo, tot nu toe lijkt het wel een sollicitatie gesprek. Ze vraagt nog net niet waar hij zich over 5 jaar ziet. Dit gaat niks worden
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217380891
Ik ben echt in shock dat die twee basis school leerkrachten geen enkel woordje Frans spreken. Ik dacht dat ze aan het grappen waren over wat wijn in het Frans is maar volgens mij was dat echt _O-
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217381277
Aflevering 8 gezien.

Het irriteert me dat stellen zoals Peter en Mariska en Svea en Joey gewoon go with the flow zijn en er bij andere stellen zoals Dennis en Stefan en Olof en Femke zoveel geluld wordt over de kleinzerige dingen.

Marcella en Bjorn en Hinke en Giovanni is dan weer teveel friendzone?

Bram en Eva dat is dan weer gewoon akward ergens? Daar is nog niet echt een interesse.

Jammer dat de vrouwen continu verwachten dat de man de leiding neemt en maar als een schooljuf alles zitten te beoordelen.

Ik zie trouwens ook dat Lennart en Eveline met sommige stellen wel gesprekken voeren maar met andere stellen niet?
pi_217381282
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 01:47 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 8 gezien.

Het irriteert me dat stellen zoals Peter en Mariska en Svea en Joey gewoon go with the flow zijn en er bij andere stellen zoals Dennis en Stefan en Olof en Femke zoveel geluld wordt over de kleinzerige dingen.

Marcella en Bjorn en Hinke en Giovanni is dan weer teveel friendzone?

Bram en Eva dat is dan weer gewoon akward ergens? Daar is nog niet echt een interesse.

Jammer dat de vrouwen continu verwachten dat de man de leiding neemt en maar als een schooljuf alles zitten te beoordelen.

Ik zie trouwens ook dat Lennart en Eveline met sommige stellen wel gesprekken voeren maar met andere stellen niet?
Zijn die gesprekken ook niet op aanvraag van de stellen zelf?
  Miss 200.000.000! woensdag 16 april 2025 @ 06:59:04 #17
367000 roos94
pi_217381455
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier komt niks uit..

Snel verder meid
Kijken we naar dezelfde? Hinke is verschrikkelijk. Echt een naar mens.
pi_217381503
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 06:59 schreef roos94 het volgende:

[..]
Kijken we naar dezelfde? Hinke is verschrikkelijk. Echt een naar mens.
Ik ben bij aflevering 6. Ik zag dat ze probeerde in gesprek te gaan met hem om te kijken wat het voor hem zo moeilijk maakte.

Maar dat houdt ze als ik het hier zo lees dus niet heel lang vol :')
pi_217382411
Normaal gesproken zou aflevering 8 nu toch op Videoland moeten staan?
pi_217382475
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 09:33 schreef spitskool het volgende:
@W00fer heeft hem gezien. Ik zie hem nu ook niet meer staan op Videoland.
  Miss 200.000.000! woensdag 16 april 2025 @ 11:22:28 #21
367000 roos94
pi_217383191
Ik wil kijken potverdikkiee
pi_217383199
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 09:33 schreef spitskool het volgende:
Die heb ik gekeken. Het kabbelt nog steeds voort, ook nog wat afthermath dingetjes tussen Olof en Femke, maar stabiel is het zeker nog niet.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! woensdag 16 april 2025 @ 11:33:52 #23
367000 roos94
pi_217383277
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 11:23 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die heb ik gekeken. Het kabbelt nog steeds voort, ook nog wat afthermath dingetjes tussen Olof en Femke, maar stabiel is het zeker nog niet.
Hoe
pi_217383309
Aflevering 8 staat er gewoon op bij mij hoor.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 16 april 2025 @ 12:53:18 #25
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217383826
Kan verschil zijn tussen app op mobiel en app op je tv.
Promo van afl 8 , zie wel dat het oudere stel kust :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')