abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217377458
Klustopic O+
pi_217377625
Buren met tuinfeestjes, I feel you
pi_217378206
Maar waarschijnlijk lukt dit niet. En dan is het dus de vraag, ga ik voor nog een tussenstap? Dus nog een keer een huis kopen (mogelijk verbouwen) en daar mezelf op focussen? Of ga ik hopen dat ik er wel tussen kom op de markt?

Vind t een lastig dilemma.
pi_217378489
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 17:57 schreef blomke het volgende:

[..]
Dream on...
Roeptoeter
pi_217379362
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:42 schreef Puala het volgende:
Maar waarschijnlijk lukt dit niet. En dan is het dus de vraag, ga ik voor nog een tussenstap? Dus nog een keer een huis kopen (mogelijk verbouwen) en daar mezelf op focussen? Of ga ik hopen dat ik er wel tussen kom op de markt?

Vind t een lastig dilemma.
Ik vind het echt geweldig wat je keer op keer doet. Volgens mij heb je er veel plezier en is het qua geld ook een goede investering van je tijd dus waarom zou je het niet nog eens doen?

Moving up in the world.
pi_217381751
Ahh wat zonde van die buren.
Ik zou daar ook helemaal niet goed van worden dus ik begrijp het dan wel.
Ik hoop dat iig wel dat je ons weer meeneemt in je avontuur O+
  woensdag 16 april 2025 @ 14:44:47 #7
342418 VKV
Plausibel
pi_217384735
Zou dit niet topic #4 moeten zijn?
pi_217392143
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2025 14:44 schreef VKV het volgende:
Zou dit niet topic #4 moeten zijn?
Nuttige bijdrage wel :P
pi_217392238
Goed. Kluslijst.

Beneden
Kozijnen + deuren aflakken
Garage plafond isoleren + aftimmeren
Garage elektra fixen
Spotjes voorkant garage ophangen (zijn al gekocht + als ik zelf blijf wonen wel fijn als de donkere avonden komen)
Stopcontact in de trapkast fixen
Kattenluik in de deur van de trapkast maken
Trapleuning verven
Trapbekleding bijwerken + zijkanten van de trap
Buitenboel kitten rondom deuren
Buitenboel schilderen, enkel deuren
Rand zwembad afwerken
Bloempotten voor vullen
Ophangen harmonica schaduwdoek
Boomschors in de tuin strooien
Pomp en warmtepomp zwembad goed aansluiten + plaatsen

Boven

Toilet
- afkitten
- wand behangen tegenover de pot (= lelijk geverfd, dus quick winn dit)
- afwerken plank bovenop de ombouw
- kastje ophangen

Badkamer
- afkitten vloer
- verven wanden + plafond
- kitfout fixen in de douche
- voeg fouten fixen rondom wastafel
- behangen wand boven t bad
- ophangen stand handdoeken

slaapkamer
- scheur wand oplossen minder zichtbaar (= behangen denk ik?)
- afwerken overgang wand-plafond (sierlijst of kit, nader te bepalen)

logeerkamer
- opruimen + anders indelen + afwerken

washok
- ombouw vloerverwarming verdeler
- afwerken kasten
- lades vervangen deuren

overloop
- vloer randjes afwerken

trap
- bekleding schoonmaken of vervangen
- trapleuning verven
- afwerken raam
- raambekleding plaatsen

2e etage
- elektra aanleggen
- afmaken plafond overloop
- afmaken wanden overloop
- kast afmaken
- luik maken schuine deel kant boven washok
- kasten vastzetten schuine deel boven badkamer
- slopen plafond 3e slaapkamer
- isoleren plafond 3e slaapkamer
- vloerbedekking weghalen

----
En als t verkoop gaat worden is dit t. Blijf ik langer zitten dan komt dit dr nog bij voor de 2e etage;

- scheidingswand plaatsen
- extra deur op de overloop plaatsen
- elektra aanleggen 3e + 4e slaapkamer
- dakraam plaatsen 4e slaapkamer
- dichtmaken afwerken plafond + wanden
- behangen kamers
- verven kamers
- vloer leggen kamers
- inrichten kamers

+ schilderen kozijnen 1e etage

Dit voegt 15k waarde toe aan de woning, dus is het werk waard. Echter komt mijn 2onder1kap dan in t top segment terecht en de prijs die de woning dan waard gaat worden gaan ze hier erg van schrikken. Daarom is nu geadviseerd het nog niet te doen. Ook omdat de lijst om te beginnen al lang zat is wil ik snel kunnen verkopen. Echter is mijn inschatting dat als ik t echt aan mn kloten krijg ik dit vrij snel dr doorheen kan stampen. Ik voel nu alleen simpelweg nog niet de druk om dat te doen en waarom zou ik. Ik kan ook sporten, in bad chillen en mn neefje entertainen ipv klussen :D :@
pi_217394135
unos takos afgevinktos :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217498979
Okay. Bezichtiging gehad en het kriebelt. Maar, ik zie m nog niet volledig. Is er iemand die mee wilt denken?

Past op dit stuk een keuken met;

spoelkast 80
vaatwassers 2x
kookplaat 80
lade 60 breed
en dan of een hoekkast met uittrekbare inrichting voor pannen óf ladekast 80 breed voor pannen
Hoge kast 40 breed (of 60)
hoge kast koelkast
hoge kast vriezer
hoge kast voor ovens

én behoud van de houtkachel, dat zwarte vlekje onderin.
én een eettafel van 200x100

Wat denken jullie?
pi_217499055
Op de lange muur links de spoelkast, vaatwassers, kookplaat, ladekast 60 breed en ladekast 80 breed, en dan op de muur in de 'nis' bovenaan de vier hoge kasten? Dat is 3m40 diep, dan ben je 1m60 kwijt aan kasten en eettafel en kun je 90cm ruimte beide kanten houden om de eettafel heen. Of 80-100 om iets meer ruimte te houden voor bij oven/koelkast zijn als iemand aan tafel zit.

Dus zoiets:

Weet natuurlijk alleen niet helemaal of lengte links langs de wand nu beetje klopt.
pi_217499059
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Op de lange muur links de spoelkast, vaatwassers, kookplaat, ladekast 60 breed en ladekast 80 breed, en dan op de muur in de 'nis' bovenaan de vier hoge kasten? Dat is 3m40 diep, dan ben je 1m60 kwijt aan kasten en eettafel en kun je 90cm ruimte beide kanten houden om de eettafel heen. Of 80-100 om iets meer ruimte te houden voor bij oven/koelkast zijn als iemand aan tafel zit.

Dus zoiets:
[ link | afbeelding ]
Is dat niet gek, om de koelkast en ovens daar te hebben en zelf te koken op de muur links? Ik had m ook als optie btw :Y
pi_217499064
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:37 schreef Puala het volgende:

[..]
Is dat niet gek, om de koelkast en ovens daar te hebben en zelf te koken op de muur links? Ik had m ook als optie btw :Y
Mwoah, ligt er denk ik aan hoe vaak je echt tijdens het koken zo heen en weer zou lopen of het praktisch gezien onhandig is of niet. Ik heb wel meer huizen gezien waar het blok met hoge kasten net om de hoek oid stond van de rest van de keuken. Ook wel waarbij je linkermuur keuken, dan eettafel in midden en rechts hoge kasten blok hebt, dan vind ik dit gevoelsmatig 'beter' dan dat. Ik zou het esthetisch gezien denk ik niet gek vinden.
pi_217499103
Die ramen onderaan, hoe laag zijn die? Dus gaan die tot aan de grond of tot werkhoogte?

Persoonlijk zou ik het lastig vinden om zware (hete) ovenschalen te vervoeren van die hoge kasten in de nis naar de werkruimte aan de lange kant (de tekening van @vlindertje89 )

Wanneer je onder de ramen aanrecht etc kunt maken, dan de hoge kasten als het idee van @vlindertje89 maar dan rondom tot aan de linkermuur werkblad (met alle gewenste dingen als vaatwassers) en dan op de rest van de lange muur de eettafel (die dan zelfs nog langer kan dan 2 meter)
We have far more in common than that which devides us..
pi_217499118
Dan ga je wel door de houtkachel heen, als ik je goed begrijp @Kaatje1 ;)
pi_217499125
Ik zie het opeens, de kachel heb ik afgebroken, _O-
pi_217499133
@Puala hoe lang is het stuk tussen linkermuur en de hal? En dus hoe lang de muur onderaan de hal? En inderdaad, lopen de ramen tot vloer, of kan er aanrecht onderdoor? Dan ga ik even puzzelen in Excel, leuke afleiding van het werk dat ik eigenlijk zou moeten doen :')
pi_217499168
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:48 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Puala hoe lang is het stuk tussen linkermuur en de hal? En dus hoe lang de muur onderaan de hal? En inderdaad, lopen de ramen tot vloer, of kan er aanrecht onderdoor? Dan ga ik even puzzelen in Excel, leuke afleiding van het werk dat ik eigenlijk zou moeten doen :')
Ik heb je een dm gestuurd met meer info, denk dat dat je een flink eind op weg gaat helpen ;)
pi_217499173
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Die ramen onderaan, hoe laag zijn die? Dus gaan die tot aan de grond of tot werkhoogte?

Persoonlijk zou ik het lastig vinden om zware (hete) ovenschalen te vervoeren van die hoge kasten in de nis naar de werkruimte aan de lange kant (de tekening van @:vlindertje89 )

Wanneer je onder de ramen aanrecht etc kunt maken, dan de hoge kasten als het idee van @:vlindertje89 maar dan rondom tot aan de linkermuur werkblad (met alle gewenste dingen als vaatwassers) en dan op de rest van de lange muur de eettafel (die dan zelfs nog langer kan dan 2 meter)
Die ramen onderin zijn te laag om een keuken voor te plaatsen. Daar is wel een oplossing voor te bedenken, maar dat betekend ook veelal de kachel weghalen. En de eettafel richting toilet, waar het donker is en minder daglicht is. Dus dat zou niet mn voorkeur hebben voor de eettafel
  Designer woensdag 30 april 2025 @ 12:56:29 #21
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_217499177
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:36 schreef vlindertje89 het volgende:

Dus zoiets:
[ link | afbeelding ]
Weet natuurlijk alleen niet helemaal of lengte links langs de wand nu beetje klopt.
Dit maar dan de deuropening tussen het halletje en de kamer naar de andere muur verplaatsen, kasten op de voormalige plek van de deuropening, dus nu tegenover het aanrecht.
🐙
pi_217499189
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:56 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Dit maar dan de deuropening tussen het halletje en de kamer naar de andere muur verplaatsen, kasten op de voormalige plek van de deuropening, dus nu tegenover het aanrecht.
En waar wil je dan de woning inkomen? Door de wc? of door de meterkast?
pi_217499195
Ik kom trouwens zelf tot dit;

woensdag 30 april 2025 @ 13:02:16 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217499210
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:59 schreef Puala het volgende:

[..]
Walk thru WC! :D

Dat hadden de opa's die mij mijn oom en tante inwoonden eigenlijk wel, maar dat was vooral omdat het een gezamenlijke WC was tussen hun beider slaapkamers, niet echt een doorloop-WC dus, meer uit gemak zo ontworpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217499231
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:00 schreef Puala het volgende:

[ afbeelding ]
Hoeveel werkblad heb je dan? Om iets meer te krijgen zou je misschien het hoekje om kunnen naast de haard.
pi_217499234
Houtfornuis inbouwen op de plaats van de houtkachel?

Of een finoven (dat is een kachel). Die heb ik, met ingebouwde oven maar dat hoort er niet per se bij.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217499244
quote:

[ afbeelding ]
Dat ziet er best wel netjes uit!
De 80cm kast voor pannen mag dus onder de kookplaat? Dat scheelt al, ik had nu met een kookplaatkast + 80cm ladekast gerekend.
  Designer woensdag 30 april 2025 @ 13:06:47 #28
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_217499248
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 12:59 schreef Puala het volgende:

[..]
Op de tekening lijkt er ruimte te zijn tussen het openzwaaien van de voordeur en de meterkast.
🐙
pi_217499283
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoeveel werkblad heb je dan? Om iets meer te krijgen zou je misschien het hoekje om kunnen naast de haard.
360 waar 2x80 wegvalt vanwege spoelbak/kookplaat.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:02 schreef Leandra het volgende:

[..]
Walk thru WC! :D

Dat hadden de opa's die mij mijn oom en tante inwoonden eigenlijk wel, maar dat was vooral omdat het een gezamenlijke WC was tussen hun beider slaapkamers, niet echt een doorloop-WC dus, meer uit gemak zo ontworpen.
haha ja dat snap ik wel, zou ik zelf niet zo snel doen denk ik ;)
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:05 schreef sigme het volgende:
Houtfornuis inbouwen op de plaats van de houtkachel?

Of een finoven (dat is een kachel). Die heb ik, met ingebouwde oven maar dat hoort er niet per se bij.
T is een prachtige bestaande dik geurts kachel, die ik op zich in een leefkeuken wel passend vind. Een andere optie zou zijn hem weghalen, maar een houtfornuis behoefte heb ik eerlijk gezegd niet. Wel creatieve suggestie :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat ziet er best wel netjes uit!
De 80cm kast voor pannen mag dus onder de kookplaat? Dat scheelt al, ik had nu met een kookplaatkast + 80cm ladekast gerekend.
T is het minimale, die 80kast voor pannen zit dr nu rechts naast, kan de voorraad rijst/pasta enzo onder de kookplaat. De 40kast dr naast kan voor glazen bijv. Denk dat t moet kunnen.
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:06 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Op de tekening lijkt er ruimte te zijn tussen het openzwaaien van de voordeur en de meterkast.
Correct. Dan verplaatst de vraag zich richting de kapstok. Waar laat je die dan in de hal? Tegen de eerdere deur aan? Dan heb je denk ik met toilet/meterkast openen er last van.

En dan kom je helemaal voorin de woning binnen terwijl de woonkamer achter zit. Is dat handig? Dit hardop denkend trouwens, ik heb zelf nog geen mening gevormd merk ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Puala op 30-04-2025 13:17:42 ]
pi_217499330
quote:

[ afbeelding ]
Dit is wel zo ongeveer de compromis met alles wat ik uit mijn vorige en huidige keuken fijn vind. Dingen die niet kunnen in deze keuken zijn;

kokend water kraan, want die kan niet in een kast met lades onder de spoelbak
En ik vond een hoekkast met uittrekbare inrichting echt heel nice voor mn pannen, mis ik in de huidige een beetje. Al staan in de huidige keuken de pannen onder de kookplaat in een ondiepe lade, dus kan dat met een diepe lade zoals getekend wel anders zijn.

En de werkruimte zou wat ruimer mogen, maar an sich denk ik dat ik er mee uit de voeten zou kunnen
pi_217499420
Ik weet niet of ik het goed beschrijf (en tekenen kan ik echt niet) maar is (voor zo'n kraan) het niet mogelijk om onder de spoelbak een soort halve lades te maken. Dan wel het gehele front maar daarachter een open ruimte voor de kraan.
  woensdag 30 april 2025 @ 13:34:15 #32
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217499457
quote:

[ afbeelding ]
Ik denk dat je, ondanks dat het totaal meter beschikbare werkblad wel als voldoende klinkt, hierin wel 1 langer aaneengesloten stuk werkblad mist. Je kunt niets even van links naar rechts doorschuiven.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 30 april 2025 @ 13:37:16 #33
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217499474
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:16 schreef Puala het volgende:

[..]
Dit is wel zo ongeveer de compromis met alles wat ik uit mijn vorige en huidige keuken fijn vind. Dingen die niet kunnen in deze keuken zijn;

kokend water kraan, want die kan niet in een kast met lades onder de spoelbak
En ik vond een hoekkast met uittrekbare inrichting echt heel nice voor mn pannen, mis ik in de huidige een beetje. Al staan in de huidige keuken de pannen onder de kookplaat in een ondiepe lade, dus kan dat met een diepe lade zoals getekend wel anders zijn.

En de werkruimte zou wat ruimer mogen, maar an sich denk ik dat ik er mee uit de voeten zou kunnen
Heb je lades onder de spoelbak voor de optische lijn van frontjes of omdat die lades nodig zijn?
pi_217499833
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Heb je lades onder de spoelbak voor de optische lijn van frontjes of omdat die lades nodig zijn?
Nee, omdat je ergens je prullenbakken kwijt moet :P
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ik denk dat je, ondanks dat het totaal meter beschikbare werkblad wel als voldoende klinkt, hierin wel 1 langer aaneengesloten stuk werkblad mist. Je kunt niets even van links naar rechts doorschuiven.
Ik heb even terug zitten denken aan mn vorige huis en daar was de werkruimte ongeveer gelijk. Ik heb overwogen om de ladekast rechts te splitsen naar 2x40 en 1 links van de kookplaat te plaatsen. Maar ik merk in de praktijk dat ik eigenlijk altijd rechts van mijn kookplaat ga staan om te snijden en dat dan links in de pan gooi. En dat zou dan onhandiger worden als t 40cm rechts naast de kookplaat is.

edit; plaatje bij het praatje

woensdag 30 april 2025 @ 14:20:11 #35
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217499844
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:18 schreef Puala het volgende:

[..]
Nee, omdat je ergens je prullenbakken kwijt moet :P
[..]
Ik heb even terug zitten denken aan mn vorige huis en daar was de werkruimte ongeveer gelijk. Ik heb overwogen om de ladekast rechts te splitsen naar 2x40 en 1 links van de kookplaat te plaatsen. Maar ik merk in de praktijk dat ik eigenlijk altijd rechts van mijn kookplaat ga staan om te snijden en dat dan links in de pan gooi. En dat zou dan onhandiger worden als t 40cm rechts naast de kookplaat is.
Ah ja, dat is zeker een punt :P. Wij hebben een klein bakje aan de binnenkant van de deur zitten daar, en gooien eigenlijk dagelijks het zakje weg in de kliko. Alleen het GFT bakje (staat nu dus standaard op het aanrecht) had een betere plek moeten hebben..
pi_217499857
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:20 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ah ja, dat is zeker een punt :P. Wij hebben een klein bakje aan de binnenkant van de deur zitten daar, en gooien eigenlijk dagelijks het zakje weg in de kliko. Alleen het GFT bakje (staat nu dus standaard op het aanrecht) had een betere plek moeten hebben..
Wij hebben hier enkel een kliko voor rest en GFT. Plastic gaat nog in zakken aan de straat en papier in kartonnen dozen. Beetje 2000-style-ish nog. Maar ik zou kunnen kijken om een andere oplossing toe te passen.
  woensdag 30 april 2025 @ 14:22:39 #37
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217499868
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:21 schreef Puala het volgende:

[..]
Wij hebben hier enkel een kliko voor rest en GFT. Plastic gaat nog in zakken aan de straat en papier in kartonnen dozen. Beetje 2000-style-ish nog. Maar ik zou kunnen kijken om een andere oplossing toe te passen.
Als ik moest kiezen tussen een kleine afvaloplossing en wel een kokend-water-kraan, of ruim bemeten afvalbakken, dan zou ik liever elke dag een zakje weggooien. KWK O+.
pi_217499876
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:21 schreef Puala het volgende:

[..]
Misschien ook even bij de gemeente navragen of het te verwachten is of dat binnenkort gaat veranderen. Ander hou je nu met een situatie rekening die over 1 of 2 jaar helemaal anders is.
pi_217499878
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:22 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Als ik moest kiezen tussen een kleine afvaloplossing en wel een kokend-water-kraan, of ruim bemeten afvalbakken, dan zou ik liever elke dag een zakje weggooien. KWK O+.
Is een persoonlijke afweging idd :Y Maar ik heb nu ook geen KWK, dus op zich mis ik die denk ik niet direct. T mooiste is als er een 40-kastje naast de spoelbak kon voor schoonmaakmiddel + KWK boiler. Maar dan moet ik mn hoge 40kast opofferen denk ik
pi_217499888
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Misschien ook even bij de gemeente navragen of het te verwachten is of dat binnenkort gaat veranderen. Ander hou je nu met een situatie rekening die over 1 of 2 jaar helemaal anders is.
We gaan over naar een andere vuilophaler, maar er is nog niets over bekend hoe dat gaat veranderen. Maar neemt nog niet weg dat ik afval moet blijven sorteren. Want dat doen beide ophalers.
  woensdag 30 april 2025 @ 14:25:18 #41
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_217499895
Die kraan is wel zo'n "ik wist niet dat ik dat miste tot ik 'm had". Heb mijn man er ook echt van moeten overtuigen maar als ik zie hoeveel we 'm nu gebruiken. Ook voor warm water trouwens, die leiding hebben we weggehaald zodat we minder gas verbruiken.
pi_217499959
Ik heb een beetje gepuzzeld en kom op deze 3:

1. Hier kun je evt op de ladekast lange kant nog koffiezetapparaat ofzo zetten. Of kookboeken. Of dit kastje weglaten en ipv dat een extra hoge kast, of 80 ipv 60cm voor voorraad, en dan je pannen onder kookplaat. Wel weinig werkblad. Ik vind het hier wel best mooi denk ik gezien grote ruimte en veel licht zo.

2. De eerder genoemde maar ook even netjes in programma

3. Hier heb je nog een 40cm ladekastjes erbij bovenop je genoemde eisen.

Edit, toch een 4, een beetje tussen 1 en 3 in:

Weet overigens niet of ik ze ook echt beter vind dan jouwe.

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 30-04-2025 14:55:13 ]
pi_217499985
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:11 schreef Puala het volgende:

T is een prachtige bestaande dik geurts kachel, die ik op zich in een leefkeuken wel passend vind. Een andere optie zou zijn hem weghalen, maar een houtfornuis behoefte heb ik eerlijk gezegd niet. Wel creatieve suggestie :Y

Nooit wegdoen; fantastische kachel(s). Wij stoken er van alles in (al tonnen) en hebben er giga mee op de energierekening bespaard.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_217500040
Bij het onderste plan van @vlindertje89 zou je voor meer werkblad nog een klein stukje de hoek om kunnen.

Maar da's wel een hele fijne opstelling
pi_217500082
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Bij het onderste plan van @:vlindertje89 zou je voor meer werkblad nog een klein stukje de hoek om kunnen.

Maar da's wel een hele fijne opstelling
Daar zit nu de vaatwasser, dus dan zou de vaatwasser om de hoek moeten, dat wordt denk ik wel lastig.
pi_217500128
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Daar zit nu de vaatwasser, dus dan zou de vaatwasser om de hoek moeten, dat wordt denk ik wel lastig.
Ah, ik heb 'm zelf links van de spoelbak, daar ging ik ook een beetje van uit.
pi_217500136
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah, ik heb 'm zelf links van de spoelbak, daar ging ik ook een beetje van uit.
Ja, daar zit er óók eentje :P ze wilde er 2, en Puala vraagt, ik draai! ;)
pi_217500153
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 14:52 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, daar zit er óók eentje :P ze wilde er 2, en Puala vraagt, ik draai! ;)
Die tweede was ik ook vergeten inderdaad.
Ik zou m hier niet kwijt kunnen maar was, toen ik nog regelmatig 8-9 eters had, best handig geweest.
pi_217500469
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2025 13:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik weet niet of ik het goed beschrijf (en tekenen kan ik echt niet) maar is (voor zo'n kraan) het niet mogelijk om onder de spoelbak een soort halve lades te maken. Dan wel het gehele front maar daarachter een open ruimte voor de kraan.
Dat dit dus!

Ons werkblad is 70cm diep, en onder de spoelbak hebben we (uit dezelfde serie) de badkamerlades laten plaatsen, die zijn idd minder diep. Hierdoor is er achter deze lade precies plek voor de boiler van de Quooker!
de wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar door consistente vasthoudende minderheden…
(Roos Vonk)
pi_217500479
Zusje gesproken (die is mee geweest met de bezichtiging) en de financieel adviseur. Maar ik ga afzien van de woning. Helaas. Wel echt mega leuk hoe jullie meedachten O+ Maar er komt vast binnenkort nog iets voorbij wat potentieel heeft :)

[ Bericht 30% gewijzigd door Puala op 01-05-2025 07:43:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')